عدم تعيين اهداف سئو يکي از مشکلات رايج

عدم تعيين اهداف سئو يکي از مشکلات رايج

و در اينجا نحوه استفاده از آن آمده است:

 

    يک هدف نتيجه تعيين کنيد: اين هدف نهايي سئو پروژه شما است. آنچه را که مي‌خواهيد به دست آوريد و چارچوب زماني را که مي‌خواهيد در آن به دست آوريد تجسم کنيد. مهم است که هنگام تعيين هدف نتيجه، مبهم نباشيد. خاص باشيد يک مثال از يک هدف نتيجه خوب اين است که "در 6 ماه در رتبه 3 برتر گوگل براي [کلمات کليدي هدف شما] قرار بگيريد."

 

    هدف نتيجه خود را به اهداف عملکردي تقسيم کنيد: اينها اهداف کوتاه مدتي هستند که در نهايت به هدف نتيجه شما کمک مي کنند. بنابراين، اگر هدف نتيجه شما اين است که "در 6 ماه در رتبه 3 برتر گوگل براي [کلمات کليدي هدف خود] قرار بگيريد"، يک هدف عملکرد خوب اين است که "در عرض 6 ماه 25 بک لينک معتبر توليد کنيد."

 

    اهداف عملکرد خود را به اهداف فرآيندي تقسيم کنيد: اين اهداف حتي کوچکتر هستند که به اهداف عملکرد شما کمک مي کنند. با ادامه مثال ما از "رتبه بندي در 3 برتر گوگل براي [کلمات کليدي هدف شما] در 6 ماه"، اگر هدف عملکرد "توليد 25 بک لينک معتبر در مدت 6 ماه" باشد، هدف فرآيند ما مي تواند "ارسال" باشد. ارسال 300 ايميل تبليغاتي در 6 ماه» يا اگر در حال ايجاد بک لينک از طريق اينفوگرافيک هستيد، پس هدف فرآيند شما بايد طراحي يک اينفوگرافيک با کيفيت بالا باشد که مي تواند به سايت هاي ارسال اينفوگرافي ارسال شود.

 

از يک صفحه گسترده براي تعريف واضح اهداف و پيگيري پيشرفت خود استفاده کنيد.

 

براي کسب اطلاعات بيشتر در مورد تعيين اهداف صحيح سئو به اين پست در مورد اهداف سئو توسط Ahrefs مراجعه کنيد.

پيوندهاي داخلي پيوندهايي از يک صفحه هستند که به صفحات ديگر در همان وب سايت اشاره مي کنند. از منظر سئو، لينک هاي داخلي يکي از راه هايي است که گوگل محتواي جديد را در يک وب سايت کشف مي کند.

 

به گفته ديتاباکس، يک پست وبلاگ بايد 2 تا 5 لينک داخلي داشته باشد.

 

اين عدد تقريباً درست به نظر مي رسد، اما مهم است که در مورد پيوندهاي داخلي زياده روي نکنيد. اطمينان حاصل کنيد که پيوندهاي داخلي مرتبط هستند و زمينه بهتري براي پست هاي شما فراهم مي کنند.

 

لينک سازي داخلي جالب ترين جنبه سئو نيست. به همين دليل است که اغلب دست کم گرفته مي شود. اما ناديده گرفتن ساختار لينک داخلي وب سايت شما يکي از بزرگترين اشتباهات سئو است که مي توانيد مرتکب شويد.

 

خوشبختانه، بهينه سازي ساختار لينک داخلي يکي از ساده ترين هک هاي سئو است که مي توانيد براي بهبود سئو سايت خود انجام دهيد.

 

در اينجا برخي از بهترين شيوه هاي پيوند داخلي وجود دارد که بايد آنها را دنبال کنيد:

پيوند از صفحات با رتبه برتر

 

يک راه سريع و آسان براي انتقال ارزش پيوند به يک پست تازه منتشر شده، پيوند دادن به آن از يک پست با عملکرد برتر در سايت شما است.

 

استراتژي پيوند داخلي - 99 سيگنال

 

از ابزاري مانند ابزار تحليل بک لينک هاي Semrush براي شناسايي ليستي از صفحاتي که بيشترين لينک را در سايت خود دارند استفاده کنيد. پيوندي را در يکي از اين پست ها به مقاله اخيراً منتشر شده خود اضافه کنيد. اما مطمئن شويد که پست مربوط به موضوع است.

از متن لنگر غني از کلمات کليدي استفاده کنيد

 

هرچه متن لنگر شما توصيفي تر باشد، براي گوگل راحت تر مي شود صفحه اي را که به آن لينک مي دهيد درک کند و کاربران در سايت شما حرکت کنند. از استفاده از متن لنگر عمومي مانند «اينجا کليک کنيد» و «اين را بررسي کنيد» خودداري کنيد.

پيوندهاي داخلي را به صفحات يتيم اضافه کنيد

 

صفحات يتيم صفحاتي هستند که هيچ پيوند داخلي ندارند. اگر صفحات يتيم در نقشه سايت شما فهرست نشده باشند، در نتايج جستجو نشان داده نمي شوند. از ابزار حسابرسي سايت Semrush براي شناسايي صفحات يتيم در سايت خود استفاده کنيد.

 

https://weheartit.com/SheriRyan2

https://www.intensedebate.com/people/SheriRyan2s

http://www.authorstream.com/SheriRyan2/

https://www.f6s.com/sheri-ryan

https://letterboxd.com/SheriRyan2/

https://www.openlearning.com/u/sheriryan-r93ojv/

https://www.bitsdujour.com/profiles/x9u71c

https://www.zillow.com/myzillow/Profile.htm

https://qiita.com/SheriRyan2

 

 

 

برچسب ها: عدم,تعیین,اهداف,سئو,یکی,از,مشکلات,رایج,
[ سه شنبه 13 ارديبهشت 1401 ] [ 16:03 ] [ کاووسی فر ]
[ ]