غذای شرکتی با کیفیت و ارزان

از جمله موارد بسیار تاثیرگذار در افزایش بهره‌وری سازمان که اغلب مورد توجه قرار نمی‌گیرد، غذا و تغذیه‌ای است که کارمندان از آن در محل کار بهره‌مند می‌شوند. سوالی که مطرح می‌شود این است که تغذیه سالم در محیط شرکت و بهره‌مندی کارمندان از غذای شرکتی باکیفیت چه تاثیری می‌تواند بر افزایش بازدهی در یک سازمان داشته باشد؟

 

به گزارش تجارت‌نیوز، در اغلب مواقع غذایی که در سازمان در اختیار کارمندان قرار می‌گیرد، غذایی چرب و بدون تنوع مناسب است و نمی تواند مواد مغذی برای بدن را تامین نماید.

 

غذاهایی که در کترینگ‌های مخصوص غذای شرکتی عرضه می‌شوند به دلیل پخت در مقادیر زیاد و در نظر گرفتن سلیقه عموم معمولا دارای روغن و مواد افزودنی زیادی هستند. بنابراین بعد از مدتی به نظر مصرف­کننده تکراری و بی‌کیفیت می‌­رسند. نتیجه تغذیه نادرست در محیط کار، کاهش رضایت و بهره‌وری کارکنان و افزایش ریسک به خطر افتادن سلامتی و ابتلا به بیماری‌هایی نظیر فشارخون، چاقی، کلسترول بالا، دیابت، مشکلات کلیوی و کبدی می­‌باشد.

 

موضوعی که باید به آن توجه ویژه داشت این است که فرایند هضم تمامی غذاها مشابه با یکدیگر نیست و بدن واکنش متفاوتی نسبت به غذاها دارد. بعضی از غذاها همانند ماکارونی‌، نان و نوشابه فورا گلوکز آزاد می‌کنند  و باعث می شوند تا به سرعت بدن انرژی مورد نظر خود را جذب کند اما غذاهای چرب (مثل خورشت‌های چرب، چیزبرگر، پیتزا و…) فرایند هضم سخت‌تری دارند و بدن برای هضم این نوع غذا اکسیژن بیشتری باید مصرف کند.

 

برچسب ها: غذای,شرکتی,با,کیفیت,و,ارزان,
[ چهارشنبه 11 مهر 1397 ] [ 6:25 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

شرکت مهندسین یکتا بنا ی زیما

شرکت مهندسین يکتا بنا ي زيماکه به همت تیمی از کارشناسان با تجربه و با هدف حضور در پروژه‌های عمرانی و

زیربنایی در جهت مشارکت در آبادانی و توسعه کشور با مديريت مهندس اکبري تاسيس گرديده است و خدمات زير را

ارايه ميدهد

طراحی و اجرای اضافه طبقه و... با سازه های نوین lsf,cfs 
 

طراحی و اجرای نما های خشک 
 

اجرای انواع پوشش های سقف (ساندویچ پانل ،شینگل ،...)
 

طراحی و اجرای کناف (پوشش دیوار ،دکوراتیو سقف،پارتیشن)

راههاي تماس با شرکت و مشاوره رايگان
 

www.zima.company
Company.zima@gmail.com

09126169145
02165318256-87

 

برچسب ها: شرکت,مهندسین,یکتا,بنا,ی,زیما,شرکت مهندسین یکتا بنا ی زیما,
[ دوشنبه 8 بهمن 1397 ] [ 21:33 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

ثبت شرکت در عمان با محمود شفیع زاده

 

ثبت شرکت در عمان با محمود شفيع ‌زاده وکيل رسمي دادگستري


کشور عمان که به ليختن اشتاين خاورميانه شهرت يافته در واقع در جنوب ايران و درياي عمان، به عنوان دومين کشور پهناور عربي پس از عربستان شناخته مي‌شود و از ارزش پولي بسيار بالايي برخوردار است يعني بيشتر از دو برابر و نيم نسبت به واحد پول آمريکا. همواره طي سالهاي گذشته بارها و بارها در جلسات مختلف به موکلين تاکيد کرده ايم که صحت اطلاعات داده شده در جلسات پرزنت و مشاوره را خودتان به زبان انگليسي در گوگل بررسي کنيد.
واحد پول عمان، ريال عماني نام دارد که هر ريال عماني به هزار قسمت تقسيم مي شود که هر قسمت بيسا ناميده مي شود
Omani rial Currency Description
The rial is the currency of Oman. It is divided into 1000 baisa. 
طبق توضيحات آقاي گوگل، ريال عماني سومين پول با ارزش دنيا مي باشد
The Omani rial is the worlds 3rd highest valued currency

واحد پول کشور ايالات متحده هم که معرف حضور ميباشد. دلار آمريکا.
با يک سرچ سريع و سرانگشتي در گوگل و تايپ عبارت Omr vs Usd مي توانيم قدرت ريال عمان را در برابر قدرت دلار ايالات متحده مشاهده کنيم
آقاي گوگل به ما مي گويد که هر احد ريال عماني دو مميز شش دهم برابر دلار ايالات متحده مي باشد مدارکش هم موجود است

?«?¨?? ?´?±?©?? ?¹U??§U? 2019

حالا که آقاي گوگل همه چيز را براي ما روشن کرد مي توانيم با يک حساب سرانگشتي ساده ساده ساده نتيجه‌گيري کنيم ثبت شرکت در عمان و کسب درآمد در عمان از هر زاويه‌اي که در نظر داشته باشيم، سودمند خواهد بود. 
اما دليل اينکه ثبت شرکت در عمان مي تواند بسيار پولساز باشد چيست؟
اجازه دهيد فرض نماييم شما موفق به ثبت شرکتي در عمان شده‌ايد و در حال حاضر سودي بالغ بر 1000 ريال عمان (فرض حداقل درآمد يک شرکت در عمان) در ماه خواهيد داشت. يعني شرکت شما در عمان به ثبت رسيده و پس از شروع به کار در کشور عمان، شرکت شما در ماه هزار ريال عماني درامد دارد با توجه به اينکه هر يک ريال عمان 2.6 دلار ارزش دارد، درآمد ماهيانه شما دو هزار و ششصد دلار ايالت متحده خواهد بود. همچنين اگر بخواهيم اين مبلغ را به تومان ايران تبديل نماييم ( با احتساب 1 دلار معادل 14000 تومان) درآمد ماهيانه شرکت شما مبلغي در حدود سي و شش ميليون و چهارصد هزار تومان خواهد بود!
از طرفي ديگر، موضوعي که شايد براي شما بسيار حائز اهميت باشد، نوع کسب و کار و بيزينسي است که قصد راه‌اندازي آن را در عمان داريد. 
به طور مثال ممکن است شما تمايل به راه‌اندازي کافي‌شاپ و يا رستوراني را در عمان داشته باشيد و يا اينکه در حوزه‌هاي واردات و صادرات کالاهاي پزشکي، مواد غذايي و يا مصالح مورد نياز ساخت و ساز مجتمع‌ها و يا مال‌ها فعاليت نماييد، به هر صورت دروازه ورود به دنياي تجارت عمان بر روي شما باز است، در حقيقت بايد بگوييم دروازه ورود به خيلي از کشورهاي مطرح دنيا از طريق ثبت شرکت در عمان به روي شما باز مي شود.

در جلسات پرزنت وقتي اين قسمت را براي موکلين مختلف توضيح ميدهيم اکثر موکلين سريعا مي گويند 
{ خوب جايي که اينقدر درامد بالا است، حتما مخارج هم بسيار بالا است}
و ما ميگوييم الزاما اينطوري نيست کمي صبر کنيد ...
اما دليل اين موضوع چيست؟
دليل اين موضوع آن است که مردم عمان به دليل خصوصيات فرهنگي که دارند اهل کارهاي خدماتي نيستند و کارهاي خدماتي شامل خيلي از کسب و کارها، در عمان درآمد بسيار بالايي دارد

ثبت شرکت در عمان از طريق هلدينگ حقوقي، بازرگاني راديو وکالت


در ابتداي مطلب به صورت کاملا خلاصه سعي نموديم تا ديدگاه اشخاصي را که با سرمايه‌گذاري در عمان آشنايي ندارند، وسعت ببخشيم. در بخش پيش‌رو اما قصد داريم تا در ابتدا خوانندگان را با يکي از معدود اشخاصي که پيش از فراگير شدن سرمايه‌گذاري در عمان، اقدام به ثبت شرکت در اين کشور نمود، آشنا نماييم. 
محمود شفيع‌زاده، وکيل پايه‌يک دادگستري که مديريت هلدينگ حقوقي، بازرگاني راديو وکالت را عهده دار مي‌باشد، بيش از يک دهه است که فعاليت خود را در عرصه‌هاي حقوقي و مهاجرتي آغاز نموده و در اين راستا نيز پرونده‌هاي موفق بسياري را به نتيجه رسانده است. محمود شفيع‌زاده همچنين از جمله اولين سرمايه‌گذاراني مي‌باشد که موفق به ثبت شرکت در عمان شده است و با برقراري ارتباط با کارگزاران عماني، پلي ارتباطي ميان سرمايه‌گذاران ايراني و بازار اقتصاد عمان ايجاد نموده است. 
از آنجايي که در حال حاضر اقدامات بسياري از سوي موسسات گوناگون که بعضا تعدادي از آن‌ها نيز داراي مجوز رسمي نيز نمي‌باشند، در زمينه ثبت شرکت در عمان صورت مي‌پذيرد، لزوم بهره‌مندي از مشاوره يک وکيل مهاجرتي خبره و متخصص بيش از پيش افزايش مي‌يابد. ثبت شرکت در عمان با محمود شفيع‌زاده از مزيت‌هاي بسياري برخوردار است که به صورت مختصر شامل موارد ذيل مي‌شود:
? عقد قرار داد دو طرفه (سرمايه‌گذار و کارگزار) به صورت رسمي و به زبان فارسي
? انجام کل پروسه از ابتدا تا انتها توسط گروه حقوقي راديو وکالت و کارگزاران عماني
? يافتن کفيل متعهد و موجه به منظور شراکت در پروسه ثبت شرکت
? اقدام به افتتاح حساب بانکي و اخذ اقامت براي شخص متقاضي ثبت شرکت در عمان و خانواده ايشان
? اخذ کارت مستثمري عمان براي شخصي يا اشخاصي که اقدام به ثبت شرکت و يا سرمايه‌گذاي در عمان مي‌نمايد 
? بازگشت وجه پرداختي به شخص در صورت ايجاد هرگونه مشکل در پروسه ثبت شرکت در عمان
? بهره مندي از مشاوره حقوقي و بازرگاني تيم ايراني، عماني در ايران و عمان در زمينه ورود موفق به بازار عمان و حضور مستمر در اين بازار
? بهره مندي از مشاوره براي معرفي کسب و کارها و بيزينس هاي سود ده در کشور عمان

?«?¨?? ?´?±?©?? ?¹U??§U? 2019

همچنين محمود شفيع‌زاده پيش از اقدام به هرگونه سرمايه‌گذاري در عمان، قويان توصيه مي‌نمايد از انواع ثبت شرکت در عمان آگاهي داشته باشيد. با توجه به آن که 4 دسته ثبت شرکت در عمان وجود دارد و هر يک محدود به فعاليت‌هاي تجاري خاصي در عمان مي‌شوند، لذا اطلاع از شرايط و پيش نيازهاي ثبت شرکت در عمان نقش بسيار مهمي را در اين زمينه ايفا مي‌کند. 
همانطور که اشاره شد 4 نوع ثبت شرکت در عمان وجود دارد که عبارتند از:

1) ثبت شرکت در عمان تحت عنوان شرکت‌هاي محلي : که سهام شخص ايراني 49 درصد و سهام شخص عماني 51 درصد مي‌باشد.
2) ثبت شرکت در عمان تحت عنوان شرکت‌هاي درجه يک : که سهام شخص ايراني 70 درصد و سهام شخص عماني 30 درصد است.
3) ثبت شرکت در عمان تحت عنوان شرکت‌هاي ممتاز : که سهام شخص ايراني 70 درصد و سهام شخص عماني 30 درصد خواهد بود.
4) ثبت شرکت در عمان تحت عنوان شرکت‌هاي مناطق آزاد : که مالکيت 100 درصد به نام شخص ايراني تعلق مي‌گيرد.

?«?¨?? ?´?±?©?? ?¹U??§U? 2019

سخن آخر


اگر شما قصد سرمايه‌گذاري در عمان و يا ثبت شرکت در اين کشور را داريد و يا حتي قصد آغاز هر نوع فعاليت بيزينسي و تجاري در عمان را داريد، پشنهاد مي‌کنيم تا در ابتدا با محمود شفيع‌زاده و تيم مجرب ايشان در گروه حقوقي، بازرگاني راديو وکالت مشاوره نماييد. 
هدف ما در اختيار قرار دادن اطلاعات درست و دقيق و مهيا نمودن شرايط مناسب براي هموطنان گرامي به منظور ثبت شرکت در عمان است
همواره به ياد داشته باشيد 
صرف ثبت شرکت در يک کشور خارجي، بدون بهره مندي از مشورت با وکلاي خبره و تيم متخصص در زمينه حقوقي، بازرگاني و مارکتينگ تضميني براي داشتن تجارتي موفق و پايدار براي شما نمي باشد.
براي دريافت مشاوره حضوري يا تلفني مي توانيد در روزهاي هفته از طريق تلفن 021.88705123 با ما تماس حاصل فرماييد

 

برچسب ها: ثبت,شرکت,در,عمان,با,محمود,شفیع,زاده,خرید بیزینس در عمان,
[ چهارشنبه 12 تير 1398 ] [ 9:13 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

مشاوره ماليات شرکت ها

مشاوره ماليات شرکت ها

مشاوره ماليات شرکت ها عبارت از دريافت برنامه براي صرفه جويي در هزينه جهت تداوم شرکت و سرمايه گذاري اصولي براي پيشرفت سازمان است زيرا اگرچه بسياري از مديران مشمول پرداخت ماليات مي شوند و بايد در مدت زمان مشخص آن را پرداخت نمايند به دليل نبود و کمبود اطلاعات متحمل هزينه هاي جبران ناپذير مالياتي مي شوند.

چه شرکت هايي (اشخاص حقوقي) مشمول ماليات مي شوند؟

تعريف کلي اي که براي دريافت ماليات تعيين شده است بيان مي‌کند که تمامي کساني که شاغل هستند، دستمزد مي‌گيرند و از خدمات بيمه تأمين اجتماعي برخوردار هستند بايستي ماليات پرداخت کنند.

هر ساله در اظهار نامه‌هايي که از سوي وزارت اقتصاد و دارايي صادر مي گردد ميزان مالياتي که اشخاص حقيقي و حقوقي بايد پرداخت کنند اعلام مي شود. هم چنين ميزان آن که هر سال محاسبه مي گردد متفاوت است و بسته به شرايط اقتصادي و رکود و تورم اين محاسبات انجام مي شود.

مشاور مالياتي کيست؟

مشاور مالياتي تنها فردي است که مي تواند به سبب علم و اطلاع خود و سال‌ها تجربه در حوزه‌هاي مالي، حسابداري و اطلاع از قوانين مالياتي و حقوق و دستمزد، پرونده هاي ماليتان را در مراجع قانوني اداره نمايد.

فراموش نکنيد براي اداره پرونده هاي مالياتان، تنها يک مشاور مي داند « بهترين راه چيست؟  »

 

معرفي مدير فني گروه مشاوره ماليات شرکت ها(اشخاص حقوقي)

جناب آقاي افشين فتحي

سوابق کاري مهم:

  • رئيس حسابداري گروه فن آوا – شرکت فن آوا کارت
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي شرکت تجارت الکترونيک بانک دي
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي بهروي تهران بزرگترين شرکت مهندسي ريلي کشور

 

گواهينامه ها و افتخارات:

  • عضو انجمن مهندسي مالي ايران و خاورميانه
  • عضو انجمن حسابداري مديريت
  • تجزيه و تحليل صورتهاي مالي مطابق با استانداردهاي روز
  • ايزو – IMQ
  • مسلط به قوانين ماليات و ماليات بر ارزش افزوده و تحليل مفاهيم
  • کدينگ سيستم هاي حسابداري و قيمت تمام شده
  • لايحه نويسي و

 

h9ey_s19.png 

چرا نياز به مشاوره ماليات شرکت داريم؟

اطلاع از قوانين پيچيده، بخشنامه‌هاي به قولي خلع الساعه که فاصله تصويب برخي از آنها تنها يک شبانه روز است و ابهامات و تعارض هايي که در قوانين مالياتي وجود دارد، کاري بس دشوار و البته بسيار تخصصي است، تلاش براي فهم اين قوانين نتيجه اي جز اتلاف وقت در پي نخواهد داشت و در نهايت هم منتهي به پرداخت ماليات سنگين تر و خسارت هاي گاها جبران ناپذير مي شود، مجموع اين موضوعات ضرورت بهره گيري از مشاوره مالياتي را برايتان ايجاد مي کنيد .

حتي مي توانيد در يک آزمون کوتاه با اين چهار پرسش ضرورت بهره گيري از مشاوران مالياتي را بهتر درک کنيد:

آيا مي دانيد قوانين مختص حيطه شغليتان چيست ؟

آيا مي دانيد عدم پرداخت ماليات چه عوارض ناخوشايندي برايتان در پي خواهد داشت؟

آيا مي دانيد قانون براي مودياني که به وظايف قانونيشان عمل مي کنند، تسهيلاتي در نظر گرفته است؟

آيا مي دانيد چگونه از جريمه‌هاي احتمالي قانون‌گذار خلاصي يابيد؟

بهره گيري از مشاوران مالياتي تنها راه نجات شما براي پرداخت ماليات اضافي است

 

نقش ماليات در بقاي واحدهاي توليدي چيست؟

ماليات مقوله‌ ايست که داد بسياري از صاحبين مشاغل را درآورده است، در اين ميان تنظيم اظهارنامه‌هاي مالياتي نادرست سهم بسزايي در تحميل هزينه هاي مالياتي جبران‌ناپذير دارد، شايد به کرات ديدهايد به پرونده مالياتي شرکتي بزرگ به سبب اداره مدير مالي حاذق، مالياتي معقول تعلق گرفته، ولي پرونده برخي کسب و کارهاي خرد به جريمههاي مالياتي سنگيني ختم گرديده است.

براي شما به عنوان يک کارآفرين تکان دهنده خواهد بود اگر بدانيد، ?? درصد از مديران به سبب تحميل اين هزينه‌ها عطاي کسب و کارشان را به لقاي آن بخشيده اند و ورشکست شده‌اند. در اين ميان ?? درصد از موديان فرار از ماليات را به قرار ترجيح داده اند که اين راه هم در آخر به تحميل جرائم مالياتي به مراتب سنگين تر از ماليات ختم شده، زيرا مأموران مالياتي سازمان امور مالياتي به قدري در کار خود مجرب هستند که مي توانند به راحتي مو را از ماست بيرون کشيده و حتي سوزن را در انبار کاه پيدا کنند.

 

مزاياي مشاوره مالياتي

?- شرکت ها بايد بدانند واحد تجاريشان مشمول چه مالياتي مي گردد؟

?- رسيدگي مالياتي به چه صورت است ؟

?- به چه صورت مي توانند از جرائم و ماليات هاي سنگين خبر دار شوند ؟

?- به چه نحوي دفاتر و سيستم خود را کدينگ کنند که در زمان گزارش گيري دچار مشگل نگردند؟

?- کمک به مديران عالي شرکت ها در تصميم گيري هاي مهم و اساسي

?- اطلاع از قوانين و بخشنامه هاي به روز

?- لايحه نويسي حرفه اي و دفاع از حقوق شرکت و جلوگيري از ضرردهي شرکت

?- انجام و مشاوره و ارشاد به موقع موارد قانوني شرکت در موعد مورد نظر

مشاوره مالياتي چه نتايجي در بر دارد ؟

?- بستن قراردادها، اسناد و صورت هاي مالي شما به بهترين شکل ممکن

مديران بايد ماليات خود را در مدت زمان مشخصي پرداخت نمايند در حالي که در اين زمينه علم و اطلاعي هم ندارند يا با کمبود اطلاعات خود متحمل اشتباهات جبران ناپذير مي شوند و بخش عمده درآمد و گاها سرمايه شان را به دولت پرداخت مي کنند، در مشاوره مالياتي خبري از اين فرصت سوزي ها و خسارت هاي مالي نيست، اسناد به بهترين شکل تنظيم و در نهايت مالياتي منصفانه پرداخت خواهيد کرد.

?- خالي شدن ذهن مديران ارشد و هيات مديره از مشغله هاي مالي به عنوان مهم ترين دغدغه اصلي آنها

به عنوان مدير هر روزه با چند چالش مواجه هستيد؟ اداره و سرپا نگه داشتن يک مجموعه و پرداخت حقوق هر کارمند در شرايط فعلي اقتصادي، خود چالشي است که هر ماه براي يک مدير تکرار مي شود و ديگر مجالي براي مواجهه با چالش هاي وسيع تري چون ماليات و بيمه باقي نمي گذارد به همين جهت حضور يک مشاور سهم عمده اي در کاهش اين قبيل نگراني ها دارد.

آيا مي دانيد مهم ترين تاريخ هاي گرفتن مشاوره ماليات شرکت ها کي هست؟

اظهارنامه ارزش افزوده: آخرين مهلت ارسال فصل زمستان ??، تا ?? ارديبهشت ?? خواهد بود.

اظهارنامه عملکرد: مهلت ارسال تا ?? خرداد هر سال و اشخاص حقوقي تا ? ماه بعد از سال مالي مي باشد.

اظهار نامه مستغلات: آخرين مهلت ارسال ، تا ?? خرداد ماه خواهد بود.

خلاصه ليست حقوق: آخرين مهلت ارسال خلاصه ليست حقوق ارديبهشت تا پايان خرداد ?? خواهد بود.

پلمپ دفاتر قانوني: آخرين مهلت ارسال پلمپ دفاتر قانوني کل و روزنامه سال ??، تا پايان سال ?? مي باشد.

ليست بيمه تامين اجتماعي: آخرين مهلت ارسال ليست بيمه تامين اجتماعي ارديبهشت، تا پايان خرداد ماه مي باشد.

 

در مورد ماليات شرکت ها، آيا مي دانستيد؟

چنانچه درآمد مشمول ماليات مشخصه قطعي با رقم اظهار شده از طرف مؤدي بيش از پانزده درصد (??%) اختلاف داشته باشد، علاوه بر تعلق جرايم مقرر مربوط که قابل بخشودن نيز نخواهد بود تا سه سال بعد از ابلاغ ماليات مشخصه قطعي از هر گونه تسهيلات و بخشودگي‌هاي مقرر در قانون ماليات‌ها نيز محروم خواهند شد.

پرداخت هايي که کارفرمايان با عنوان حق المشاوره، حق حضور در جلسات، حق تدريس، حق تحقيق و حق پژوهش به اشخاص حقيقي غير از کارکنان خود پرداخت مي کنند، در حاليکه مشمول پرداخت کسورات بازنشستگي يا بيمه نيستند، بايد ?? درصد ماليات سالانه را پرداخت کنند.

وزارت امور اقتصادي و دارايي يا سازمان امور مالياتي مي تواند براي مودياني که قادر به پرداخت بدهي مالياتي خود اعم از اصل و جريمه بصورت يکجا نيستند از تاريخ ابلاغ ماليات قطعي، بدهي مربوط را حداکثر بمدت ? سال تقسيط نمايند.

مودي مالياتي به موجب ماده ??? قانون ماليات هاي مستقيم اين حق برايش لحاظ شده است که از اداره امور مالياتي بخواهد در هريک از مراحل مختلف وصول و اجرا، حق برخورداري از حداقل معيشت در چارچوب قوانين جاري برايش در نظر گرفته شود.

مودي حق دارد يک نفر نماينده از اتاق بازرگاني و صنايع و معادن يا اتاق تعاون يا جامعه حسابداران رسمي يا مجامع حرفه اي يا تشکل هاي صنفي يا شوراي اسلامي شهر به انتخاب خود جهت شرکت در هيات حل اختلاف مالياتي معرفي نمايد .

افرادي که به تازگي شغلي برپا کردند موظفند پس از ? ماه اين موضوع را به سازمان امور مالياتي اطلاع دهند تا معافيت هاي مالي مشمول آنان گردد در غير اينصورت نه تنها از معافيت مالي برخوردار نمي شوند، بلکه ملزم به پرداخت جريمه ميگردند که ?? درصد(??%) مازاد بر مالياتشان است.

از دادرسي مالياتي چه مي‌دانيد؟

صاحبان مشاغل اعم از حقوقي و حقيقي در موعدهاي مقرر بايد اظهارنامه هاي مالياتي خود را تقديم اداره امور مالياتي کنند. اين اظهار نامه ها پس از بررسي ممکن است رد يا تاييد گردند، در صورت تاييد که ماليات اخذ مي گردد، ولي در صورت رد شدن پرونده، اداره ماليات مبلغي بالاتر از مبلغ اظهارشده توسط مؤدي را به‌عنوان ماليات در نظر مي‌گيرد، اگر مودي اين مبلغ را نپذيرد بايد از طريق مراجع قانوني به راي اداره ماليات اعتراض نمايد که به اين فرآيند دادرسي مالياتي مي گويند.

چگونه مي‌توان دادرسي مالياتي را در کمترين زمان به نتيجه رساند؟

اين امر بستگي مستقيم به نوع دفاع مؤدي از اظهارنامه مالياتي و پرونده مالياتي خود دارد. اگر مؤدي بتواند به‌خوبي و با استناد به قوانين مالياتي مراجع رسيدگي به شکايت را قانع کند، پرونده مالياتي او به‌سرعت بسته مي‌شود. اما مسئله اينجاست که چه کسي مي‌تواند آن‌قدر به قوانين تسلط داشته باشد که نماينده اداره ماليات را شکست دهد.

اين امر تنها با بهره‌گيري از تجربه مشاوران مالياتي در امور دادرسي مالياتي محقق مي شود، در اين صورت مي توانيد با خيالي آسوده کسب‌وکار خود را مديريت کنيد و از درگيري بيهوده با اداره ماليات و پذيرفتن ريسک بالاي آن خودداري کنيد.

هزينه مشاوره تلفني مالياتي اشخاص حقوقي(شرکتها)

هزينه مشاوره تلفني آرموو در بخش ماليات شرکتها از قرار دقيقه اي ???? تومان است که در مقايسه با مشاوره حضوري بسيار مقرون به صرفه است، دريافت مشاوره مالياتي حضوري با توجه به پيچيدگي، کميت و کيفيت پرونده هاي ارجاعي و حاذق بودن مشاور انتخابي متفاوت است، در حالي که در مشاوره هاي تلفني آرموو مي توانيد از راهنمايي هاي ماهرترين مشاوران فارغ از پيچيده بودن پرونده ماليتان يا تخصصي بودن سئوالاتتان بهره مند گرديده و در وقت و هزينه خود صرفه جوئي نمائيد.

 

تفاوت مشاوره مالياتي حسابداران چيست؟

  • تشخيص درست مشکل
  • هدايت صحيح مسئله به سمت حل شدن
  • رفع مشکل يا پيدا کردن بهترين راه براي به حداقل رساندن ضرر مشتري

چرا حسابدارن مشاوره تلفني مالياتي را ترجيح مي دهند؟

  • تخصصي بودن اين شغل، تجربه زياد و کمبود نيروهاي متخصص و کارآزموده در اين زمينه
  • عدم نياز به رفت و آمد
  • سهولت برقراري ارتباط و رفع مشکل با توجه به راه‌هاي ارتباطي موجود
  • انجام مشاوره در هر زمان

ماموريت آرموو در مشاوره ماليات شرکت ها

ما در آرموو نهايت تلاش خود را به کار بسته ايم که ماليات شما به نحوي عادلانه، منصفانه و معقول پرداخت شود.

 

در اين راه کوشيده ايم تمامي نيازهاي شما توسط مشاوران تخصصي در هر بخش شامل ارزش افزوده و ماليات هاي مرتبط با آن،ماليات عملکرد، ماليات حقوق، ماليات عملکرد، گزارشات فصلي، ليست بيمه و ارسال آن، تحرير دفاتر روزنامه و کل و همچنين ساير مباحث مالياتي در نظر گرفته شود، شما مي توانيد از طريق اپليکيشن يا مشاوره تلفني نياز خود را رفع نمائيد.

 

منبع: https://www.armoo.co/company-tax-advice/

 

برچسب ها: مشاوره,مالیات,شرکت,ها,
[ يکشنبه 23 آذر 1399 ] [ 14:03 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد