رپورتاژ آگهی چه فوایدی دارد؟

رپورتاژ آگهی چه فوایدی دارد؟

رتبه خود را در گوگل افزایش دهید.

Image result for ‫رپورتاژ آگهی چیست‬‎

اگر شما هم صاحب سایت و یا کسب‌وکار خود هستید، احتمالا می‌دانید که رتبه سایت شما در گوگل بسیار حائز اهمیت است. یکی از راه‌هایی که باعث می‌شود الگوریتم‌های گوگل، سایت شما را در رتبه بالاتری قرار دهند، بک‌لینک است. دریافت بک‌لینک از سایت‌های پربازدید و معتبر مختلف باعث می‌شود رتبه شما در گوگل افزایش پیدا کند و بر بهبود سئوی سایت شما تاثیر بسیاری دارد. زیرا این دسته از وب سایت‌ها Domain Authority (اعتبار دامنه) بالایی دارند و بک‌لینک از چنین سایت‌هایی، موتورهای جستجو را ترغیب می‌کند تا شما را نیز بین سایت‌های رتبه برتر خود نمایش دهد.

رپورتاژ آگهی همیشه در سایت منتشرکننده باقی می‌ماند و این موضوع تاثیر زیادی بر روی بهبود سئوی سایت شما دارد. دقت شود که حتما رپورتاژ  و لینک سایت خود را در سایت‌های معتبر منتشر کنید زیرا در غیر این صورت برای سایت شما از نگاه گوگل بازخورد منفی خواهد داشت.

یکی از راههای کم هزینه ایجاد وبلاگ و پخش رپورتاژ اگهی خود در وبلگها میباشد .تیم ما با داشتن 7000 وبلاگ رنک دار امکان ارسال رپورتاژ و افزایش کلمات کلیدی شما را دارد

برای دریافت هدیه ارسال رایگان رپورتاؤ به سایت ما سر بزنید

بلاگ بک لینک تنها سرویس بک لینک وبلاگی در ایران

 

برچسب ها: رپورتاژ,آگهی,چه,فوایدی,دارد؟,رتبه خود را در گوگل افزایش دهید.,بلاگ بک لینک ,بک لینک وبلاگی,
[ جمعه 8 شهريور 1398 ] [ 9:39 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

رپورتاژ آگهی چه فوایدی دارد؟

رپورتاژ آگهی چه فوایدی دارد؟

رتبه خود را در گوگل افزایش دهید.

Image result for ‫رپورتاژ آگهی چیست‬‎

اگر شما هم صاحب سایت و یا کسب‌وکار خود هستید، احتمالا می‌دانید که رتبه سایت شما در گوگل بسیار حائز اهمیت است. یکی از راه‌هایی که باعث می‌شود الگوریتم‌های گوگل، سایت شما را در رتبه بالاتری قرار دهند، بک‌لینک است. دریافت بک‌لینک از سایت‌های پربازدید و معتبر مختلف باعث می‌شود رتبه شما در گوگل افزایش پیدا کند و بر بهبود سئوی سایت شما تاثیر بسیاری دارد. زیرا این دسته از وب سایت‌ها Domain Authority (اعتبار دامنه) بالایی دارند و بک‌لینک از چنین سایت‌هایی، موتورهای جستجو را ترغیب می‌کند تا شما را نیز بین سایت‌های رتبه برتر خود نمایش دهد.

رپورتاژ آگهی همیشه در سایت منتشرکننده باقی می‌ماند و این موضوع تاثیر زیادی بر روی بهبود سئوی سایت شما دارد. دقت شود که حتما رپورتاژ  و لینک سایت خود را در سایت‌های معتبر منتشر کنید زیرا در غیر این صورت برای سایت شما از نگاه گوگل بازخورد منفی خواهد داشت.

یکی از راههای کم هزینه ایجاد وبلاگ و پخش رپورتاژ اگهی خود در وبلگها میباشد .تیم ما با داشتن 7000 وبلاگ رنک دار امکان ارسال رپورتاژ و افزایش کلمات کلیدی شما را دارد

برای دریافت هدیه ارسال رایگان رپورتاؤ به سایت ما سر بزنید

بلاگ بک لینک تنها سرویس بک لینک وبلاگی در ایران

 

برچسب ها: رپورتاژ,آگهی,چه,فوایدی,دارد؟,رتبه خود را در گوگل افزایش دهید.,بلاگ بک لینک ,بک لینک وبلاگی,
[ جمعه 8 شهريور 1398 ] [ 10:01 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

ارسال سن و جنسيت چيست و استفاده از اين نوع ارسال چه مزايايي دارد؟

ارسال سن و جنسيت چيست و استفاده از اين نوع ارسال چه مزايايي دارد؟

pain_b9.jpg

در اين مقاله قصد داريم شما را با يکي از انواع ارسال، با عنوان ارسال سن و جنسيت آشنا کنيم.

هميشه بهترين تبليغ، تبليغي بوده است که بازار هدف را دقيق نشانه بگيرد.

در مورد پيامک هاي تبليغاتي و ارسال سن و جنسيت هم اين موضوع صادق است.

اگر تبليغ خود را کاملا هدفمند ارسال کنيد تاثير آن را در کسب و کار خود مشاهده خواهيد کرد.

همچنين اگر تبليغ شما بي هدف و به صورت کاملا رندوم ارسال شود، ممکن است نتيجه بخش نبوده و علاوه بر هزينه هاي سنگين ، بازخورد مطلوب را براي شما نداشته باشد.

تبليغات  و ارسال پيامک انبوه را مي توان بهينه سازي نمود، به اين شکل که پيامک تبليغاتي را مستقيما به مخاطب هدف ارسال کرد تا بازخورد بهتري داشته باشد.

در اين مقاله درباره يکي از روش هاي بهينه سازي يعني ارسال با قابليت تفکيک سن و جنسيت  را مورد بررسي قرار مي دهيم.

ارسال پيامک بر اساس  سن و جنسيت

يکي از امکانات سامانه پيامک که بسيار کاربردي هم مي باشد، ارسال از طريق تفکيک سن و  جنسيت است.

اين ويژگي باعث مي شود که ما بتوانيم محصول خود را در بازاري که متقاضي آن محصول وجود دارد با توجه به سن و جنسيت، تبليغ کنيم.

در اين روش شما کاملا مي دانيد که اطلاع رساني براي کدام رده سني و چه جنسيتي است.

اگر کالا يا خدمتي مختص آقايان باشد و يا کالايي مورد علاقه جوانان باشد شما به راحتي مي توانيد با انتخاب کردن اين گزينه ها در سامانه ارسال پيامک تبليغ خود را راه اندازي کنيد.

همچنين در اين روش مي توانيد تعداد پيامکي که مي خواهيد ارسال کنيد را هم مشخص کنيد.

ارسال  انبوه با توجه به سن، جنسيت

در اين روش ارسال اس ام اس ، شما قادر خواهيد بود پيام تبليغاتي خود را با توجه به اين که مخاطبان هدفتان در چه سن و جنسيتي قرار دارند ارسال کنيد.

به طور کل در بانک هاي اطلاعاتي شماره در سامانه ارسال پيامک، يکي از دسته بندي ها مختص ارسال سن و جنسيت است.

براي تبليغ محصولات و خدمات از همه ي بانک هاي اطلاعاتي مي توان استفاده کرد، به اين شکل که هر صنف با توجه به کار خود ميتواند ليست مخاطباني که بازخورد بهتري دارد را انتخاب کند.

بانک شماره هاي تفکيک شده بر اساس سن و جنسيت براي کسب و کارهايي که مخاطبان آن ها محدود است ميتواند استفاده شود.

ارسال سن و جنسيت در آموزشگاه ها

براي مثال تصور کنيد که يک آموزشگاه کنکور هدف از پيش تعيين شده اي دارد و تبليغات خود را بايد محدود به کساني کند که کنکور دارند و در يک رده سني خاص هستند.

اين آموزشگاه مي تواند از اين روش براي ارسال پيامک به مخاطبان به صورت دقيق و هدفمند استفاده کند.

ارسال کلي بدون در نظر گرفتن سن و جنسيت براي يک آموزشگاه يک تبليغ هدفمند محسوب نميشود. اين موضوع ممکن است باعث ايجاد بي اعتمادي نسبت به نام تجاري نيز بشود.

تصور کنيد مخاطباني که پيام مربوط به کلاس هاي  کنکور را دريافت ميکنند در رنج سني 30 تا 40 سال باشند، مطمانا دريافت چنين متني باعث ايجاد بي اعتمادي در اين افراد نسبت به برند خواهد شد.

ارسال سن و جنسيت در آرايشگاه ها

مثال ديگري که در اين مورد صدق ميکند آرايشگاه ها هستند.

تصور کنيد شما صاحب يک آرايشگاه مردانه هستيد و ترجيح  ميدهيد که پيام تبليغاتي خودتان را به دست آقايان جوان برسانيد.

مطمانا تبليغ شما براي بانوان يک تبليغ کاملا منفي و غير هدفمند هست،همچنين احتمالا باعث ايجاد حس ناخوشايند در فرد دريافت کننده پيامک ميگردد.

پس در قالب يک کسب و کار آرايشگاه مردانه، در ابتدا جنسيت افراد حائز اهميت است و در مرحله بعدي رنج سني افراد نيز ميتواند داراي اهميت باشد.

سامانه هاي ارسال اس ام اس انبوه قابليت تفکيک استان و شهر، در بين مخاطبان همراه اول و ايرانسل و انواع اپراتورهاي ديگر با جنسيت و رده هاي سني متفاوت را دارند.

تفکيک ارسال پيامک انبوه با توجه به اپراتور

در  سامانه پيامکي امکان ديگري وجود دارد و آن اين است که شما مي توانيد با توجه به نوع اپراتور مد نظر خود پيامک را ارسال کنيد.

به اين صورت که بعد از تنظيماتي همچون شهر، استان، جنسيت و موارد ديگر در صورتي که تمايل داشته باشيد پيامک تبليغاتي خود را از اپراتوري خاص بفرستيد، با انتخاب يک گزينه پيام از همان اپراتور ارسال مي شود.

معايب ارسال پيامک انبوه

در هر نوع از تبليغات مزايا و معايب زيادي وجود دارد، در اين بخش از مقاله مي خواهيم به بررسي معايب سامانه ارسال پيامک انبوه بپردازيم.

بعضي از شماره ها از طرف مخابرات در ليست سياه وارد شده اند، در هنگام ارسال اس ام اس اين شماره ها قابليت دريافت پيامک تبليغاتي را ندارند.

با توجه به نکاتي که در اين مقاله گفته شد مي توان گفت ارسال اس ام اس انبوه براي تبليغات در حجم بالا و يا حتي تعداد پايين يکي از کم هزينه ترين و بهترين روش ها مي باشد.

سرعت ارسال بالا، در دسترس بودن هميشگي، اطمينان از خوانده شدن قطعي پيام ها، امکان ايجاد کسب و کار و درآمدي خوب و… از ويژگي هاي ديگر نرم افزار پيامک و ارسال اس ام اس به وسيله آن است.

يکي از مهمترين فاکتورهايي که همه افراد، امروزه درگير آن هستند هزينه بالاي تبليغات مي باشد.

استفاده از پنل اس ام اس از کم هزينه ترين و پربازده ترين روش هاي تبليغات است که هر کسب و کاري ميتواند از آن استفاده کند.

با تهيه يک پنل اس ام اس جامع ميتوانيد همرمان تبليغات ارزان انجام دهيد و از مزاياي درامدي پنل نيز بهره مند شويد.

 

برچسب ها: ارسال,سن,و,جنسیت,چیست,و,استفاده,از,این,نوع,ارسال,چه,مزایایی,دارد؟,
[ چهارشنبه 14 آبان 1399 ] [ 21:18 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

افزونه پيامکي چه کاربرد و مزايايي براي صاحبان وبسايت دارد؟

افزونه پيامکي چه کاربرد و مزايايي براي صاحبان وبسايت دارد؟

kf2u_z1.jpg

ارسال اس ام اس از طريق وبسايت يا اپليکيشن، همواره دغدغه صاحبان کسب و کار و توسعه دهندگان نرم افزار بوده است. يک قابليت حرفه اي که باعث ميشود تجربه کاربران به بهترين شکل ممکن شکل بگيرد.

استفاده از اين امکان، ارتباط با مشتريان وبسايت ها را، به طور چشمگيري تعاملي تر کرده و باعث افزايش رضايت مشتريان ميشود.

اين امکان از طريق افزونه پيامکي به راحتي انجام ميشود.با استفاده از Plugin اس ام اس ميتوانيد در Cms هاي مختلف از اين امکانات استفاده کنيد.

چه نوع ارسال هايي از طريق وبسايت و اپليکيشن انجام ميشود؟

پيامک Verification code يا همان کد تاييد :

براي اين نوع ارسال از پلاگين پيامکي ورد پرس استفاده ميشود.

جهت تاييد عضويت در يک وبسايت يا اپليکيشن، از ارسال پيامک استفاده ميشودکه يکي از راه هاي قابل اطمينان کاربران است.

افزونه پيامکي اين امکان را فراهم ميکند که،بعد از ورود کاربر به سايت يا اپليکيشن مورد نظر،در صورت وارد کردن اطلاعات احراز هويت، بلافاصله ارسال پيامک تاييد انجام ميشود.

با توجه به اين که پيامک با بيشترين سرعت، ارسال ميشود و بلافاصله به دست کاربر ميرسد، بهترين روش براي تاييد کاربر ميباشد.

ارسال پس از ثبت سفارش:

براي ارسال اين نوع پيامک از افزوونه پيامکي ووکامرس استفاده ميشود.

امروزه بيشتر خريدها به صورت آنلاين انجام ميشود، با توجه به اين که هنوز کاربران، اعتماد کامل به خريد آنلاين ندارند، استفاده از يک سيستم اطلاع رساني پيامکي، باعث افزايش اعتماد مشتريان ميشود.

با نصب افزونه پيامکي Woocommerceبلافاصله بعد از خريد، به کاربران يک پيامک اطلاع رساني ارسال کنيد تا خيال مشتريتان از ثبت و تکميل خريد راحت شود.

ارسال پيامک بعد از تکميل فرم:

براي ارسال به اين روش از افزونه پيامکي گرويتي فرم استفاده ميشود.

در بيشتر وبسايت ها و نرم افزار ها، تعدادي فرم وجود دارد که براي اهداف مختلف طراحي شده است.

اين فرم ها ممکن است جهت ثبت نام، دريافت يک کتاب الکترونيکي و … باشد که صاحبان وبسايت بيشتر مواقع، از اين طريق براي گرفتن سرنخ يا Lead استفاده ميکنند.

افزونه پيامکي، کار را براي توسعه دهندگان نرم افزار به طرز چشم گيري راحت ترميکند.اما استفاده از يک سامانه پيامکي حرفه اي و مناسب مهم ترين مساله ميباشد.

قبل از انتخاب يک سامانه پيامکي، بررسي کنيد که يک تيم پشتيباني فني قوي، در پشت صحنه آماده رفع مشکلات در تمام ساعات شبانه روز باشد.

اين مقاله توسط تيم نويسندگي وبلاگ مديانا اس ام اس تهيه شده است.

 

برچسب ها: افزونه,پیامکی,چه,کاربرد,و,مزایایی,برای,صاحبان,وبسایت,دارد؟,
[ يکشنبه 25 آبان 1399 ] [ 8:02 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

آيا از طريق پنل ارسال پيامک، امکان ارسال به شماره هاي استان هاي مختلف کشور وجود دارد؟

آيا از طريق پنل ارسال پيامک، امکان ارسال به شماره هاي استان هاي مختلف کشور وجود دارد؟

wdvt_z2.jpg

گاهي اوقات نياز است که براي تبليغات خود از پنل ارسال پيامک انبوه به صورت منطقه اي استفاده کنيد.

مثلا اگر شما ساليان سال است که در منطقه اي خاص کسب و کار داريد، بهتر است که در همان منطقه تبليغات هدفمند انجام دهيد.

به زبان ساده تر اين روش تبليغات براي شغل هايي که کارشان محدود به يک محله است و يا فروش خود را از اعتبار در يک محله به دست مي آورند، بسيار مناسب است.

در صورت تبليغات از اين روش، فروش شما در آن محله بيشتر مي شود چون افرادي هستند که شما را مي شناسند و مشتري ثابت شما هستند و افرادي هم هستند که تازه به آن محل آمده اند و با شما از طريق پيامک انبوه آشنا مي شوند.

به وسيله پنل ارسال پيامک انبوه تبليغات خود را هدفمند کنيد:

هر برنامه اي اگر هدفمند باشد، زودتر و با هزينه کمتري به نتيجه مطلوب مي رسد. تبليغات و پيشرفت در فروش هم از اين قائده مستثنا نيست.

در ارسال اس ام اس انبوه از طريق پنل اس ام اس، به دليل اينکه شما هدفمند پيامک خود را ارسال مي کنيد، در هزينه هاي شما صرفه جويي مي شود.

براي هر نوع تبليغ، بهتر است مخاطبان مرتبط با موضوع انتخاب شوند تا هم ازمزاحمت براي افرادي که احتياجي به ديدن تبليغ ندارند جلوگيري شود، همچنين افرادي که تبليغ را دريافت ميکنند، کساني باشند که احتمال تبديل آنها به مشتري بالاتر باشد.

دسته بندي هاي مختلفي در بانک هاي شماره پنل پيامکي وجود دارد که بر اساس استان، شهر، منطقه و کد پستي قابليت ارسال را فراهم ميکند.

پنل ارسال پيامک انبوه براساس منطقه چه ويژگي هايي دارد؟

همان طور که در بالا اشاره شد، يکي از مزيت هاي اين روش تبليغات صرفه جويي در هزينه هاي شما مي باشد. براي روشن تر شدن اين موضوع مثالي مي زنيم.

فرض کنيد ما مي خواهيم پيامکي را ارسال کنيم و هدف فروش در منطقه اي خاص است.

در صورتي که سامانه ارسال پيامک ما قابليت تفکيک استان، شهر و به طور کلي منطقه را نداشته باشد ما مجبور مي شويم پيامک خود را ارسال کنيم به اين اميد که به دست افراد مد نظر ما برسد.

اما وقتي اين قابليت براي  ما تعريف شده باشد به راحتي مي توانيم فقط براي همان منطقه اي که قصد داريم تبليغات کنيم پيامک ارسال کنيم.

به اين صورت هزينه ارسال پيامک کمتر مي شود و دقيقا متن هاي ما به دست کساني مي رسد که مورد نظر ما بوده اند.

 پنل ارسال پيامک انبوه، امکان ارسال به چه سرشماره هايي را فراهم ميکند؟

از ديگر ويژگي هاي سامانه ارسال پيامک اين است که شما مي توانيد با اپراتور همراه اول  به همه شهرها و استان ها به تفکيک با هر پيش شماره اي پيامک خود را ارسال کنيد.

در واقع در اين روش  شما مي توانيد به يک شهر با پيش شماره مخصوص به خود شروع مي شود پيامک انبوه ارسال کنيد و با اپراتور ايرانسل مي توانيد فقط استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنيد.

مراحل ارسال پيامک به وسيله نقشه گوگل:

براي اينکه بتوانيم از پنل ارسال پيامک خود استفاده کنيم بايد در ابتدا نحوه کار با آن را کامل بدانيم.

در اين قسمت از مقاله شما را با نحوه کار پنل ارسال پيامک انبوه  آشنا مي کنيم. با ما همراه باشيد.

در مرحله اول بايد با وارد کردن نام کاربري و رمز عبور خود وارد پنل پيامکي شويد.

در اين قسمت بايد براي ورود به بخش تنظيمات بايد بر روي ارسال پيامک از طريق نقشه گوگل کليک کنيد تا بتوانيد تنظيمات دلخواه خود را براي ارسالي موثر انجام دهيد.

در اين قسمت  نقشه گوگل به شما نمايش داده مي شود که در اينجا مي توانيد منطقه مورد نظر خود را پيدا کنيد.

بعد از انتخاب منطقه موردنظر مي توانيد روي آن حرکت کنيد و نقاط مختلف آن را ببينيد.

بعد از اينکه شما منطقه مورد نظر خود را انتخاب کرديد رنگ آن تغيير مي کند.

شماره هايي که در اين مرحله به شما نمايش داده مي شود همان بانک اطلاعاتي شماره هاي شما مي باشد. شما فقط مجاز هستيد از بين اين شماره ها ارسال هايخود را انجام دهيد.

در مرحله بعدي مي توانيد متن و موارد مورد نظر خود را وارد کنيد و در نهايت روي دکمه ارسال کليک کنيد تا متن شما با توجه به تنظيماتي که به دلخواه اعمال کرديد به همان شماره هايي که انتخاب کرديد ارسال شود.

ارسال اس ام اس انبوه با استفاده از فيلتر جنسيت در پنل ارسال پيامک

گاهي اوقات پيش مي آيد که شما قصد داريد جنسي خاص بفروشيد يا هدف فروش شما قشري خاص با رده سني و جنسيت تعيين شده اي است. پنل ارسال پيامک اين کار را براي شما بسيار راحت مي کند.

ممکن است بخواهيد در روز مرد و يا روز جوان به عنوان تخفيف فقط به قشر آقايان و يا جوانان کشور پيام ارسال کنيد.

مي توانيد با انتخاب اين گزينه پيام هاي خود را خيلي هدفمند ارسال کنيد و از نتايج مثبت آن بهره ببريد. يا شايد بخواهيد به خانم هاي منطقه خود پيام تبريک روز زن بفرستيد اگر اين قابليت وجود نداشت شما نمي توانستيد به اين راحتي اين کار را انجام دهيد.

پنل ارسال پيامک انبوه يکي از ابزارهاي ايده آل براي تبليغات است. زيرا با داشتن امکانات زياد ارسال پيام را براي شما بسيار راحت مي کند. اميدواريم که از اين مقاله استفاده کرده باشيد. براي مطالعه مطالب بيشتر به سايت مديانا اس ام اس به آدرس https://medianasms.com/ مراجعه کنيد.

 

برچسب ها: آیا,از,طریق,پنل,ارسال,پیامک،,امکان,ارسال,به,شماره,های,استان,های,مختلف,کشور,وجود,دارد؟,
[ سه شنبه 11 آذر 1399 ] [ 20:15 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

ارز ديجيتال تتر چيست و چه کاربردي دارد؟

ارز ديجيتال تتر چيست و چه کاربردي دارد؟

تتر يک ارز ديجيتال با واحد انحصاري USDT است. اين ارز ديجيتال با قيمت ثابت خود از شما در مقابل نوسانات بازار محافظت مي‌کند و به کمک آن مي‌توانيد به صورت ديجيتالي دلار منتقل کنيد. اگر در بازار ارزهاي ديجيتال باشيد؛ احتمالا نام ارز ديجيتال تتر را شنيده‌ايد. 

شايد براي شما سوال باشد که تترچيست، چگونه کار مي‌کند و چرا قيمت آن هميشه ثابت است. در ادامه به تمامي اين سوالات پاسخ داده خواهد شد.

ارز ديجيتال تتر چيست؟

 

s2_nb53.jpg

ارز ديجيتال تتر با واحد اختصاري USDT، همچنين قيمت آن هميشه ثابت است. درواقع ارزش هرواحد ارز ديجيتال تتر برابر با 1 دلار آمريکا است. اين ارز ديجيتال يکي از ده ارز ديجيتال با ثبات در بازار رمز ارزها محسوب مي‌شود. اين رمز ارزهاي باثبات داراي پشتوانه کالا و دارايي‌هاي ديگر هستند. درواقع قيمت ارزهاي ديجيتال باثبات هميشه وابسته به ارزش دارايي‌هاي پشتوانه است و با آنها بالا و پايين مي‌شود.

به جز تتر، تعداد زيادي از آن‌ها با پشتوانه دلار آمريکا در بازار عرضه شده است، اما USDT در حال حاضر قدرتمندترين ارز ديجيتال باثبات است.

کاربرد ارز ديجيتال تتر براي کاربران به دو شکل است.

در امان ماندن از نوسانات شديد بازار.

انتقال آسان پول به صرافي‌ها و کيف پول‌ها به صورت دلاري.

تتر را مي‌توانيد در کيف پول‌هاي ديجيتالي روي موبايل و يا کامپيوتر خود يا کيف پول‌هاي موجود در صرافي‌ها ذخيره کنيد. ارسال و دريافت آن به‌ سادگي و سرعت ارسال يک ايميل است. همين ويژگي‌ها موجب شده است که اين ارز ديجيتال براي معامله‌گران بسيار محبوب باشد.

شرکت آيفينکس  مالک تشکيلات تتر و گرداننده صرافي ارز ديجيتال بيتفينکس است. اين ارز ديجيتال ابتدا رسماً در سال ???? با نام Realcoin عرضه شد و پس از مدت کوتاهي نام آن تغيير کرد. اين شرکت در سال ???? يک ارز ديجيتال ديگر به نام Tether Gold عرضه کرد که داراي پشتوانه طلا نيز است.

چرا قيمت آن هميشه ثابت است؟

به ازاي هر واحد از اين ارز ديجيتال  که توليد مي‌شود ? دلار در ذخاير بانکي نگهداري مي‌شود که به عنوان پشتوانه اين ارز ديجيتال عمل مي‌کند. درواقع اگر ?,???,??? واحد USDT  به بازار عرضه شده باشد؛ ?,???,??? دلار در خزانه بانک نگهداري مي‌شود تا قيمت آن همواره برابر ? دلار بماند.

USDT در ابتدا روي لايه Omni، بستري روي بلاک چين بيت کوين، توزيع شد. اکنون روي بلاک چين‌هايي از جمله اتريوم، بيت کوين کش، ترون و الگورند نيز عرضه مي‌شود. درواقع اين موضوع يعني دسترسي به تتر بسيار آسان است و مي‌توان آن را روي کيف پول‌هاي رسمي اتريوم، بيت کوين کش، ترون و Algorand  ذخيره کرد.

واحدهاي اين ارز نسبت به نياز بازار و در دوره‌هاي زماني مختلف از سوي شرکت آيفينکس توليد و به صرافي بيتفينکس وارد مي‌شوند؛ سپس از آنجا توسط معامله‌گران به صرافي‌هاي ديگر نيز مي‌روند. با اين‌ که تراکنش‌هاي USDT غيرمتمرکز است و روي بلاک‌ چين‌هاي بزرگي انجام مي‌شود، توزيع واحدهاي آن کاملاً متمرکز انجام مي‌شود و نمي‌توان آن را يک ارز ديجيتال غيرمتمرکز دانست.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFTعلاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم همچنين از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

 

برچسب ها: ارز,دیجیتال,تتر,چیست,و,چه,کاربردی,دارد؟,
[ سه شنبه 9 فروردين 1401 ] [ 17:35 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد