مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت

مزاياي ارسال آگهي اينترنتي در مقابل تبليغات سنتي و قديمي بسيار زياد مي باشد.
از نظر هزينه، ميزان دسترسي، بازاريابي، گستردگي و حتي فروش و تجارت، اينترنت و درج آگهي اينترنتي بسيار بهينه تر و مناسب تر مي باشند.
در تبليغات سنتي و قديمي هزينه بسيار بالا است و محدوديت هايي وجود دارد که نمي توان آن را ناديد گرفت. بطور مثال براي اينکه در سطح يک شهر از روش سنتي تبليغاتي استفاده کنيد، بايد زمان بسياري صرف کرده و بسيار هزينه کنيد تا تبليغات انجام شود.
اگر بخواهيم واقع بينانه نگاه کنيم، ديگر تبليغات سنتي اثر بخش نيستند. در اين نوع تبليغات حداقل بايد شما يک کارت ويزيت، کاتالوگ، بروشور، پوستر چاپ کنيد که در آن تبليغات خود را درج کرده باشيد.
سپس اقدام به پخش آنها کنيد و هيچ تضميني نيست که همه توجهي به کاتالوگ، بروشور و يا کارت چاپ شده کنند.
اين نکته هم بهتر است يادآور شويم که در بازاريابي، فقط بازارياب هاي مبتدي هستند که از کاتالوگ و بروشور استفاده مي کنند. ولي يک بازارياب حرفه اي قابليت اين را دارد که خودش توضيحات محصول را ارائه دهد.
اما در درج آگهي اينترنتي، در کمترين زمان با مناسب ترين هزينه آگهي شما در هر نقطه اي قابل رويت خواهد بود و محدود به زمان و مکان نيستيد. در هر زماني مي توانيد آگهي خود را نشر دهيد و تاثير آن را مشاهده کنيد.



مزاياي درج آگهي اينترنتي:

در تبليغات اينترنتي، درج آگهي بصورت هدفمند و صورت مي گيرد. کاربران و مخاطبيني که تبليغات را مشاهده مي کنند و يا دنبال کالايي هستند، مي دانند که به کدام سايت ها مراجعه کنند يا در سايت هاي درج آگهي به کدام دسته بروند.
اين مزيت که بازديد کنندگان بهينه شده باشند از مزايايي درج آگهي اينترنتي مي باشد که به هيچ وجه در بازار سنتي اين فيلتر يافت نمي شود.
درج آگهي در سايت آگهي-کالا به صورت رايگان و ويژه و برجسته صورت ميگيرد و تنها آگهي هاي ويژه شامل هزينه مي باشند .

مزاياي درج آگهي ويژه و برجسته نسبت به آگهي رايگان بصورت زير مي باشد:

اعتماد بيشتر کاربران به آگهي هاي ويژه و برجسته
درج آگهي ويژه و برجسته باعث مي شود تا بازديدکنندگان اعتماد بيشتري به آگهي شما کنند. زيرا درج آگهي ويژه و برجسته به معناي آن است که آگهي دهنده از خدمات و کالاي خود اطمينان کافي دارد و براي جلب نظر بازديدکنندگان و مشتريان واقعي حاضر به پرداخت وجه آگهي خود شده است.

آگهي هاي ويژه بسيار بيشتر از آگهي هاي رايگان ديده مي شوند زيرا در مکان هاي زير قابل مشاهده مي باشند:

در صفحه اول سايت بصورت رندوم و با اولويت بيشتر
در صفحه اول گروه مرتبط با آگهي
در صفحه اول زير گروه هاي مرتبط با آگهي
در کنار تمامي آگهي هاي رايگان موجود در آن گروه، در بلوک آگهي هاي ويژه مرتبط

مزاياي تبليغات در فضاي اينترنت:

هر رسانه تبليغاتي کارکردهاي خاص خود را دارد اما تبليغ در فضاي اينترنت داراي چند امتياز ويژه است :
بخش عمده اي از مديران، کارشناسان، بازرگانان و ساير فعالان کليدي عرصه تجارت، اين رسانه را به عنوان منبع شماره يک خود مي شناسند.

بازخورد و نتايج تبليغات اينترنتي به طور دقيق قابل اندازه گيري و تجزيه و تحليل است. دليل اين امر وجود اعداد و ارقام دقيق از ميزان مشاهده و کليک تبليغات اينترنتي توسط ابزارهاي اين کار است.
و با وجود چنين مزاياي مهمي عملا به نسبت ساير رسانه ها ارزانتر است.

مزاياي تبليغات در سايتهاي آگهي و نيازمنديها:



در ميان انواع تبليغات اينترنتي، تبليغ در سايتهاي آگهي و نيازمنديها ، بويژه در ايران، داراي امتيازات خاص خود مي باشد:
آگهي دهنده کنترل و مديريت مستقيم آگهي هاي خود را در يک فضاي کاربري نسبتا ساده در دست دارد.
کاربران اين سايت ها دقيقا مشترياني هستند که نياز به خريد در آنها قطعي شده و به جستجوي منبع خريد خود هستند و آگهي ها را با هدف خريد بررسي مي کنند.
وجود مجموعه اي از آگهي هاي به هم مرتبط و ساختار نسبتا ساده اين سايتها، باعث حفظ طولاني مدت مشتري در سايت شده و احتمال مشاهده هر آگهي را بالا مي برد.
معمولا براي سايتهاي معتبر به دليل حجم ترافيک بالا مورد توجه موتورهاي جستجو بوده و آگهي هاي آنها به خوبي توسط موتورهاي جستجو ثبت شده و در نتايج جستجوي آنها ظاهر مي شوند.

 

برچسب ها: مزایای,تبلیغات,در,فضای,اینترنت,
[ چهارشنبه 22 آبان 1398 ] [ 16:10 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

فضاي کار اشتراکي چه امکاناتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟‌

فضاي کار اشتراکي چه امکاناتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟

وبلاگ مقالات فضاي کار اشتراکي چه امکاناتي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟

امکانات فضاي کار اشتراکي

 

امکانات فضاي کار اشتراکي چه مواردي را در اختيار شما قرار مي‌دهد؟ اتاق جلسه و فضاي برگزاري رويداد به کسب ‌وکارها و فريلنسرها کمک بسياري مي‌کند.

فضاهاي کار اشتراکي روز به روز در حال رشد هستند

و اين حوزه کاري اکنون به صورت يک صنعت بزرگ و شناخته شده درآمده است.

هر کسب‌وکاري که در اين مسير شروع به فعاليت مي‌کند

براي کسب جايگاه بهتر تلاش مي‌کند.

ارائه خدمات بهتر و با کيفيت‌تر به مراجعان نردباني است

که مي‌تواند آنها را به جايگاه بالاتري ببرد.

مهمترين امکانات فضاي کار اشتراکي در اغلب مجموعه‌ها عبارتند از:

فضاي مشترک

قسمت اصلي فضاي کار اشتراکي شامل ميزهايي است که مي‌تواند حداقل ? نفر از اعضاي يک تيم را در خود جاي دهد.

اين چيدمان براي استارت‌آپ‌ها يا گروه‌هاي کاري مناسب است.

امکاناتي مانند لوازم و ابزارهاي اداري (دستگاه‌هاي کپي، پرينتر و..)، تخته پاک‌کن، پروژکتورها و ديگر ابزارهاي مشابه براي تسهيل کارها در دسترس هستند.

در شعبه باغ بهشت پارادايس هاب، از سه دفتر اشتراکي ? نفره، ?? نفره و ?? نفره استفاده شده است

و شما مي‌توانيد با توجه به تعداد افراد تيم خود و فضايي که نياز دارند،

هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنيد.

ميز و صندلي اختصاصي

اين صندلي‌ها براي کساني که تنهايي را ترجيح مي‌دهند

و يا مکاني براي تماس‌هاي خصوصي مي‌خواهند، بهترين گزينه هستند.

همانند داشتن اتاق شخصي در محل کار، ميزهاي اختصاصي هميشه جايگاه شما را در فضاي کاري پر سر و صدا و شلوغ محفوظ نگه مي‌دارد.

ميز و صندلي مشترک

بر خلاف ميزهاي اختصاصي که متعلق به يک فرد هستند،

ميزهاي مشترک براي کاربراني که به صورت چرخشي و طبق برنامه از فضاي دفتر استفاده مي‌کنند مناسب هستند.

اين امکان براي کساني که هميشه در فضاي کار حضور ندارند و يا ترجيح مي‌دهند از فضاي کاري مشترک استفاده کنند، عالي است.

البته اگر از اينکه کس ديگري در جاي شما بشيند ناراحت مي‌شويد اين صندلي‌ها براي شما مناسب نيستند!

و به طور کلي ميز مشترک جايگزيني ارزان‌تر براي ميزهاي اختصاصي است.

اتاق‌ جلسه

مثل همه کارها و محيط‌هاي کاري، شما گاهي با افراد مختلف راجع به مسائلي صحبت مي‌کنيد که نمي‌خواهيد ديگران آن را بشنوند.

اتاق جلسه راه‌حل پيشنهادي پارادايس هاب است.

شما مي‌توانيد اين اتاق‌ها را به صورت ساعتي اجاره کنيد

و يا در صورت استفاده مداوم طبق برنامه‌اي هماهنگ شده از آن استفاده کنيد.

فضاي برگزاري رويداد

اگر  استارت آپ هستيد و قرار است يک مراسم رونمايي برگزار کنيد

و يا يک فريلنسر که به دنبال برگزاري کارگاهيد؛

فضاهاي کار اشتراکي مانند پارادايس هاب فضايي براي برگزاري کنفرانس‌ها و رويدادهاي شما در اختيارتان قرار مي‌دهند.

اين فضاها به گونه‌اي طراحي شده که مي‌توانيد بدون دغدغه ميزبان تعداد زيادي از شرکت‌کنندگان باشيد.

نکته مهم در مورد دريافت اين خدمات از فضاهاي کار اشتراکي اين است که اين مکان‌ها به تمام امکانات مورد نياز شما براي برگزاري يک رويداد مجهز هستند.

ديگر حتي نگران پيگيري مسائل بعد از رويداد مثل نظافت سالن نباشيد چون پارادايس هاب همه چيز را برعهده مي‌گيرد.

فضاهاي برگزاري رويداد براي کارگاه‌ها، آموزش‌ها و ساير رويدادهاي تخصصي عالي هستند. ?

از ديگر امکانات فضاي کار اشتراکي که بسيار کاربردي و جذاب به نظر مي‌رسد امکان مشاوره، راهنمايي، تدريس و آموزش است.

اين امکان براي کساني که در آغاز کار شخصي يا تيمي‌شان هستند بسيار مؤثر و کارگشا است.

معمولاً کارآفرين‌هاي حرفه‌اي و منتورها در اين فضاها حضور دارند

و به افراد در راه‌اندازي و پيشبرد کارشان کمک مي‌کنند.

ثبت شرکت

يکي از نگراني‌هاي افراد براي کار در پارادايس هاب و ساير فضا‌هاي کار اشتراکي اين است که شايد با استفاده از اين فضاها نتوانند شرکت خود را ثبت کنند؛

اما اين مشکلات هم در مجموعه پارادايس هاب رفع شده و شما مي‌توانيد با دريافت اجازه نامه، شرکت خود را ثبت کنيد

و همچنين کد پستي معتبر اين مجموعه را نيز در اختيار شرکت‌ها و ارگان‌هايي که با آن‌ها همکاري داريد، بگذاريد.

در پارادايس هاب استارت‌اپ‌ها در صورت تمايل مي‌توانند مشاوره‌هاي حقوقي و حسابداري نيز دريافت کنند.

پارادايس هاب امکانات جذاب ديگري را به خدمات روتين خود اضافه کرده‌ است

که مراجعه‌کنندگان رضايت بيشتري داشته باشند؛

مبلمان راحتي براي استراحت، کافه، پذيرايي‌هاي رايگان هر روزه، اتاق اتريوم براي جلسات دوستانه و اينترنت پرسرعت نامحدود.

پاراديس هاب در شبکه هاي اجتماعي:

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

 

 

برچسب ها: فضای,کار,اشتراکی,چه,امکاناتی,را,در,اختیار,شما,قرار,می‌دهد؟‌,
[ يکشنبه 1 تير 1399 ] [ 22:31 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

چگونه فرهنگ فضاي کار اشتراکي بر هويت حرفه‌اي کارمندان تاثير مي¬‌گذارد؟

چگونه فرهنگ فضاي کار اشتراکي بر هويت حرفه‌اي کارمندان تاثير مي­‌گذارد؟

وبلاگ مقالات چگونه فرهنگ فضاي کار اشتراکي بر هويت حرفه‌اي کارمندان تاثير مي­‌گذارد؟

تأثير فرهنگ فضاي کار اشتراکي بر هويت حرفه‌اي کارمندان

تأثير فرهنگ فضاي کار اشتراکي بر هويت حرفه‌اي کارمندان

 

چگونه فرهنگ فضاي کار اشتراکي بر هويت حرفه‌اي کارمندان تاثير مي­‌گذارد؟ مطالعات جديد چگونگي اين اثرگذاري‌ها را در قالب ? نتيجه توضيح مي‌دهد.

اولين فضاي کار اشتراکي فعاليت خود را در سال ???? آغاز کرد

و اکنون بيش از ????? فضاي کار اشتراکي در سراسر جهان داير شده است.

برخي سازمان‌ها از اين فضاها براي استقرار کارمنداني که در فاصله زيادي از شرکت زندگي مي‌کنند، استفاده مي­‌کنند.

ديگر کسب و کارهاي کوچک و شرکت‌هاي نوپا که پيش‌بيني درآمد يا نرخ رشدشان امکان‌پذير نيست،

به دليل انعطاف پذيري، از فضاهاي کار اشتراکي استفاده مي­‌کنند.

در طي چند سال گذشته، ما با در نظر گرفتن سازگاري، برندينگ، زيبايي‌شناسي و فرهنگ منحصر به فردي که از کارکردن مردم و شرکت­‌هاي مختلف، با هم و در زير يک سقف خلق مي­‌شود،

چگونگي تأثير اينگونه محيط­‌ها را بر کارمندان مطالعه کرده‌ايم.

ما متوجه شديم که کارمندان از فضاي کار اشتراکي نسبت به دفاتر کار سنتي، سود بيشتري مي‌­برند.

آنها سطوح بالايي از انعطاف و شکوفايي (که به عنوان نشاط و يادگيري در کار تعريف مي‌­شود)، توانايي بالا در شبکه‌سازي و همچنين احساس قويتري از ارتباطات را تجربه مي‌­کنند.

هرچند هنوز نمي­‌دانيم که اين مسئله چگونه بر کارشان تاثير مي‌گذارد.

هدف ما در آخرين مطالعات‌مان پاسخ به اين سوال بود:

چگونه فرهنگ فضاي کار اشتراکي بر هويت حرفه‌اي اعضا و سازمان‌هايشان تاثير مي­‌گذارد؟

 

ما مي­‌خواستيم بدانيم که اعضا تا چه اندازه با فرهنگ فضاي کار اشتراکي خود ارتباط مي­‌گيرند

و آيا اين مسئله بر ارتباط آنها با شرکت يا کارفرمايشان اثر مي­‌گذارد؟

گذشته از اين، سازمان‌ها، از منابع ارزشمندي براي توسعه ارتباطات بين فردي کارمندان و توسعه فرهنگ کاري، استفاده مي­‌کنند.

اما در يک فضاي کار اشتراکي که چندين سازمان را در خود جاي مي­‌دهد،

پيام‌­ها، هنجارها­ و ارزش‌­هاي مختلفي وجود دارد

که هر کدام براي جلب توجه اعضا تلاش مي­‌کنند.

اتفاقات چند سال اخير

 بين سال­هاي ???? و ????، ما با wework (بزرگترين فضاي کار اشتراکي) همکاري کرديم تا بيش از ???? نفر از اعضاي جديدشان در آمريکا را مورد بررسي قرار دهيم.

هفتاد و يک درصد از آنها بصورت تمام وقت براي شرکت‌هايي کار مي‌­کردند

که يا در يک دفتر کار wework ساکن بودند يا از آن براي افراد و تيم­‌هاي دورکار خود استفاده مي­‌کردند.

?? درصد باقيمانده شامل صاحبان کسب و کار، پيمانکاران، مالکان انفرادي و کارمندان پاره وقت مي‌­شدند.

از طريق يک نظرسنجي ما از اعضا خواستيم تا سطح موافقت خود را با جملاتي مانند «من با ديگران در وي­‌ورک اشتراکات زيادي دارم» و «من با ديگران در سازمان‌مان اشتراکات زيادي دارم» نشان دهند؛

تا ميزان ارتباط گرفتنشان با وي ورک را در قياس با ارتباط گرفتن با سازمانشان بسنجيم.

هويت اينگونه تعريف شده بود که يک شخص چقدر از لحاظ احساسي، رواني و ذهني به يک کارفرما (يا هر بستر ديگري که براي آن کار مي­‌کند) احساس تعلق دارد

و در مقياس ? تا ? (? بعنوان پايين‌­ترين ارتباط و ? بعنوان بالاترين) اندازه‌گيري مي­‌شدند.

امتيازات متفاوت با مفاهيم متفاوت

ما با ميانگين امتياز بيش از ? فهميديم که اعضا حتي بعد از کار کردن به مدت طولاني در دفترکار wework با سازمان‌شان ارتباط بيشتري مي­‌گيرند.

با ميانگين امتياز ? نيز مشخص شد که اعضا با وي­‌ورک ارتباط کمتري برقرار مي­‌کردند.

اين اختلاف در امتيازات هويتي نظر ما را به خود جلب کرد

و ما را به سمت کشف دليل رهنمون ساخت.

در پايان مطالعه ما از اعضا خواستيم تا توضيح دهند

که وي‌­ورک چگونه بر هويت حرفه‌ايشان تاثير گذاشته است.

بعضي از پاسخ دهندگان بصورت ممتنع پاسخ دادند: «آنجا فقط يک محل کار است

اين اعضا از مزاياي کاربردي عضويت مانند امکانات يا در دسترس بودن مکان سود مي­‌بردند.

در حاليکه ديگر اعضا گفتند که وي‌­ورک نقش فعالي در شکل دادن به هويت حرفه‌اي و سازماني‌شان بازي مي‌کند.

اين اعضا، امتياز هويتي بالاتري هم به سازمان و هم به وي­‌ورک داده بودند

(هرچند شکاف امتياز بين اين دو همچنان باقي مانده است).

آنها همچنين سطوح بالاتري از شکوفايي و بهره­‌وري در کار را تجربه کرده بودند.

يافته‌هاي ما نشان مي­‌دهد که هويت برند وي‌ورک، هويت سازمان‌هايي که در فضايش مستقر هستند را تضعيف نمي‌­کند.

در عوض، مطالعات ما نشان مي‌دهند که افراد وقتي که محيط کارشان، با ارزش‌ها و پيام‌هاي برند شرکت‌شان همسو است،

نتايج مثبتي را تجربه مي‌­کنند.

ما نظرات راجع به شکل‌گيري هويت افراد در وي‌ورک را بررسي کرديم و به سه نتيجه دست يافتيم:

  • فضاهاي کار اشتراکي، به برخي از اعضا احساس حرفه‌اي بودن و اعتبار داشتن مي‌دهد، حسي که عموما کارکردن از راه دور به افراد منتقل نمي­‌کند.

اين مسئله يکي از يافته‌هاي مطالعات در حال انجام ما را تأييد مي­‌کند: کارکردن در يک محل کار واقعي (بر خلاف کار کردن در يک دفتر خانگي و يا يک کافي شاپ) مي­‌تواند به ديگران اين سيگنال را منتقل کند

که شما کارتان را جدي مي‌گيريد و آنها شما را به عنوان يک کارمند رسمي در نظر مي‌­گيرند.

محل کار به نمادي از «مشروعيت» تبديل شده است.

برخي از پاسخ دهندگان از اين کلمه براي توصيف اينکه چگونه وي‌­ورک هويت حرفه‌ايشان را تحت تاثير قرار مي‌دهد، استفاده کردند.

يک صاحب کسب و کار کوچک در نيويورک اذعان کرد: «من با استارتاپ­‌هاي ديگر در وي‌­ورک ارتباط مي‌گيرم

او احساس مي­‌کند که کارکردن در آنجا، کسب و کار کوچکش را در چشم همکاران و مشتريانش مشروعيت بخشيده است.

ديگر پاسخ دهندگان از کار کردن در دفتر کار وي­‌ورک، در يک محل معتبر، حسي از غرور و اعتماد به نفس را تجربه کرده‌­اند.

مزيت‌هاي فضاي کار اشتراکي براي بسياري از افراد ثابت شده‌است.

  • کارمندان با حضور در فضاي کار اشتراکي احساس مي‌­کنند که به نيازهايشان اهميت داده شده است- صرف نظر از اينکه در کجا مستقر هستند.

در نتيجه، اين اعضا حس مي‌­کنند که سازمان به اندازه کارمندان حاضر در شرکت، براي آنها نيز ارزش قائل است.

يکي از پاسخ دهندگان مستقر در نيويورک به ما گفت: «دفتر مرکزي شرکت ما در کاليفرنيا ?? درصد نيروي کار را تشکيل مي‌­دهد.

با قرار دادن ما در يک دفترکار وي­‌ورک به جاي فضاي کار خودمان، به تيم من اينجا در نيويورک يادآوري مي­‌شود

که ما جزئي کوچک از يک پايگاه مرکزي هستيم.

ما مي­‌دانيم که اين نشان مي‌دهد ما مهم هستيم

و ارزش هزينه‌اي که براي نگه داشتن ما در يک دفتر کار مي­‌کنند را داريم

يک پاسخ دهنده مستقر در دنور گفت: «من حس مي­‌کنم که شرکت براي من ارزش قائل است.

جو و همهمه به من، حسي از مهم بودن کار مي­‌دهد

ما چندين نظر مشترک را شنيديم که به نقش فضاهاي کار اشتراکي بر تصور کارمندان اشاره مي­‌کند.

اين قضيه به نوبه خود بر ميزان ارتباط گرفتن اعضا با شرکت‌هايشان تاثير مي­‌گذارد.

يک وکيل منطقه خليج اظهار کرد: «من در درجه اول با کارآفرينان و استارتاپ­‌هاي جوان کار مي­‌کنم.

من همچنين با بسياري از کارمندهاي جوان ماهر همکاري دارم

دفترکار، به کسب و کار او تصويري حرفه‌اي و در عين حال مطابق با مد روز مي­‌دهد

که به ارتباط او با مشتريانش کمک مي­‌کند.

يکي از صاحبان حوزه کسب و کار تکنولوژي در منطقه دي.سي گفت: «من نظرم را ??? درجه تغيير دادم و انتقال کارمندانم به وي‌­ورک قسمتي از استراتژي من براي وادار کردن آنها به متفاوت فکر کردن است.

اين قسمتي از هويتي جديد است.» اين نشان مي‌­دهد که اين مالک فکر مي­‌کند

که شيوه‌اي نو از کار کردن، -هم براي کارمندان و هم مشتريان- تمايل شرکت را براي تغيير، ثابت مي­‌کند.

اين تغيير در نهايت مي‌­تواند باعث بيشتر ديده شدن و رشد کسب و کار ­شود.

برخي از کارمنداني که شرکت­‌هايشان مستقر در يک [دفتر کار] وي‌ورک است، گفتند

که برند وي­‌ورک بر روي تصوير برند شخصيشان تأثير گذاشته است.

يکي از پاسخ دهندگان اظهار کرد:«اخيراً اين سازمان به دنبال تعريف مجدد خود بوده است

و الگوي استارتاپي اتخاذ کرده است.

مستقر بودن در وي‌ورک به سازمان ما کمک مي­‌کند که به جاي اينکه خسته کننده و عقب مانده به نظر برسد، پرانرژي و آينده نگر نشان داده شود.

 

نتايج جالب تحقيقات

نتايج اين تحقيق بر زمينه اصلي تحقيقات ما در طي سال‌ها صحه مي‌­گذارد: تصميم به کار کردن در يک فضاي کار اشتراکي همانقدر که بر اساس متغيرهاي کاربردياقتصاد محور است به همان اندازه بر اساس متغيرهاي تجربي – فرهنگ محور نيز هست.

در سطح اوليه، فضاي کار اشتراکي، خدمتي است که دسترسي به يک فضاي کاري را ساده‌سازي مي­‌کند.

هرچند، اين يک کالاي اجتماعي است که حس تعلق به اعضايش را پرورش مي‌­دهد.

علاوه بر فضاهايي که طيف گسترده‌اي از اعضاي مختلف را مورد هدف قرار مي­‌دهند،

فضاهاي ديگري از جمله فضاهاي کار اشتراکي مورد پسند زنان، رنگين پوستان، کسب و کارهاي اجتماعي، وکيل‌ها، معماران و کسبوکارهاي مربوط به مد نيز وجود دارند.

از آنجا که هزينههاي جابه‌جايي در ميان فضاهاي کار اشتراکي به دليل قراردادهاي کوتاه مدت و دسترسي زياد به ارائه دهندگان سرويس‌هاي مختلف، نسبتاً پايين است؛

اعضا مي­‌توانند فضايي را انتخاب کنند که منعکس کننده هويتي باشد

که آنها براي کسب و کارشان در نظر گرفته‌اند.

آخرين يافته‌هاي ما حاکي از آن است که وقتي سازمان­ها براي انتخاب يک فضاي کار اشتراکي متناسب با تصوري که مي‌خواهند از خودشان ارائه دهند-تصور درباره کارمندان و کسب وکارشان- زمان صرف ­کنند،

کارمندان سطح بالايي از شکوفايي را تجربه مي‌­کنند.

سازمان­‌ها نيز از اين قضيه سود مي­‌برند

زيرا کارمندان با اهداف و ارزش‌هايشان بيشتر و راحت‌تر ارتباط برقرار مي‌کنند.

آدرس ما در شبکه هاي اجتماعي:

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

 

 

برچسب ها: چگونه,فرهنگ,فضای,کار,اشتراکی,بر,هویت,حرفه‌ای,کارمندان,تاثیر,می¬‌گذارد؟,
[ يکشنبه 1 تير 1399 ] [ 22:51 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

چگونه در فضاي کم آسانسور نصب کنيم؟

ساکنين بعضي ساختمان هاي قديمي به علت موقعيت مكاني ساختمان و خوش نقشه بودن آن حاضر نيستتد كه خانه خود را فقط به علت اينكه آسانسور ندارند تعويض کنند در اين شرايط بهترين گزينه، نصب آسانسور است اما در اين ميان بسياري از ساختمان ها فضاي كافي براي نصب آسانسور را ندارند و اين سوال براي آن ها مطرح است كه چگونه در فضاي کم آسانسور نصب کنيم؟

آسانسور مانا با متخصصين حرفه اي و با تجربه، نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور و نصب آسانسور در بيرون ساختمان قديمي در استان تهران را امكان پذير کردند. گروه آسانسور مانا با بررسي شرايط پلكان ساختمان نصب آسانسور در فضاي کم را امكان پذير مي کنند. مشتريان عزيز مي توانند براي دريافت اطلاعات بيشتر با شماره هاي زير تماس بگيرند.

نصب آسانسور در فضاي کم

همشهريان عزيز با برررسي و تشخيص متخصصين حرفه اي شرکت مانا آسانسور در تهران امكان نصب آسانسور در فضاي کم وجود دارد.

خيلي از افرادي كه در ساختمان هاي فاقد آسانسور زندگي مي کنند، بارها و بارها تصميم به نصب آسانسور مي گيرند اما بدون مشورت با شرکت و كارشناس متخصص به علت کمبود فضا از نصب آن منصرف مي شوند. در اين شرايط به خصوص كه با کمبود جا براي نصب آسانسور روبرو هستيد از چند متخصص شرکت معتبر آسانسور سوال بپرسيد و مشورت بگيريد.

متخصصين آسانسور مانا  asansormana.com با ارائه انواع خدمات تضميني به صورت ?? ساعته و شبانه روزي به مشتريان خود مي باشند توانستند كه پس از چندين سال سابقه كاري حرفه اي، نام حرفه اي از خود به جا بگذارند.

همانطور كه مي دانيد اين روز ها انواع مختلفي از آسانسور مورد استفاده قرار مي گيرند و با توجه به شرايط ساختمان، مي توان آن را با دريافت مجوز و تاييد متخصصين، در بيرون ساختمان نضصب کرد و يا از ابعاد کوچک و استاندارد آن استفاده کرد. از اين رو ديگر نگران نصب آسانسور در ابعاد کم نباشند كافيست كه انجام اين كار را به يک شرکت معتبر نصب آسانسور بسپاريد.

از آن جايي كه بر اساس مقررات ملي ساختمان حداقل فضاي مورد نياز براي نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور ??? در ??? است و در اندازه هاي پايين تر از ??? در ??? قابل اجرا نيست بايد پيش از هر كاري يک شرکت معتبر نصب آسانسور در شهر خود بيابيد و با خيالي آسوده انجام كار را به تيم مهندسين مجرب آن بسپاريد تا از نتيجه حاصل از آن رضايت خاطر داشته باشيد.

نصب آسانسور در فضاي کم ويلا و خانه هاي دوبلکس

خانواده هايي كه در خانه هاي قديمي دوبلکس زندگي مي کنند و به مرور زمان استفاده از پله برايشان سخت و طاقت فرسا مي شود و از طرفي با توجه به نقشه خانه فکر نمي کنند كه امكان نصب آسانسور در فضاهاي کم هم وجود دارد. مي توانيد از آسانسور هاي خانگي کوچک و يا به اصطلاح هوم لييفت استفاده کنند. مي توانيد در اين زمينه از مشاوره هاي با تجربه بهترين شرکت آسانسور در تهران (آسانسور مانا) استفاده کنيد و بهترين نقطه از منزل را براي نصب آسانسور انتخاب کنيد.

اين آسانسور ها مناسب خانه هاي و ويلاهاي دوبلکس جديد و قديمي است و به علت ابعاد کم و ساده کردن جابجايي ميان طبقات خانه براي افراد سالمند طرفداران بسياري دارند.

 

برچسب ها: چگونه,در,فضای,کم,آسانسور,نصب,کنیم؟,
[ يکشنبه 21 شهريور 1400 ] [ 23:12 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد