سئو سايت فروشگاهي

آيا مي دانيد که سئو سايت فروشگاهي تفاوت زيادي با سايت هاي سئوي شرکت ها و غير فروشگاهي دارد؟ از طراحي قالب گرفته تا نحوه ساخت لينک و اهداف کلي بهينه سازي ، تفاوت هاي اساسي در فروشگاه هاي آنلاين وجود دارد که بايد به آنها توجه شود. هاريکا سئو بهترين سئو کار سايت فروشگاهي ميباشد.

اين نوع وب سايت ها با هدف فروش و ارائه محصولات به مشتريان طراحي و ساخته شده اند ، بنابراين براي معرفي دقيق محصول ، دسته بندي محصولات ، سيستم هاي پرداخت آنلاين حرفه اي ، قابليت انتخاب چند محصول در يک سبد خريد و بالا به ساختار مناسب نياز داريد. سرعت در پردازش و بارگذاري اطلاعات را داشته باشيد.

سئو و بهبود فروشگاه آنلاين شاخه اي از بهينه سازي سايت است که بر افزايش سود و درآمد حاصل از فروش مستقيم کالا به مخاطب تأثير مثبت دارد و بايد توسط سئو هاي مجرب انجام شود.

تفاوت سئو سايت فروشگاهي با وبسايت عادي

تفاوت سئو سايت فروشگاهي با وبسايت عادي

در يک دسته بندي کلي ، وب سايت ها را مي توان به دو دسته فروشگاهي و غيرفروشي تقسيم کرد. در اين حالت ، سايت هاي معمولي گروهي هستند که به منظور غير از فروش آنلاين و در مقابل فروشگاه هاي آنلاين با هدف فروش مستقيم محصول و دريافت پرداخت آنلاين از مشتري طراحي شده اند.

يک تفاوت عمده بين اين دو کلمات کليدي سئو آنها است. وب سايت هاي معمولي معمولاً براي يک عبارت خاص بهينه سازي شده اند ، اما سئوي فروشگاه اينترنتي به دليل تعدد محصولات و تنوع دسته ها روي عبارت خاصي تمرکز نمي کند. از سوي ديگر ، در سايت هاي غيرفروشي ، تلاشي براي تبليغ صفحه اول وب سايت در گوگل است ، در حالي که در فروشگاه آنلاين ، همه محصولات بايد در رتبه بندي مناسب گوگل قرار بگيرند.

اگر در شرايط عادي سئو را يک فرآيند دشوار و وقت گير بدانيم ، سئوي فروشگاه اينترنتي ده ها برابر مشکلتر و زمان بر خواهد بود و تفاوت آنها به دليل ساختار و طراحي متفاوت غيرقابل انکار است.

مهم ترين اقدامات براي سئو فروشگا

مهم ترين اقدامات براي سئو فروشگاه اينترنتي

با توجه به تفاوت هاي اساسي که بين سايت هاي فروشگاهي و ساير وب سايت ها مشاهده مي کنيم ، طبيعتاً سئو و اقدامات بهينه سازي براي فروشگاه هاي آنلاين متفاوت انجام مي شود. مهمترين مراحل در بهينه سازي سايت هاي فروشگاهي در زير شرح داده خواهد شد که عدم وجود هر کدام منجر به نقص در وب سايت فروشگاهي مي شود و در واقع تأثير منفي بر رتبه و اعتبار آن خواهد داشت.

سئو قالب فروشگاه اينترنتي

قسمت اول سئو قالب فروشگاه آنلاين است که بايد با دقت انجام شود. پس از طراحي فروشگاه آنلاين (که بايد توسط طراح متخصص انجام شود) ، هدف کاهش خطاهاي احتمالي در کدگذاري قالب سايت است.

کاهش حجم و فشرده سازي تمام کدهاي مورد استفاده در فروشگاه اينترنتي باعث افزايش سرعت و بهبود عملکرد آن مي شود. در بسياري از موارد سايت هاي فروشگاهي را مشاهده کرده ايم که به اين نکته توجه نکرده اند و تأثير منفي آن بر کاهش رضايت کاربران و در نتيجه کاهش رتبه سايت مشهود است.

ايجاد ناحيه کاربري

طراحي ناحيه کاربري بهينه شده براي فروشگاه اينترنتي اهميت زيادي دارد. بايد ناحيه اي براي کاربران و مشتريان فراهم شود که بتوانند اقدام به خريد ، مقايسه محصول و واريز وجه شوند و همچنين در صورت لزوم انتقادات و پيشنهادات خود را ارائه دهند. ايجاد ناحيه کاربري موجب افزايش مشتريان وفادار مي گردد و درعين حال امنيت و اعتماد مشتري از خريد را افزايش خواهد داد.

دسته بندي محصولات

يکي از مواردي که در سئو فروشگاه اينترنتي تاثير پررنگي دارد سيستم دسته بندي محصولات است. اين مسئله دو مزيت دارد. اول اينکه ساختار منظم و دسته بندي محصولات هم خانواده مي تواند به مسيريابي مطلوب کاربر در سايت کمک نمايد و ثانيا ، گوگل و ربات هاي جستجوگر گوگل ارتباط ميان اجزا و محصولات سايت را بهتر درک مي کنند و در رتبه بندي لحاظ خواهند کرد.

سئو تصاوير فروشگاه اينترنتي

تصاوير حجم زيادي از پايگاه هاي داده سايت فروشگاه را اشغال مي کنند. معمولاً بين 3 تا 5 تصوير از يک محصول در وب سايت بارگذاري مي شود و اگر تصاوير به درستي سئو نباشند ، علاوه بر افزايش حجم داده ها ، باعث کاهش سرعت سايت و نارضايتي مشتري مي شود.

سئو تصاوير به معناي کاهش اندازه هر تصوير با نرم افزارهاي تخصصي و افزودن برچسب هاي توصيف به شيوه صحيح و م inثر در رتبه بندي تصاوير در موتورهاي جستجو است.

اگر از کليپ هاي ويدئويي و ويديويي براي معرفي محصولات استفاده مي شود ، بايد همين کار را انجام دهيد و فايل مربوطه فشرده و بهينه سازي شود.

قابليت مقايسه محصولات و معرفي محصولات مشابه

يکي از بخش هايي که در فروشگاه هاي اينترنتي اهميت دارد ايجاد ابزار و قابليت مقايسه محصولات است که علاوه بر بهبود سئو موجب رضايت مشتريان و افزايش شانس فروش محصولات مي گردد. مقايسه و معرفي محصولات مشابه نيز مي تواند در قصد خريد مشتري تاثيرگذار باشد.

سيستم پرداخت آسان

طراحي و بهينه سازي سيستم پرداخت آنلاين که دسترسي آسان را براي کاربر فراهم نمايد موجب سودآوري هرچه بيشتر فروشگاه اينترنتي مي شود که يک سئوکار باتجربه بايد نگاهي ويژه به آن داشته باشد. به طور کلي تمامي اجزا سايت هاي فروشگاهي در جذب مخاطب بيشتر نقش ويژه اي را ايفا مي کنند.

پيشنهادات ويژه

در سئو فروشگاه اينترنتي بايد به اين نکته توجه کرد که هدف مالک فروشگاه افزايش فروش است پس بايد به مخاطب در حين خريد يک محصول پيشنهادات ديگري نيز ارائه شود ، همچنين پيشنهادات ويژه شامل تخفيف هاي دوره اي يا ايجاد سيستمي براي ارسال پروموشن به مشتريان سابق مي تواند تاثير زيادي در سئو سايت هاي فروشگاهي داشته باشد.

https://www.cplusplus.com/user/EricaBass7/
https://8tracks.com/ericabass7
http://www.escortpicture.com/EricaBass7
https://weheartit.com/EricaBass7
https://www.intensedebate.com/people/EricaBass7g
http://www.authorstream.com/EricaBass7/
https://gab.com/EricaBass7
https://www.f6s.com/erica-bass
https://letterboxd.com/EricaBass7/

 

برچسب ها: هاریکا سئو,
[ چهارشنبه 10 آذر 1400 ] [ 17:54 ] [ کاووسی فر ]
[ ]