تکنيک هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

تکنیک های سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

سئو سایت برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را در طراحی سایت بصورت زیر تعریف نمود:

دوستای عزیزم سئو (بهينه‌سازي سایت برای موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. درواقع آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

 

سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

 

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

شروع سئو

در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو کار خود را آغاز کردند بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌کردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تعداد دفعاتي که يک کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد کل کلمات صفحه و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند. به دنبال اين رشد سئو براي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو  برای سایت های اعم از طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت شرکتی و بسیاری موارد دیگر به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاي اخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند..

اهداف سئو 

هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي و سئو مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر تقسیم بندی کرد:

  • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
  • باعث ایجاد برند می شود.
  • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
  • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
  • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
  • بهترین ابزار برای تبلیغات است.

سئو درون صفحه یا On Page SEO

سئو درون صفحه به کنترل مستقيم کدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و ... مرتبط مي‌شود؛ به طور کلي هر چيزي که در سايت خود بارگذاري مي‌کنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است که شما بيشترين کنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را که شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است که روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بیرون صفحه یا Off Page SEO

بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سايت با کنترل مستقيم بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است که در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود اين شامل تمام چيزهايي است که مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوندهايي که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌کنند متمرکز مي‌شود سپس با استفاده از روش‌هايي که در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

SEO Off Page يک فرآيند نامحدود است که توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

سئو کلاه سفيد یا White Hat

 به مجموعه تکنيک‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌کنند، اشاره دارد. که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي جستجو و يا کاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود.

سئو کلاه سیاه یا Black Hat

به مجموعه‌اي از دستورات دارد که به منظور فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بکار مي‌رود. اين مهم است که بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بکارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

انجام تاکتيک‌هاي سئو کلاه سياه ممکن است که باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف کامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود.

استراتژهای سئو وب سایت بصورت زیر:

  • بهبود ساختار سایت
  • استراتژی کلمات کلیدی
  • استراتژی URL
  • بهینه سازی کد
  • پردازش کردن متن
  • بهینه سازی لینک های ورودی
  • استراتژی نام دامنه و هاست

مهمترین معیارها برای بهینه سازی موتور جستجوعبارتند از:

  • اضافه کردن Allow یا DisAllow به نقشه سایت
  • اضافه کردن URL به نقشه سایت
  • اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt
  • استفاده از ابزارهای آنالیز جهت crawl

تکنیک هایی که برای بهینه سازی و سئو سایت عنوان شده است عبارتند از:

  • افزایش لینک های خارجی
  • تغییر اسم فایل ها
  • لینک یک طرفه
  • کلمات کلیدی
  • استفاده از Meta Tag
  • استفاده صحیح از عنوان
  • استفاده از robots.txt
  • بهینه سازی محتوا

منبع: شرکت سانا پرداز نارین

 

برچسب ها: تکنیک,های,سئو,سایت,برای,موتورهای,جستجو,در,طراحی,وب,سایت,
[ يکشنبه 31 شهريور 1398 ] [ 9:15 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

تکنيک هاي سئو سايت

تکنیک های سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

سئو سایت برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را در طراحی سایت بصورت زیر تعریف نمود:

دوستای عزیزم سئو (بهينه‌سازي سایت برای موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. درواقع آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

 

سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

 

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

شروع سئو

در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو کار خود را آغاز کردند بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌کردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تعداد دفعاتي که يک کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد کل کلمات صفحه و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند. به دنبال اين رشد سئو براي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو  برای سایت های اعم از طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت شرکتی و بسیاری موارد دیگر به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاي اخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند..

اهداف سئو 

هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي و سئو مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر تقسیم بندی کرد:

  • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
  • باعث ایجاد برند می شود.
  • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
  • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
  • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
  • بهترین ابزار برای تبلیغات است.

سئو درون صفحه یا On Page SEO

سئو درون صفحه به کنترل مستقيم کدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و ... مرتبط مي‌شود؛ به طور کلي هر چيزي که در سايت خود بارگذاري مي‌کنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است که شما بيشترين کنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را که شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است که روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بیرون صفحه یا Off Page SEO

بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سايت با کنترل مستقيم بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است که در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود اين شامل تمام چيزهايي است که مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوندهايي که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌کنند متمرکز مي‌شود سپس با استفاده از روش‌هايي که در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

SEO Off Page يک فرآيند نامحدود است که توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

سئو کلاه سفيد یا White Hat

 به مجموعه تکنيک‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌کنند، اشاره دارد. که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي جستجو و يا کاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود.

سئو کلاه سیاه یا Black Hat

به مجموعه‌اي از دستورات دارد که به منظور فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بکار مي‌رود. اين مهم است که بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بکارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

انجام تاکتيک‌هاي سئو کلاه سياه ممکن است که باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف کامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود.

استراتژهای سئو وب سایت بصورت زیر:

  • بهبود ساختار سایت
  • استراتژی کلمات کلیدی
  • استراتژی URL
  • بهینه سازی کد
  • پردازش کردن متن
  • بهینه سازی لینک های ورودی
  • استراتژی نام دامنه و هاست

مهمترین معیارها برای بهینه سازی موتور جستجوعبارتند از:

  • اضافه کردن Allow یا DisAllow به نقشه سایت
  • اضافه کردن URL به نقشه سایت
  • اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt
  • استفاده از ابزارهای آنالیز جهت crawl

تکنیک هایی که برای بهینه سازی و سئو سایت عنوان شده است عبارتند از:

  • افزایش لینک های خارجی
  • تغییر اسم فایل ها
  • لینک یک طرفه
  • کلمات کلیدی
  • استفاده از Meta Tag
  • استفاده صحیح از عنوان
  • استفاده از robots.txt
  • بهینه سازی محتوا

منبع: شرکت سانا پرداز نارین

 

برچسب ها: تکنیک,های,سئو,سایت,,
[ يکشنبه 31 شهريور 1398 ] [ 9:34 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

تکنيک هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

تکنیک های سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

سئو سایت برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را در طراحی سایت بصورت زیر تعریف نمود:

دوستای عزیزم سئو (بهينه‌سازي سایت برای موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. درواقع آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

 

سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

 

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

شروع سئو

در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو کار خود را آغاز کردند بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌کردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تعداد دفعاتي که يک کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد کل کلمات صفحه و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند. به دنبال اين رشد سئو براي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو  برای سایت های اعم از طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت شرکتی و بسیاری موارد دیگر به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاي اخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند..

اهداف سئو 

هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي و سئو مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر تقسیم بندی کرد:

  • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
  • باعث ایجاد برند می شود.
  • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
  • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
  • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
  • بهترین ابزار برای تبلیغات است.

سئو درون صفحه یا On Page SEO

سئو درون صفحه به کنترل مستقيم کدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و ... مرتبط مي‌شود؛ به طور کلي هر چيزي که در سايت خود بارگذاري مي‌کنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است که شما بيشترين کنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را که شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است که روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بیرون صفحه یا Off Page SEO

بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سايت با کنترل مستقيم بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است که در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود اين شامل تمام چيزهايي است که مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوندهايي که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌کنند متمرکز مي‌شود سپس با استفاده از روش‌هايي که در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

SEO Off Page يک فرآيند نامحدود است که توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

سئو کلاه سفيد یا White Hat

 به مجموعه تکنيک‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌کنند، اشاره دارد. که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي جستجو و يا کاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود.

سئو کلاه سیاه یا Black Hat

به مجموعه‌اي از دستورات دارد که به منظور فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بکار مي‌رود. اين مهم است که بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بکارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

انجام تاکتيک‌هاي سئو کلاه سياه ممکن است که باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف کامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود.

استراتژهای سئو وب سایت بصورت زیر:

  • بهبود ساختار سایت
  • استراتژی کلمات کلیدی
  • استراتژی URL
  • بهینه سازی کد
  • پردازش کردن متن
  • بهینه سازی لینک های ورودی
  • استراتژی نام دامنه و هاست

مهمترین معیارها برای بهینه سازی موتور جستجوعبارتند از:

  • اضافه کردن Allow یا DisAllow به نقشه سایت
  • اضافه کردن URL به نقشه سایت
  • اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt
  • استفاده از ابزارهای آنالیز جهت crawl

تکنیک هایی که برای بهینه سازی و سئو سایت عنوان شده است عبارتند از:

  • افزایش لینک های خارجی
  • تغییر اسم فایل ها
  • لینک یک طرفه
  • کلمات کلیدی
  • استفاده از Meta Tag
  • استفاده صحیح از عنوان
  • استفاده از robots.txt
  • بهینه سازی محتوا

منبع: شرکت سانا پرداز نارین

 

برچسب ها: تکنیک,های,سئو,سایت,برای,موتورهای,جستجو,در,طراحی,وب,سایت,
[ يکشنبه 31 شهريور 1398 ] [ 10:05 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

سئو سايت فروشگاهي

آيا مي دانيد که سئو سايت فروشگاهي تفاوت زيادي با سايت هاي سئوي شرکت ها و غير فروشگاهي دارد؟ از طراحي قالب گرفته تا نحوه ساخت لينک و اهداف کلي بهينه سازي ، تفاوت هاي اساسي در فروشگاه هاي آنلاين وجود دارد که بايد به آنها توجه شود. هاريکا سئو بهترين سئو کار سايت فروشگاهي ميباشد.

اين نوع وب سايت ها با هدف فروش و ارائه محصولات به مشتريان طراحي و ساخته شده اند ، بنابراين براي معرفي دقيق محصول ، دسته بندي محصولات ، سيستم هاي پرداخت آنلاين حرفه اي ، قابليت انتخاب چند محصول در يک سبد خريد و بالا به ساختار مناسب نياز داريد. سرعت در پردازش و بارگذاري اطلاعات را داشته باشيد.

سئو و بهبود فروشگاه آنلاين شاخه اي از بهينه سازي سايت است که بر افزايش سود و درآمد حاصل از فروش مستقيم کالا به مخاطب تأثير مثبت دارد و بايد توسط سئو هاي مجرب انجام شود.

تفاوت سئو سايت فروشگاهي با وبسايت عادي

تفاوت سئو سايت فروشگاهي با وبسايت عادي

در يک دسته بندي کلي ، وب سايت ها را مي توان به دو دسته فروشگاهي و غيرفروشي تقسيم کرد. در اين حالت ، سايت هاي معمولي گروهي هستند که به منظور غير از فروش آنلاين و در مقابل فروشگاه هاي آنلاين با هدف فروش مستقيم محصول و دريافت پرداخت آنلاين از مشتري طراحي شده اند.

يک تفاوت عمده بين اين دو کلمات کليدي سئو آنها است. وب سايت هاي معمولي معمولاً براي يک عبارت خاص بهينه سازي شده اند ، اما سئوي فروشگاه اينترنتي به دليل تعدد محصولات و تنوع دسته ها روي عبارت خاصي تمرکز نمي کند. از سوي ديگر ، در سايت هاي غيرفروشي ، تلاشي براي تبليغ صفحه اول وب سايت در گوگل است ، در حالي که در فروشگاه آنلاين ، همه محصولات بايد در رتبه بندي مناسب گوگل قرار بگيرند.

اگر در شرايط عادي سئو را يک فرآيند دشوار و وقت گير بدانيم ، سئوي فروشگاه اينترنتي ده ها برابر مشکلتر و زمان بر خواهد بود و تفاوت آنها به دليل ساختار و طراحي متفاوت غيرقابل انکار است.

مهم ترين اقدامات براي سئو فروشگا

مهم ترين اقدامات براي سئو فروشگاه اينترنتي

با توجه به تفاوت هاي اساسي که بين سايت هاي فروشگاهي و ساير وب سايت ها مشاهده مي کنيم ، طبيعتاً سئو و اقدامات بهينه سازي براي فروشگاه هاي آنلاين متفاوت انجام مي شود. مهمترين مراحل در بهينه سازي سايت هاي فروشگاهي در زير شرح داده خواهد شد که عدم وجود هر کدام منجر به نقص در وب سايت فروشگاهي مي شود و در واقع تأثير منفي بر رتبه و اعتبار آن خواهد داشت.

سئو قالب فروشگاه اينترنتي

قسمت اول سئو قالب فروشگاه آنلاين است که بايد با دقت انجام شود. پس از طراحي فروشگاه آنلاين (که بايد توسط طراح متخصص انجام شود) ، هدف کاهش خطاهاي احتمالي در کدگذاري قالب سايت است.

کاهش حجم و فشرده سازي تمام کدهاي مورد استفاده در فروشگاه اينترنتي باعث افزايش سرعت و بهبود عملکرد آن مي شود. در بسياري از موارد سايت هاي فروشگاهي را مشاهده کرده ايم که به اين نکته توجه نکرده اند و تأثير منفي آن بر کاهش رضايت کاربران و در نتيجه کاهش رتبه سايت مشهود است.

ايجاد ناحيه کاربري

طراحي ناحيه کاربري بهينه شده براي فروشگاه اينترنتي اهميت زيادي دارد. بايد ناحيه اي براي کاربران و مشتريان فراهم شود که بتوانند اقدام به خريد ، مقايسه محصول و واريز وجه شوند و همچنين در صورت لزوم انتقادات و پيشنهادات خود را ارائه دهند. ايجاد ناحيه کاربري موجب افزايش مشتريان وفادار مي گردد و درعين حال امنيت و اعتماد مشتري از خريد را افزايش خواهد داد.

دسته بندي محصولات

يکي از مواردي که در سئو فروشگاه اينترنتي تاثير پررنگي دارد سيستم دسته بندي محصولات است. اين مسئله دو مزيت دارد. اول اينکه ساختار منظم و دسته بندي محصولات هم خانواده مي تواند به مسيريابي مطلوب کاربر در سايت کمک نمايد و ثانيا ، گوگل و ربات هاي جستجوگر گوگل ارتباط ميان اجزا و محصولات سايت را بهتر درک مي کنند و در رتبه بندي لحاظ خواهند کرد.

سئو تصاوير فروشگاه اينترنتي

تصاوير حجم زيادي از پايگاه هاي داده سايت فروشگاه را اشغال مي کنند. معمولاً بين 3 تا 5 تصوير از يک محصول در وب سايت بارگذاري مي شود و اگر تصاوير به درستي سئو نباشند ، علاوه بر افزايش حجم داده ها ، باعث کاهش سرعت سايت و نارضايتي مشتري مي شود.

سئو تصاوير به معناي کاهش اندازه هر تصوير با نرم افزارهاي تخصصي و افزودن برچسب هاي توصيف به شيوه صحيح و م inثر در رتبه بندي تصاوير در موتورهاي جستجو است.

اگر از کليپ هاي ويدئويي و ويديويي براي معرفي محصولات استفاده مي شود ، بايد همين کار را انجام دهيد و فايل مربوطه فشرده و بهينه سازي شود.

قابليت مقايسه محصولات و معرفي محصولات مشابه

يکي از بخش هايي که در فروشگاه هاي اينترنتي اهميت دارد ايجاد ابزار و قابليت مقايسه محصولات است که علاوه بر بهبود سئو موجب رضايت مشتريان و افزايش شانس فروش محصولات مي گردد. مقايسه و معرفي محصولات مشابه نيز مي تواند در قصد خريد مشتري تاثيرگذار باشد.

سيستم پرداخت آسان

طراحي و بهينه سازي سيستم پرداخت آنلاين که دسترسي آسان را براي کاربر فراهم نمايد موجب سودآوري هرچه بيشتر فروشگاه اينترنتي مي شود که يک سئوکار باتجربه بايد نگاهي ويژه به آن داشته باشد. به طور کلي تمامي اجزا سايت هاي فروشگاهي در جذب مخاطب بيشتر نقش ويژه اي را ايفا مي کنند.

پيشنهادات ويژه

در سئو فروشگاه اينترنتي بايد به اين نکته توجه کرد که هدف مالک فروشگاه افزايش فروش است پس بايد به مخاطب در حين خريد يک محصول پيشنهادات ديگري نيز ارائه شود ، همچنين پيشنهادات ويژه شامل تخفيف هاي دوره اي يا ايجاد سيستمي براي ارسال پروموشن به مشتريان سابق مي تواند تاثير زيادي در سئو سايت هاي فروشگاهي داشته باشد.

https://www.cplusplus.com/user/EricaBass7/
https://8tracks.com/ericabass7
http://www.escortpicture.com/EricaBass7
https://weheartit.com/EricaBass7
https://www.intensedebate.com/people/EricaBass7g
http://www.authorstream.com/EricaBass7/
https://gab.com/EricaBass7
https://www.f6s.com/erica-bass
https://letterboxd.com/EricaBass7/

 

برچسب ها: هاریکا سئو,
[ چهارشنبه 10 آذر 1400 ] [ 17:54 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

سئو سايت در اصفهان

با سلام خدمت دوستان عزيز و همراهان گرامي سايت پارسيان انديش بنده محمود مجيدي هستم امروز ودر اين مقاله مي خواهم که با شما دوستان عزيز و همراهان گرامي در مورد اهميت سئو سايت در اصفهان و مزاياي آن با شما صحبت کنم. اگر مي خواهيد که بدانيد چطوري ميتونيد فروش تان را در استان اصفهان بيشتر کنيد با بنده همراه باشيد.

اهميت سئو سايت در اصفهان

قبل از هر موضوعي بايد اول به شما بگويم که سئو را مي توان هم به صورت محلي انجام داد طراحي سايت اصفهان وهم به صورت کشوري و هم به صورت جهاني واين بستگي به بازار هدف شما دارد اگر بازار هدف شما محلي و به صورت شهري است بايد سئو محلي و لوکال انجام داد واگر بازار هدف تان جهاني باشد بايد سئو سايت تان را جهاني انجام دهيد.

سئو سايت در اصفهان:

اگر که يادتان باشد زماني شهر اصفهان به عنوان پاييتخت فرهنگ ايران اسلامي انتخاب شد. اين شهر به عنوان جاذبه هاي گردشگري زياد وپتانسيل هاي بالايي که براي جذب گردشگر و توريست دارد خيلي از مشاغل نظير مشاغل پزشکي ، گردشگري سلانت،صنعتي، شرکت هاي مختلف و... اقدام به ايجاد کسب وکارهاي اينترنتي خود کرده اند و از اين بيزينس به درآمد هاي بالايي دست يافته اند.

شما دوست عزيز هم مي تواني با ايجاد وبسايت و نيز سئو سايت در اصفهان کسب وکار خود را در صفحات گوگل بياوريد. ورآمد خودتان را افزايش دهيد ونيز فروش محصولات و خدمات خود را در صفحات اول گوگل بياوريد ورآمد خودتان را افزايش دهيد. ونيز فروش محصولات ويا خدمات خود را بيشتر کنيد. بعد از انجام سئو وبرنديگ ورسيدن به درآمد مطلوب شما مي توانيد براي افزايش فروش تان از روش هاي ديجيتال مارکتينگ هم استفاده کنيد. روش هاي ديجيتال مارکتينگ به قرار زير است:

  1. اجراي کمپين هاي تبليغاتي
  2. تبليغات بنري
  3. تبليغات در شبکه هاي اجتماعي
  4. تبليغات در سايت هاي درج آگهي
  5. تبليغ نويسي
  6. ايميل مارکتينگ
  7. کوچينگ

تمامي موارد بالا روش هايي است که تيم پارسيان انديش مي تواند براي شما عزيزان با مناسب ترين قيمت و بهترين کيفيت انجام دهد. يکي از کارهايي شما عزيزان مي توانيد براي برندينگ کسب وکار خودتان انجام دهيد اين است که توليد محتوا وبازاريابي محتوا براي خدمات تان انجام دهيد.اما اين عامل به تنهايي باعث ايجاد برند شدن کسب وکار شما نمي شود.براي اين که شما بتوانيد بازاريابي اينترنتي موفق داشته باشيد،بايد بتوانيد از همه ي موارد بالا استفاده کنيد.يکي از عوامل رتبه بندي وبسايت ها در گوگل بالا بودن سرعت وبسايت شما است تيم ما با انجام روش هاي مخصوص مي تواند سرعت وبسايت شما را افزايش دهد.

سئو وب سايت چگونه است؟

 به انجام يکسري از فعاليت ها ي داخلي و خارجي که بر روي يک وبسايت انجام مي شود تا آن وبسايت در نتايج اول گوگل نمايش داده شود را سئو مي گويند. اين فرآيند ممکن است بستگي به نوع وبسايت طولاني باشد ويا خيلي زود انجام شود.معيار ها و فاکتورهاي اين کار بستگي به کلمات کليدي و رقبا ي شما دوست عزيز دارد.

براي چي ما نياز به سئو سايت در اصفهان داريم؟

خب در جواب سوال بالا بايد به شما بگويم که امروزه با پيشرفت علم و دسترسي بيشتر عوام به اينترنت ونيز هوشمند شدن گوشي ها نياز به کسب وکاراينترنتي بيشتر شده است. بيشتر مردم و جوانان به خريد اينترنتي و سرچ کردن نياز هاي خود در گوگل روي آورده اند.به طور مثال سايت بايا و يا ديجي کالا که فروش خوبي دارند و خدمات خوبي را هم ارائه مي دهند.با تعاريف بالا بايد شما تاالان متوجه شده باشيد که مغازه و يا کسب وکار فيزيکي ديگر جوابگو نيست. پيشنهاد ما به شما اين است که براي افزايش درآمد خود حتما کسب وکار خودتان را اينترنتي کنيد.

مزاياي سئو سايت در اصفهان چيست؟

1.ايجاد سئو خوب وحرفه اي باعث مي شود که سايت شما براي مدت طولاني در بين رقبا در صفحه ي اول گوگل قرار بگيرد وبه اين راحتي ها هم حذف نشود. 2. همچنين سئو وبرندينگ سايت باعث افزايش سرعت بارگزاري سايت شما مي شود واين عامل هم به بهبود رتبه ي سايت تان کمک خواهد کرد ونيز کاربران بيشتري در سايت تان مي ماند. 3. مزاياي اين کار اين است که با انجام سئو حرفه اي ونيز ارتقائ عبارات کليدي خود،بازديد کننده ي بيشتري از سمت موتور هاي جستجو دريافت خواهيد کرد. 4. سئو نسبت به راهاي ديگر کمترين هزينه را دارد وبيشترين سود دهي را دارد.

 

 

خدمات سئو سايت شما شامل چه مواردي است؟

به طور کلي مي توان گفت که خدمات سئو سايت به دو بخش اصلي تقسيم بندي ميشود:

  1. خدمات سئو داخل سايت
  2. خدمات سئو خارج سايت

هر دوي  اين روش ها براي قرار گيري کلمات کليدي در جايگاه اول است.خدمات سئو سايت به صورت مادام العمر بوده وبايد براي هميشه برروي وبسايت قرار گيرد تا آن سايت در صفحات اصلي باشد. وبايد اين نکته را هم در نظر بگيريد که تمامي خدمات سئو سايت براي سايت هاي ورد پرسي به يک صورت نبوده ونسبت به نوع وبسايت متفاوت است. وممکن است هزينه هاي متفاوتي را نيز داشته باشد.

 

برچسب ها: سئو,سایت,در,اصفهان,
[ سه شنبه 19 بهمن 1400 ] [ 16:52 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

عدم تعيين اهداف سئو يکي از مشکلات رايج

عدم تعيين اهداف سئو يکي از مشکلات رايج

و در اينجا نحوه استفاده از آن آمده است:

 

    يک هدف نتيجه تعيين کنيد: اين هدف نهايي سئو پروژه شما است. آنچه را که مي‌خواهيد به دست آوريد و چارچوب زماني را که مي‌خواهيد در آن به دست آوريد تجسم کنيد. مهم است که هنگام تعيين هدف نتيجه، مبهم نباشيد. خاص باشيد يک مثال از يک هدف نتيجه خوب اين است که "در 6 ماه در رتبه 3 برتر گوگل براي [کلمات کليدي هدف شما] قرار بگيريد."

 

    هدف نتيجه خود را به اهداف عملکردي تقسيم کنيد: اينها اهداف کوتاه مدتي هستند که در نهايت به هدف نتيجه شما کمک مي کنند. بنابراين، اگر هدف نتيجه شما اين است که "در 6 ماه در رتبه 3 برتر گوگل براي [کلمات کليدي هدف خود] قرار بگيريد"، يک هدف عملکرد خوب اين است که "در عرض 6 ماه 25 بک لينک معتبر توليد کنيد."

 

    اهداف عملکرد خود را به اهداف فرآيندي تقسيم کنيد: اين اهداف حتي کوچکتر هستند که به اهداف عملکرد شما کمک مي کنند. با ادامه مثال ما از "رتبه بندي در 3 برتر گوگل براي [کلمات کليدي هدف شما] در 6 ماه"، اگر هدف عملکرد "توليد 25 بک لينک معتبر در مدت 6 ماه" باشد، هدف فرآيند ما مي تواند "ارسال" باشد. ارسال 300 ايميل تبليغاتي در 6 ماه» يا اگر در حال ايجاد بک لينک از طريق اينفوگرافيک هستيد، پس هدف فرآيند شما بايد طراحي يک اينفوگرافيک با کيفيت بالا باشد که مي تواند به سايت هاي ارسال اينفوگرافي ارسال شود.

 

از يک صفحه گسترده براي تعريف واضح اهداف و پيگيري پيشرفت خود استفاده کنيد.

 

براي کسب اطلاعات بيشتر در مورد تعيين اهداف صحيح سئو به اين پست در مورد اهداف سئو توسط Ahrefs مراجعه کنيد.

پيوندهاي داخلي پيوندهايي از يک صفحه هستند که به صفحات ديگر در همان وب سايت اشاره مي کنند. از منظر سئو، لينک هاي داخلي يکي از راه هايي است که گوگل محتواي جديد را در يک وب سايت کشف مي کند.

 

به گفته ديتاباکس، يک پست وبلاگ بايد 2 تا 5 لينک داخلي داشته باشد.

 

اين عدد تقريباً درست به نظر مي رسد، اما مهم است که در مورد پيوندهاي داخلي زياده روي نکنيد. اطمينان حاصل کنيد که پيوندهاي داخلي مرتبط هستند و زمينه بهتري براي پست هاي شما فراهم مي کنند.

 

لينک سازي داخلي جالب ترين جنبه سئو نيست. به همين دليل است که اغلب دست کم گرفته مي شود. اما ناديده گرفتن ساختار لينک داخلي وب سايت شما يکي از بزرگترين اشتباهات سئو است که مي توانيد مرتکب شويد.

 

خوشبختانه، بهينه سازي ساختار لينک داخلي يکي از ساده ترين هک هاي سئو است که مي توانيد براي بهبود سئو سايت خود انجام دهيد.

 

در اينجا برخي از بهترين شيوه هاي پيوند داخلي وجود دارد که بايد آنها را دنبال کنيد:

پيوند از صفحات با رتبه برتر

 

يک راه سريع و آسان براي انتقال ارزش پيوند به يک پست تازه منتشر شده، پيوند دادن به آن از يک پست با عملکرد برتر در سايت شما است.

 

استراتژي پيوند داخلي - 99 سيگنال

 

از ابزاري مانند ابزار تحليل بک لينک هاي Semrush براي شناسايي ليستي از صفحاتي که بيشترين لينک را در سايت خود دارند استفاده کنيد. پيوندي را در يکي از اين پست ها به مقاله اخيراً منتشر شده خود اضافه کنيد. اما مطمئن شويد که پست مربوط به موضوع است.

از متن لنگر غني از کلمات کليدي استفاده کنيد

 

هرچه متن لنگر شما توصيفي تر باشد، براي گوگل راحت تر مي شود صفحه اي را که به آن لينک مي دهيد درک کند و کاربران در سايت شما حرکت کنند. از استفاده از متن لنگر عمومي مانند «اينجا کليک کنيد» و «اين را بررسي کنيد» خودداري کنيد.

پيوندهاي داخلي را به صفحات يتيم اضافه کنيد

 

صفحات يتيم صفحاتي هستند که هيچ پيوند داخلي ندارند. اگر صفحات يتيم در نقشه سايت شما فهرست نشده باشند، در نتايج جستجو نشان داده نمي شوند. از ابزار حسابرسي سايت Semrush براي شناسايي صفحات يتيم در سايت خود استفاده کنيد.

 

https://weheartit.com/SheriRyan2

https://www.intensedebate.com/people/SheriRyan2s

http://www.authorstream.com/SheriRyan2/

https://www.f6s.com/sheri-ryan

https://letterboxd.com/SheriRyan2/

https://www.openlearning.com/u/sheriryan-r93ojv/

https://www.bitsdujour.com/profiles/x9u71c

https://www.zillow.com/myzillow/Profile.htm

https://qiita.com/SheriRyan2

 

 

 

برچسب ها: عدم,تعیین,اهداف,سئو,یکی,از,مشکلات,رایج,
[ سه شنبه 13 ارديبهشت 1401 ] [ 16:03 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

بهترين سايتهاي اموزش سئو

معرفي 10  سايت برتر آموزش سئو در ايران

سئو از جمله اصلي ترين و مهم ترين عملياتي است که جهت ارتقا عملکرد وب سايت ها صورت مي گيرد. با کمک سئو يا همان بهينه سازي يک وب سايت، مي توان تعداد بازديدکنندگان سايت را افزايش داده و در نتيجه سود بالايي براي صاحبان کسب و کار به وجود آورد. آشنايي با سئو اولين و اصلي ترين گامي است که براي سئو وب سايت خود مي بايست برداريد. به همين منظور در ادامه بهترين سايت هاي آموزش سئو فارسي را به شما معرفي خواهيم کرد.

سايت مدير وب

مدير وب از جمله وب سايت هاي آموزش سئو تکنيکال بوده و شامل چندين پکيج و دوره آموزشي بهينه سازي سئو مي شود. در اين وب سايت انواع مختلفي از مقالات مرتبط با دنياي سئو وجود داشته و توسط مهران منصوري فر تدريس مي شود. جهت آموزش و يادگيري سئو در مدير وب مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://modireweb.com/ شويد.

 

سايت نيوسئو

سايت نيوسئو فعاليت خود را در تير ماه سال 1993 آغاز کرد. مديريت اين سايت زير نظر امير قمصري بوده و به دليل تجارب جامع و کافي، اين سايت توانست تنها در مدت 5 ماه به رتبه يک آموزش سئو در گوگل دست پيدا کند. جهت آموزش و يادگيري سئو در نيوسئو مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://www.newseo.ir شويد.

فعاليت هاي تيم آموزشي سايت نيوسئو به شرح زير مي باشد:

  • بهينه سازي وب سايت ها براي موتورهاي جستجوگر
  • توليد محتواي نوين و سئو شده
  • بهينه سازي وب مسترتولز و تحليل آن
  • ساخت حرفه اي بک لينک
  • بازاريابي اينترنتي
  • توليد مقالات و کتاب هاي مرتبط با سئو
  • سايت برتر آموز
  • سايت برتر آموز يکي از جامع ترين سايت هاي آموزشي است که دوره ها و پکيج هاي آموزشي مختلفي در آن به فروش مي رود. اين سايت در حال حاضر داراي دوره هاي آموزش سئو، اينستاگرام، فتوشاپ، وردپرس، زبان آلماني، زبان انگليسي، زبان ترکي و ‌..‌. مي باشد. برتر آموز در حوزه آموزش سئو و سايت توانسته است کاربران زيادي را به خود جلب کند چرا که سعي شده است تا آموزش سئو به آسان ترين شکل ممکن به علاقه مندان ارائه گردد. جهت آموزش و يادگيري سئو در برتر آموز مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://bartaramouz.ir شويد.

 

 

سايت seoedu

سايت seoedu نيز از جمله سايت هايي است که در زمينه سئو و بهينه سازي وب سايت ها فعاليت مي کند.  مديريت اين سايت توسط محمدرضا دهقاني صورت مي گيرد و دوره هاي غير حضوري آموزش سئو، توليد محتوا، رپورتاژ آگهي، ساخت PBN، طراحي سايت، انتخاب کلمات کليدي و ... در اين سايت وجود دارد. جهت آموزش و يادگيري سئو در seoedu مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://seoedu.ir/ شويد.

سايت سئوکار

سايت سئوکار در ابتدا به عنوان يکي از وب سايت هاي تحقيقاتي در زمينه هاي کامپيوتري، فني و مهندسي فعاليت مي کرد و پس از گذر زمان به عنوان يکي از وب سايت هاي آموزشي بهينه سازي سئو وب سايت ها شناخته شد. سئوکار داراي چندين کارشناس سئو و برنامه نويس بوده و خدمات گوناگون سئو را انجام مي دهد. کاربران مي توانند در صورت نياز به بخش آموزش سئو اين وب سايت رجوع کرده و اطلاعات لازم را به صورت رايگان دريافت نمايند. جهت آموزش و يادگيري سئو در سئوکار مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://seokar.com/ شويد.

سايت وب وان

وب وان از ديگر سايت هاي آموزش سئو سايت مي باشد. اين سايت توسط بهنام شبرندي  تاسيس شده و با تاکيد بر استفاده از تکنولوژي هاي روز دنيا، خدمات با کيفيتي را همراه با پشتيباني آنلاين به کاربران ارائه مي دهد. از جمله فعاليت هاي اصلي اين سايت مي توان به آموزش و مشاوره سئو اشاره کرد. جهت آموزش و يادگيري سئو در وب وان مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://webone.co/  شويد.

سايت تهران لرن

تهران لرن از جمله سايت هاي موفقي و تازه تاسيسي است که حوزه سئو و بهينه سازي وب سايت ها فعاليت مي کند. اين وب سايت در سال ???? توسط فرشاد حاتمي کيا راه اندازي شده است و هم اکنون دوره هاي آموزشي نوين و با کيفيتي را ارائه مي دهد. از جمله دوره آموزشي اين وب سايت مي توان به دوره لينک سازي عملي اشاره کرد. جهت آموزش و يادگيري سئو در تهران لرن مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://tehranlearn.com/ شويد.

سايت وب سيما

وب سيما نيز از ديگر سايت هاي مرتبط در حوزه سئو سايت است. اين وب سايت توسط امين اسماعيلي راه اندازي شده و هم اکنون دوره هاي آموزشي گوناگوني در اين سايت ارائه مي شود. از جمله دوره هاي اين وب سايت مي توان به دوره تدوين استراتژي سئو، آموزش حرفه اي توليد محتوا، آموزش تکنيک هاي حرفه اي سئو، سئو تکنيکال و ... اشاره کرد. دوره آموزش اصلي اين وب سايت ?? ساعته بوده و داراي پشتيباني آنلاين و دائمي است. جهت آموزش و يادگيري سئو در وب سيما مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://websima.academy/ شويد.

سايت مدير سرور

وب سايت مدير سرور توسط پيمان محمدپور راه اندازي شده است. اين وب سايت قصد دارد تا به کاربران خود کمک کند تا بتوانند کسب و کار خود را به سادگي و در سريع ترين زنان ممکن راه اندازي کنند. دوره هاي آموزشي اين وب سايت شامل جديد ترين متد هاي ديجيتال و مارکتينگ مي باشد. جهت آموزش و يادگيري سئو در مدير سرور مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://www.modireserver.com/ شويد.

سايت نوين

سايت نوين از سال ???? به عنوان همکار رسمي گوگل مشغول به فعاليت بوده و تاکنون توانسته است در چندين جشنواره وب و موبايل برگزيده شده و به رتبه هاي خوبي دست پيدا کند. از جمله خدمات اصلي اين وب سايت مي توان به آموزش سئو، مشاوره برندينگ و بازاريابي ديجيتال، رپورتاژ خبري، طراحي فروشگاه اينترنتي، بهينه سازي تجربه کاربري، تبليغات خبري، بازاريابي شبکه هاي اجتماعي و ... اشاره کرد. کاربران مي توانند از مجموعه آموزش هاي سئو اين وب سايت به صورت رايگان استفاده نمايند. جهت آموزش و يادگيري سئو در نوين مي توانيد وارد لينک اين سايت به آدرس https://www.novin.com/ شويد.

 

برچسب ها: بهترین,سایتهای,اموزش,,,سئو,
[ سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 ] [ 18:27 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد