ارسال سن و جنسيت چيست و استفاده از اين نوع ارسال چه مزايايي دارد؟

ارسال سن و جنسيت چيست و استفاده از اين نوع ارسال چه مزايايي دارد؟

pain_b9.jpg

در اين مقاله قصد داريم شما را با يکي از انواع ارسال، با عنوان ارسال سن و جنسيت آشنا کنيم.

هميشه بهترين تبليغ، تبليغي بوده است که بازار هدف را دقيق نشانه بگيرد.

در مورد پيامک هاي تبليغاتي و ارسال سن و جنسيت هم اين موضوع صادق است.

اگر تبليغ خود را کاملا هدفمند ارسال کنيد تاثير آن را در کسب و کار خود مشاهده خواهيد کرد.

همچنين اگر تبليغ شما بي هدف و به صورت کاملا رندوم ارسال شود، ممکن است نتيجه بخش نبوده و علاوه بر هزينه هاي سنگين ، بازخورد مطلوب را براي شما نداشته باشد.

تبليغات  و ارسال پيامک انبوه را مي توان بهينه سازي نمود، به اين شکل که پيامک تبليغاتي را مستقيما به مخاطب هدف ارسال کرد تا بازخورد بهتري داشته باشد.

در اين مقاله درباره يکي از روش هاي بهينه سازي يعني ارسال با قابليت تفکيک سن و جنسيت  را مورد بررسي قرار مي دهيم.

ارسال پيامک بر اساس  سن و جنسيت

يکي از امکانات سامانه پيامک که بسيار کاربردي هم مي باشد، ارسال از طريق تفکيک سن و  جنسيت است.

اين ويژگي باعث مي شود که ما بتوانيم محصول خود را در بازاري که متقاضي آن محصول وجود دارد با توجه به سن و جنسيت، تبليغ کنيم.

در اين روش شما کاملا مي دانيد که اطلاع رساني براي کدام رده سني و چه جنسيتي است.

اگر کالا يا خدمتي مختص آقايان باشد و يا کالايي مورد علاقه جوانان باشد شما به راحتي مي توانيد با انتخاب کردن اين گزينه ها در سامانه ارسال پيامک تبليغ خود را راه اندازي کنيد.

همچنين در اين روش مي توانيد تعداد پيامکي که مي خواهيد ارسال کنيد را هم مشخص کنيد.

ارسال  انبوه با توجه به سن، جنسيت

در اين روش ارسال اس ام اس ، شما قادر خواهيد بود پيام تبليغاتي خود را با توجه به اين که مخاطبان هدفتان در چه سن و جنسيتي قرار دارند ارسال کنيد.

به طور کل در بانک هاي اطلاعاتي شماره در سامانه ارسال پيامک، يکي از دسته بندي ها مختص ارسال سن و جنسيت است.

براي تبليغ محصولات و خدمات از همه ي بانک هاي اطلاعاتي مي توان استفاده کرد، به اين شکل که هر صنف با توجه به کار خود ميتواند ليست مخاطباني که بازخورد بهتري دارد را انتخاب کند.

بانک شماره هاي تفکيک شده بر اساس سن و جنسيت براي کسب و کارهايي که مخاطبان آن ها محدود است ميتواند استفاده شود.

ارسال سن و جنسيت در آموزشگاه ها

براي مثال تصور کنيد که يک آموزشگاه کنکور هدف از پيش تعيين شده اي دارد و تبليغات خود را بايد محدود به کساني کند که کنکور دارند و در يک رده سني خاص هستند.

اين آموزشگاه مي تواند از اين روش براي ارسال پيامک به مخاطبان به صورت دقيق و هدفمند استفاده کند.

ارسال کلي بدون در نظر گرفتن سن و جنسيت براي يک آموزشگاه يک تبليغ هدفمند محسوب نميشود. اين موضوع ممکن است باعث ايجاد بي اعتمادي نسبت به نام تجاري نيز بشود.

تصور کنيد مخاطباني که پيام مربوط به کلاس هاي  کنکور را دريافت ميکنند در رنج سني 30 تا 40 سال باشند، مطمانا دريافت چنين متني باعث ايجاد بي اعتمادي در اين افراد نسبت به برند خواهد شد.

ارسال سن و جنسيت در آرايشگاه ها

مثال ديگري که در اين مورد صدق ميکند آرايشگاه ها هستند.

تصور کنيد شما صاحب يک آرايشگاه مردانه هستيد و ترجيح  ميدهيد که پيام تبليغاتي خودتان را به دست آقايان جوان برسانيد.

مطمانا تبليغ شما براي بانوان يک تبليغ کاملا منفي و غير هدفمند هست،همچنين احتمالا باعث ايجاد حس ناخوشايند در فرد دريافت کننده پيامک ميگردد.

پس در قالب يک کسب و کار آرايشگاه مردانه، در ابتدا جنسيت افراد حائز اهميت است و در مرحله بعدي رنج سني افراد نيز ميتواند داراي اهميت باشد.

سامانه هاي ارسال اس ام اس انبوه قابليت تفکيک استان و شهر، در بين مخاطبان همراه اول و ايرانسل و انواع اپراتورهاي ديگر با جنسيت و رده هاي سني متفاوت را دارند.

تفکيک ارسال پيامک انبوه با توجه به اپراتور

در  سامانه پيامکي امکان ديگري وجود دارد و آن اين است که شما مي توانيد با توجه به نوع اپراتور مد نظر خود پيامک را ارسال کنيد.

به اين صورت که بعد از تنظيماتي همچون شهر، استان، جنسيت و موارد ديگر در صورتي که تمايل داشته باشيد پيامک تبليغاتي خود را از اپراتوري خاص بفرستيد، با انتخاب يک گزينه پيام از همان اپراتور ارسال مي شود.

معايب ارسال پيامک انبوه

در هر نوع از تبليغات مزايا و معايب زيادي وجود دارد، در اين بخش از مقاله مي خواهيم به بررسي معايب سامانه ارسال پيامک انبوه بپردازيم.

بعضي از شماره ها از طرف مخابرات در ليست سياه وارد شده اند، در هنگام ارسال اس ام اس اين شماره ها قابليت دريافت پيامک تبليغاتي را ندارند.

با توجه به نکاتي که در اين مقاله گفته شد مي توان گفت ارسال اس ام اس انبوه براي تبليغات در حجم بالا و يا حتي تعداد پايين يکي از کم هزينه ترين و بهترين روش ها مي باشد.

سرعت ارسال بالا، در دسترس بودن هميشگي، اطمينان از خوانده شدن قطعي پيام ها، امکان ايجاد کسب و کار و درآمدي خوب و… از ويژگي هاي ديگر نرم افزار پيامک و ارسال اس ام اس به وسيله آن است.

يکي از مهمترين فاکتورهايي که همه افراد، امروزه درگير آن هستند هزينه بالاي تبليغات مي باشد.

استفاده از پنل اس ام اس از کم هزينه ترين و پربازده ترين روش هاي تبليغات است که هر کسب و کاري ميتواند از آن استفاده کند.

با تهيه يک پنل اس ام اس جامع ميتوانيد همرمان تبليغات ارزان انجام دهيد و از مزاياي درامدي پنل نيز بهره مند شويد.

 

برچسب ها: ارسال,سن,و,جنسیت,چیست,و,استفاده,از,این,نوع,ارسال,چه,مزایایی,دارد؟,
[ چهارشنبه 14 آبان 1399 ] [ 21:18 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

چه کساني از پنل اس ام اس استفاده مي کنند و چه مزايايي به دست مياورند ؟

چه کساني از پنل اس ام اس استفاده مي کنند و چه مزايايي به دست مياورند ؟

668q_b1.jpg

چک کردن تلفن همراه اولين و آخرين کاري است که اکثريت ما، بعد و قبل از خواب انجام مي دهيم. در طول روز هم که مسلما زمان نه چندان کوتاهي صرف کار کردن با تلفن همراه مي شود. چک کردن نوتيفيکيشن ها و پيام ها بخش زيادي از اين زمان را در بر مي گيرند.

به همين علت است که استفاده تبليغاتي از پيامک يکي از پربازده ترين روش هاي تبليغاتي شناخته شده در دنياست. هر پيامکي

که به مقصد ميرسد حداقل براي چند لحظه ذهن مخاطب را به خود درگير ميکند و اين همه آن چيزيست که يک متخصص مارکتينگ

نياز دارد.

تقريبا استفاده از پنل اس ام اس در هر زمينه اي و براي هر کسب و کاري مناسب است. متناسب با اهداف و چهارچوب هاي هر بيزنسي، به صورت مجزا يک پنل پيامک تدارک ديده مي شود تا بازدهي و رونق کسب و کارتان را در بازه زماني کوتاه و با کمترين هزينه ها به بيش از چندين برابر برساند.

 

استفاده از پنل اس ام اس به شما پيشنهاد مي شود:

اگر به تازگي قصد شروع به فعاليتي اقتصادي داريد و يا کاري را در اين زمينه شروع کرده ايد، بايد بدانيد که چه شيوه هايي شما را با صرف زمان و هزينه کمتري به هدفتان نزديک ميکند.

بنابراين در اين قسمت قصد داريم به اين مسئله بپردازيم که استفاده از سامانه پيامک

براي چه گروهي کاربردي تر بوده و بازتاب بهتري را به کسب و کارشان خواهد بخشيد.

 

انواع فروشگاه هاي فعال، اعم از فروشگاه هاي کوچک يا فروشگاه هاي بزرگ مانند ( نمايندگي هاي فروش محصولات برقي، محصولات صوتي و تصويري، نمايندگي هاي فروش ماشين و انواع وسايل نقليه موتوري و غير موتوري، فروشگاه هاي اسباب بازي فروشي، نمايندگي هاي داخلي و خارجي پوشاک و کيف و کفش، فروشگاه هاي فرش و لوازم فني و کامپيوتري و نظير اينها )

انواع موسسات فرهنگي و هنري

انواع مدارس

( دولتي و غير انتفاعي )

انواع آموزشگاه ها و مراکز آموزشي دولتي يا خصوصي

موسسات و اجتماع هاي مذهبي ( حسينيه ها، مساجد، هيئت ها و نظير اينها )

مغازه داران خرده فروش و جزئي فروشي که قصد ارتقاي کيفيت فروش، خدمات و مشتري هايشان را دارند.

مهدهاي کودک و خدمات آموزشي ارائه شده در آنها

دفاتر و کلينيک هاي پزشکي و بهداشتي ( مانند کلينيک ها يا مطب هاي روانشناسي، مطب هاي پزشکان تغذيه و پزشکان پوست و مو و زيبايي )

شرکت ها و آژانس هاي هواپيمايي

اماکن تفريحي مانند زمين هاي بازي، شهر بازي ها، پينت بال، کارتينگ، استخر

اماکن توريستي و اقامتي مانند معرفي کافه ها

، رستوران ها، هتل ها

يا ويلاهاي شخصي

آرايشگاه ها، سالن هاي زيبايي

و مراکز ليزر پوست

اپليکيشن ها ( فروشگاه هاي اينترنتي يا اپليکيشن هاي خدماتي )

بانک ها و موسسات مالي و اعتباري

براي خريد سامانه پيامک اينجا

کليک کنيد

 

اگر به موارد ذکر شده در بالا توجه کنيد حتما متوجه خواهيد شد که استفاده از چنين شيوه هاي پيشبردي مانند استفاده از سيستم پنل اس ام اس براي يک فعاليت اقتصادي مشخص، تقريبا در همه مشاغل کاربردي و پربازده محسوب مي شود.

بنابراين تفاوتي نخواهد داشت که کسب و کار شما چه بوده است، استفاده از چنين سرويس هايي جهت تبليغات، به جذب مشتريان و مخاطبين مورد پسندتان کمک قابل توجهي خواهد کرد و حتما نتيجه آن را در هدف نهايي و بازخورد پروژه تان خواهيد ديد.

 

شماره تلفن خود را وارد کنيد تا کارشناسان پنل پيامک مديانا در اسرع وقت با شما تماس بگيرند.

 

برچسب ها: چه,کسانی,از,پنل,اس,ام,اس,استفاده,می,کنند,و,چه,مزایایی,به,دست,میاورند,؟,
[ چهارشنبه 14 آبان 1399 ] [ 21:37 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

افزونه پيامکي چه کاربرد و مزايايي براي صاحبان وبسايت دارد؟

افزونه پيامکي چه کاربرد و مزايايي براي صاحبان وبسايت دارد؟

kf2u_z1.jpg

ارسال اس ام اس از طريق وبسايت يا اپليکيشن، همواره دغدغه صاحبان کسب و کار و توسعه دهندگان نرم افزار بوده است. يک قابليت حرفه اي که باعث ميشود تجربه کاربران به بهترين شکل ممکن شکل بگيرد.

استفاده از اين امکان، ارتباط با مشتريان وبسايت ها را، به طور چشمگيري تعاملي تر کرده و باعث افزايش رضايت مشتريان ميشود.

اين امکان از طريق افزونه پيامکي به راحتي انجام ميشود.با استفاده از Plugin اس ام اس ميتوانيد در Cms هاي مختلف از اين امکانات استفاده کنيد.

چه نوع ارسال هايي از طريق وبسايت و اپليکيشن انجام ميشود؟

پيامک Verification code يا همان کد تاييد :

براي اين نوع ارسال از پلاگين پيامکي ورد پرس استفاده ميشود.

جهت تاييد عضويت در يک وبسايت يا اپليکيشن، از ارسال پيامک استفاده ميشودکه يکي از راه هاي قابل اطمينان کاربران است.

افزونه پيامکي اين امکان را فراهم ميکند که،بعد از ورود کاربر به سايت يا اپليکيشن مورد نظر،در صورت وارد کردن اطلاعات احراز هويت، بلافاصله ارسال پيامک تاييد انجام ميشود.

با توجه به اين که پيامک با بيشترين سرعت، ارسال ميشود و بلافاصله به دست کاربر ميرسد، بهترين روش براي تاييد کاربر ميباشد.

ارسال پس از ثبت سفارش:

براي ارسال اين نوع پيامک از افزوونه پيامکي ووکامرس استفاده ميشود.

امروزه بيشتر خريدها به صورت آنلاين انجام ميشود، با توجه به اين که هنوز کاربران، اعتماد کامل به خريد آنلاين ندارند، استفاده از يک سيستم اطلاع رساني پيامکي، باعث افزايش اعتماد مشتريان ميشود.

با نصب افزونه پيامکي Woocommerceبلافاصله بعد از خريد، به کاربران يک پيامک اطلاع رساني ارسال کنيد تا خيال مشتريتان از ثبت و تکميل خريد راحت شود.

ارسال پيامک بعد از تکميل فرم:

براي ارسال به اين روش از افزونه پيامکي گرويتي فرم استفاده ميشود.

در بيشتر وبسايت ها و نرم افزار ها، تعدادي فرم وجود دارد که براي اهداف مختلف طراحي شده است.

اين فرم ها ممکن است جهت ثبت نام، دريافت يک کتاب الکترونيکي و … باشد که صاحبان وبسايت بيشتر مواقع، از اين طريق براي گرفتن سرنخ يا Lead استفاده ميکنند.

افزونه پيامکي، کار را براي توسعه دهندگان نرم افزار به طرز چشم گيري راحت ترميکند.اما استفاده از يک سامانه پيامکي حرفه اي و مناسب مهم ترين مساله ميباشد.

قبل از انتخاب يک سامانه پيامکي، بررسي کنيد که يک تيم پشتيباني فني قوي، در پشت صحنه آماده رفع مشکلات در تمام ساعات شبانه روز باشد.

اين مقاله توسط تيم نويسندگي وبلاگ مديانا اس ام اس تهيه شده است.

 

برچسب ها: افزونه,پیامکی,چه,کاربرد,و,مزایایی,برای,صاحبان,وبسایت,دارد؟,
[ يکشنبه 25 آبان 1399 ] [ 8:02 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد