6+1 قانون بسیار مهم قبل از انتخاب زیورآلات

6+1 قانون بسیار مهم قبل از انتخاب زیورآلات

  • 6+1 قانون بسیار مهم قبل از انتخاب زیورآلات

    6+1 قانون بسیار مهم قبل از انتخاب زیورآلات

    به ظاهر کوچک اکسسوری‌ها نگاه نکنید، همین کوچک‌های دوست‌داشتنی در تغییر دادن استایل نقش بزرگی ایفا می‌کنند؛ به شرطی که دقیقا بدانید چه مدل اکسسوری به شما می‌آید و کدام برعکس عمل می‌کند. در این مقاله با بعضی قوانین انتخاب اکسسوری‌ها بیشتر آشنا می‌شوید.

    طلا بیندازم یا نقره؟

    یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام انتخاب اکسسوری به آن توجه داشته باشید تناژ پوستتان است. معمولا تناژ پوست را به سه دسته سرد، گرم و خنثی تقسیم می‌کنند. اگر تناژ پوستتان گرم است، بهتر است از زیورآلات طلا استفاده کنید؛ اما اگر تناژ پوستتان سرد بود بهتر است سراغ طلای سفید یا زیورآلات نقره بروید. اگر تناژ پوست شما خنثی است؛ هم نقره به شما می‌آید و هم طلا. برای تشخیص تناژ پوستتان از روش‌های متنوعی از جمله دو روش ساده زیر استفاده کنید:

    • در نور طبیعی خورشید به رنگ رگ‌های مچ دستتان نگاه کنید. اگر به سبزی می‌زنند، تناژ پوست شما گرم است و اگر به آبی می‌زنند، پوست سردی دارید. اگر نمی‌توانید تشخیص دهید رنگ رگ‌هایتان بیشتر سبز یا آبی است، پوست شما خنثی است.
    • یک کاغذ سفید را در نور طبیعی خورشید کنار صورتتان بگیرید. اگر در مقایسه با رنگ کاغذ، پوستتان به سرخی یا صورتی زد، تناژ پوستتان سرد است و اگر به زیتونی یا زردی زد، پوست گرمی دارید.
    • یک فویل طلایی و یک فویل نقره‌ای یا حتی زیورآلاتی از جنس طلا و نقره را کنار دستتان بگیرید و ببینید کدام به شما بیشتر می‌آیند. سپس بر اساس قانونی که پیشتر گفته شد، عمل کنید.

    کدام انگشتر برایم مناسب است؟

    6+1 قانون بسیار مهم قبل از انتخاب زیورآلات

    هر وقت که نوبت به انتخاب انگشتر می‌رسد، علاوه بر اینکه باید دقت کنید به رنگ پوستتان بیاید؛ حتما باید به نکات زیر هم توجه کنید:

    • افرادی که انگشت‌های کوتاه دارند، نباید از انگشترهایی استفاده کنند که قطرشان زیاد است. همچنین افرادی که دست‌هایشان توپُر است هم نباید سراغ انگشترهایی با ضخامت زیاد بروند. این مدل انگشترها باعث می‌شوند انگشت‌هایتان کوتاه‌تر به نظر برسند.
    • بهتر است افرادی که انگشت‌های کشیده دارند تا حد امکان سراغ استفاده از انگشترهای باریک نروند. انگشترهای متوسط و حتی پهن برای انگشت‌های آن‌ها جلوه بیشتری دارد.
    • خوب است اگر انگشتر نگین‌دار به دست می‌کنید، بین رنگ نگین آن و لباسی که می‌پوشید هماهنگی وجود داشته باشد.

    سراغ کدام گردنبند بروم؟

    برای انتخاب گردنبندی که به شما بیاید؛ بهتر است به دو نکته اساسی دقت داشته باشید:

    • اندازه گردن
    • فرم یقه لباس

    اندازه گردن: اگر گردنتان کوتاه است یا چاق به نظر می‌رسد، بهتر است سراغ گردنبندهای نازک با قد متوسط بروید. به هیچ وجه نباید از گردنبندهای چوکر Choker یا طوق گردن استفاده کنید، چون گردنتان را کوتاه‌تر نشان خواهد داد.

    اگر گردنتان بلند یا متوسط است می‌توانید سراغ انواع گردنبند و پلاک طلا یا بدل بروید که سایزهای متنوعی دارند. چوکر گردن‌های بلند را متناسب‌تر نشان می‌دهد. در مورد گردن‌های متوسط یا کشیده ممنوعیتی برای سایز یا قطر گردنبند وجود ندارد. اتفاقا اگر گردنبند کمی ضخیم باشد مشکلی به وجود نخواهد آورد و به تناسب بیشتر کمک خواهد کرد.

    توجه داشته باشید اندازه پلاک یا آویز گردنبند هم باید به تناسب با سایز گردن انتخاب شود و از قانون بالا تبعیت کند. به عبارت دیگر پلاک‌ها و آویزهای ظریف و کوچک برای گردن‌های کوتاه‌تر مناسب هستند و برعکس.

    یقه لباس: فرم یقه لباس در کنار اندازه گردن، عاملی بسیار تعیین‌کننده برای انتخاب گردنبند است. به طور کلی قانون انتخاب گردنبندها بر اساس فرم یقه این‌طور است:

    • اگر یقه به شکل خط صاف بالای ترقوه قرار می‌گیرد، بهتر است گردنبند نیندازید یا گردنبندی بیندازید که متوسط باشد.
    • با یقه باز، استفاده از گردنبند بلند مجاز است و هر چه یقه بسته‌تر شود، زنجیر گردنبند هم کوتاه‌تر خواهد شد؛ مگر اینکه یقه اسکی پوشیده باشید. در این صورت بهتر است گردنبندی بیندازید که بلند باشد.
    • اگر دور یقه لباسی تزئینات و زرق و برق دارد، بهتر است در کنار آن از گردنبند استفاده نکنید؛ مگر اینکه یقه خیلی باز باشد و گردنبند کوتاه و فاصله بین این دو زیاد.

    قانون استفاده از گوشواره

    6+1 قانون بسیار مهم قبل از انتخاب زیورآلات

    وقتی قصد انتخاب گوشواره دارید، بهتر است هم به فرم لاله گوشتان دقت کنید و هم به اندازه گردنتان.

    • توجه به فرم لاله گوش: کسانی که لاله گوش کوچکی دارند یا اینکه لاله گوششان فرم چسبیده دارد، بهتر است سراغ استفاده از گوشواره‌های بزرگ و چسبان نروند. استفاده از _گوشواره‌های بزرگ که بتواند لاله گوش را پنهان کند، برای افرادی بهتر است که لاله گوش بزرگی دارند.
    • اگر لاله گوشتان متوسط است با خیال راحت از هر سایز گوشواره‌ای که دوست دارید استفاده کنید.
    • توجه به اندازه گردن: استفاده از گوشواره‌های آویز و بلند برای گردن‌های متوسط و کشیده توصیه می‌شود؛ در‌حالی‌که استفاده از گوشواره‌های کوتاهتر یا میخی برای گردن‌های کوتاه مناسب‌تر است. اگر گردنتان کوتاه است و دوست دارید گوشواره آویز و بلند داشته باشید، بهتر است سراغ یقه‌های گرد و چسبان نروید و برعکس عمل کنید.

    کدام دستبند و النگو را انتخاب کنم؟

    قانون استفاده از دستبند و النگو هم دست کمی از قوانین مربوط به انگشتر ندارد. کسانی که مچ دستشان ظریف است؛ اما دست‌های کشیده‌ای دارند می‌توانند از انواع سایزهای دستبند یا النگو استفاده کنند و اگر سایز این اکسسوری‌های بزرگ باشد هم به آن‌ها می‌آید. اگر مچ دست کسی خیلی توپُر باشد، بهتر است از دستبندهای نازک استفاده نکند و سراغ سایزهای متوسط برود.

    نکته: داشتن یک النگوی پهن شیک‌تر از به دست کردن چند النگوی هم‌شکل و نازک است. استفاده از چند النگو در کنار هم در صورتی زیباست که هم‌شکل هم نباشند؛ اما به هم بیایند.

    توصیه به زوج‌ها

    ست کردن زیورآلاتی مثل انواع انگشتر طلای زنانه و مردانه یا دستبند این روزها بین زوج‌ها زیاد دیده می‌شود. دقت داشته باشید که با توجه به نکات بالا، تنها کافی نیست فرم زیورآلاتتان را با هم ست کنید؛ بلکه لازم است به مجموعه نکات بالا در کنار هم نگاه کنید و سپس دست به انتخاب بزنید.

    همه یا هیچ!

    اگر شما هم جزو کسانی هستید که از قانون «همه یا هیچ» در انتخاب زیورآلاتتان استفاده می‌کنید، بهتر است هر چه زودتر این قانون را کنار بگذارید. برای شیک بودن نیازی نیست از همه زیورآلات در کنار هم استفاده کرد. برای مثال لازم نیست وقتی به یک مهمانی دعوت شدید حتما گوشواره، دستبند، انگشتر و گردنبند را کنار هم قرار دهید.

    ممکن است انگشتر تکی داشته باشید که به شدت زیبا باشد و گوشواره‌هایی که به آن بیاید. به همین دو تکه زیورآلات قناعت کنید و استایلتان را زیباتر کنید. توصیه کوکو شنل Coco Chanel را دست کم نگیرید که اعتقاد داشت باید قبل از بیرون رفتن از خانه یک بار جلوی آینه ایستاد و اکسسوری‌های اضافه را از خود جدا کرد.

 

برچسب ها: 6+1,قانون,بسیار,مهم,قبل,از,انتخاب,زیورآلات,
[ سه شنبه 23 مرداد 1397 ] [ 8:37 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

نکات مهم براي راه اندازي يک فروشگاه اينترنتي

نکات مهم براي راه اندازي يک فروشگاه اينترنتي

اگر قصد راه اندازي فروشگاه اينترنتي و کسب و کار آنلاين را داريد قبل از طراحي فروشگاه آنلاين بهتر است اين متن را خوب بخوانيد احتمالا براي راه اندازي يک فروشگاه اينترنتي موفق مي تواند به شما کمک کند.

hn0v_q2.jpg

منبع: eghtesadonline.com

اگر قصد راه اندازي يک فروشگاه آنلاين موفق براي کسب و کار خود را داريد ما به شما نکته هاي مهمي را خواهيم گفت که مي تواند به شما کمک کند که شايد شرکت هاي طراحي سايت براي اينکه بتوانند پول بيشتري از شما بگيرند آنها را به شما نخواهند گفت شايد تا زماني که شما در يک عمل انجام شده قرار گيريد بعد از آن شما به يک منبع درآمد خوب براي آنها تبديل مي شويد ما در اينجا سعي مي کنيم مطالب مختلف را براي شما باز کنيم تا در بتوانيد هم تيم فني خود را بهتر انتخاب کنيد و هم در زمان نوشتن قرارداد بدانيد به چه چيزهايي بايد دقت کنيد؛ شايد در ابتداي خواندن اين متن کمي خسته شويد و با خود بگوييد من اين موارد را مي دانم اما از شما مي خواهيم قبل از طراحي و راه اندازي فروشگاه اينترنتي خود براي خواندن اين متن 20 دقيقه وقت بگذاريد چراکه خواندن اين مقدمه براي درک موارد گفته شده در ادامه لازم است اما مطمئن باشيد نکاتي را به شما خواهيم گفت که مي تواند به شما در يک تصميم گيري درست کمک کند، به ياد داشته باشيد ما نه شرکت طراحي سايت هستيم و نه شرکت سئو و راه اندازي فروشگاه اينترنتي و کسب و کار شما نه ضرري براي ما دارد و نه سودي فقط سعي داريم نکات مهم براي راه اندازي فروشگاه انلاين را که ممکن است هرکسي به شما نگويد را در اينجا براي شما توضيح دهيم.

امروزه با همه گير شدن هر چه بيشتر اينترنت ما شاهد تغيرات بسيار بزرگي در زمينه هاي مختلف هستيم اما اين تغييرات با سرعتي باور نکردني در حال جلو رفتن مي باشد سرعتي که تا به امروز بشر آن را تجربه نکرده بود، اين تغييرات تحولات  بسيار زيادي در تمامي زمينه ها در دنيا به وجود آورده که اگر بخواهيم تنها به قسمت کوچکي از آن اشاره کنيم به وجود آمدن کسب و کارهاي اينترنتي و تاثير آن بر روي فرهنگ خريد مردم دنيا بوده است، که مزاياي بي شمار آن هم براي خريدار و هم فروشنده باعث سرعت گرفتن بيشتر آن شده است به طوري که همه مشاغل امروزه به سمت آنلاين شدن در حال تغيير هستند از خريد کالاهاي فيزيکي گرفته تا سفارش غذا، گرفتن تاکسي، ديدن فليم و هر آنچه که به ذهن شما مي رسد اما دليل بزرگي که باعث شده اين دسته از کسب و کارهاي اينترنتي به سرعت گسترش پيدا کنند به دليل مزايايي که براي هر دو طرف ايجاد مي کند کسب و کارهاي فيزيکي چون توان رقابت با آن را ندارند به ناچار در حال تغيير شکل و يا حذف شدن هستند اما در اين ميان ما قصد داريم نگاهي به فروشگاه هاي آنلاين داشته باشيم که امروزه با سرعتي باور نکردني در حال زياد شدن هستند و ممکن است شما نيز که در حال خواندن اين مقاله هستيد قصد راه اندازي يک کسب و کار آنلاين براي خود هستيد تا بتوانيد محصولات و يا خدمات خود را در آن عرضه کنيد توجه داشته باشيد از صدها سايت فروشگاهي که روزانه فقط در کشور ما راه اندازي مي شود شايد يکي از آنها بتواند موفق شود و به سود دهي برسد پس مطمئنا مشکلات خاص خود را دارد که اگر با آنها آشنا نباشيد و راه حلي براي آنها نداشته باشيد شما نيز نمي توانيد به موفقيت دست پيدا کنيد.

مزاياي اين نوع کسب و کار براي فروشنده

همان طور که اشاره کرديم يک فروشگاه اينترنتي مي تواند مزاياي بي شماري براي فروشندگان داشته باشد به همين خاطر هم امروزه بسياري از افراد به دنبال راه اندازي يک فروشگاه اينترنتي براي فروش کالاهاي خود هستند چراکه شما با داشتن يک فروشگاه آنلاين ديگر محدوديت مکاني و زماني نخواهيد داشت يعني خريداران محصول شما در هر جاي کشور و يا دنيا که باشند به راحتي مي توانند شمارا پيدا کنند و مهم تر از آن اينکه زمان نيز اهميتي ندارد چراکه شما مي توانيد 24 ساعته در دسترس مشتريان خود باشيد و به آنها سرويس دهي کنيد، از طرف ديگر شما هيچ محدوديتي در فضا براي قرار دادن محصولات خود نداريد و هر آنچه که بخواهيد را مي توانيد براي مشتريان در فروشگاه خود قرار دهيد و از همه مهم تر اينکه هزينه هاي شما در مقايسه با يک فروشگاه فيزيکي بسيار کمتر خواهد بود که مي تواند براي کاهش قيمت و رقابتي تر به شما کمک کند اين موارد تنها قسمتي از مزاياي آن براي صاحب کسب کار محسوب مي شود.

مزاياي اين نوع کسب و کار براي خريدار

مي توان گفت يک فروشگاه اينترنتي مزاياي بي شماري براي خريداران نيز دارا مي باشد اول از همه در اينجا نيز هيچ محدوديت مکاني و زماني براي مشتري وجود ندارد به همين خاطر مشتري مي تواند در هرجايي که باشد تنها با يک سرچ ساده محصول مورد نظر خود را در صدها و حتي هزاران سايت پيدا کند و با صرف کمترين زمان محصول مورد نظر خود را در برندها و مدل هاي مختلف مورد بررسي قرار دهد و آنها را با يکديگر مقايسه کند تا بتواند بهترين آن را ازنظر قيمت و خدمات انتخاب کند، در اينجا به دليل اينکه فروشگاه هاي آنلاين هزينه کمتري به نسبت فروشگاه هاي فيزيکي دارند مشتري نيز مي توانند محصول خود را با قيمت بسيار مناسب تر تهيه کنند؛ دقيقا بخاطر همين مزاياي بي شمار است که خريد و فروش هاي آنلاين به سرعت در حال افزايش است.

فروشگاه هاي اينترنتي به چه سمتي مي روند

همان طور که گفتيم خريد و فروش اينترنتي مي تواند مزاياي بي شماري براي هر دو طرف داشته باشد به همين دليل نيز در سال هاي اخير کسب و کارهاي آنلاين از فروشگاه هاي فيزيکي پيشه گرفته اند، بسياري از افراد نيز به خاطر اينکه از اين بازار عقب نمانند و بتوانند سهمي از اين بازار بزرگ براي خود کسب کنند اقدام به راه اندازي يک سايت براي کسب و کار خود مي کنند و هيمن موضوع باعث ايجاد رقابتي بسيار سنگين شده است به همين خاطر بسياري از افراد به دلايل مختلفي نمي توانند در اين بازار رقابت کنند و کنار مي روند، امروزه بيشتر سايت ها به سمت تخصصي شدن به پيش مي روند تا بتوانند با تمرکز بر روي يک برند و يا محصول آن را با بهترين قيمت و خدمات به مشتريان خود ارائه کنند تا از رقباي خود پيشه بگيرند، در اينجا اگر بخواهيم از يک فروشگاه تخصصي نام ببريم که توانسته با رعايت موارد مختلف در زمينه کاري خود به موفقيت دست پيدا کند مي توانيم به فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش اشاره کنيم که يک فروشگاه کاملا تخصصي در زمينه لوازم خانگي محسوب مي شود اگر شما وارد اين فروشگاه شويد تنها چند برند مطرح را مشاهد مي کنيد که هر محصول داراي عکس، فيلم، جدول مشخصات فني و توضيحات کامل آن محصول مي باشد اما چيزي که در اين فروشگاه جالب است چيدمان و ساختار فني آن است و آن طور که به نظر مي رسد خود را براي رقابتي سنگين آماده مي کند از مزيت هايي که اين فروشگاه تخصصي دارد اين است که خريدار خيلي بهتر مي تواند محصول مورد نظر خود را به صورت کامل مورد بررسي قرار دهد از طرف ديگر چون چنين سايت هايي مانند 20 بخر در يک زمينه تخصصي فعاليت مي کنند مي توانند مشاوه تخصصي به صورت تلفني و يا آنلاين به مشتريان خود ارائه کنند تا بتوانند با مشاوه هاي تخصصي به مشتريان خود براي انتخابي بهتر کمک کنند و چون اين دسته از فروشگاه ها وسعت کمتري ازنظر محصول و يا برند دارند مي توانند محصولات خود را با خدماتي بهتر و قيمت بسيار مناسب تر در اختيار مشتريان خود قرار دهند. در ادامه به شما پيشنهاد مي کنيم حتما نگاهي به فروشگاه 20 بخربزنيد و سعي کنيد به صفحات مختلف آن نگاهي داشته باشيد و بعد برگرديد و با هم ادامه دهيم

احتمالا براي شما سولات بسياري به وجود آمده چراکه اين سايت از نظر ظاهر خيلي معمولي به نظر مي رسد، در اينجا فقط به دو نکته کوچک اشاره مي کنيم و سپس در ادامه بيشتر به آن خواهيم پرداخت، توجه داشته باشيد که موارد فني بسيار مهم تر از ظاهر سايت است amazon زشت ترين و در اين حال موفق ترين فروشگاه اينترنتي دنيا و يا سايت ديوار يکي از زشت ترين سايت هاي ايران اما موفق ترين در حوضه کاري خود پس ايده، موارد فني و استراتژيک مهم ترين عواملي هستند که شما را به موفقيت نزديک مي کند، اما اگر برنامه ريزي و استراتژيک خوبي براي کار نداشته باشيد در اوج شکست خواهيد خورد اگر در بالا دقت کرده باشيد گفتيم فروشگاه اينترنتي 20 بخر به نظر مي رسد خود را براي رقابتي سنگين آماده مي کند، دقت داشته باشيد هر چه جلوتر برويد و به موفقيت نزديک تر شويد رقباي شما نيز قدرتمند تر خواهند بود و اگر توان مقابله با آنها را نداشته باشيد با يک حمله کوچک شما را نابود خواهند کرد پس بايد محکم و به آرامي حرکت کنيد و براي اهداف خود برنامه ريزي دقيقي داشته باشيد.

 

اشتباه بزرگ در فروشگاه هاي اينترنتي

همان طور که بر کسي پوشيده نيست فروشگاه اينترنتي ديجي کالا به عنوان موفق ترين و بزرگترين فروشگاه آنلاين در ايران و خاورميانه مي باشد که توانسته سهم بزرگي از فروش آنلاين را به خود اختصاص دهد اما حال که سخن از آن شد بايد بگوييم اين فروشگاه سهم بزرگي در فرهنگ خريد آنلاين در کشور ما دارد، اين فروشگاه امروزه به قدري بزرگ است که به جرئت مي توان گفت چيزي نيست که به ذهن شما بيايد و نتوانيد آن را در اين سايت پيدا کنيد متاسفانه بسياري از افراد در روياي اينکه بتوانند سايتي مانند ديجي کالا داشته باشند وارد اين بازار شده و سعي مي کنند سايتي مانند آن را طراحي کنند و محصولات بي شماري را در سايت خود قرار مي دهند بدون آنکه متوجه اين باشند که اين محصولات از کجا و با چه قيمتي قرار است تامين شود، فقط شروع به اضافه کردن محصول در سايت مي کنند و چون نمي توانند با سايت هاي بزرگ و يا تخصصي رقابت کنند خيلي زود حذف مي شوند، اما بسياري از اين افراد نيز تصور مي کنند مي توانند مانند ديجي کالا به يک مارکت پليس بزرگ تبديل شوند تا با دادن پنل به فروشنگان مختلف بتوانند کالاهاي خود را تامين کنند اما کدام فروشنده بزرگ راضي مي شود کالاي خود را در سايت شما قرار دهد فروشگاهي که نه شناخته شده است و نه فروشي دارد چگونه مي توانيد آنها را قانع کنيد که محصولات خود را با قيمت مناسب در فروشگاه شما قرار دهند؟ به ياد داشته باشيد شما هيچ گاه نمي توانيد خود را با فروشگاهي مانند ديجي کالا با اين اعتبار و سرمايه مقايسه کنيد پس بهتر است واقع بينانه به آن نگاه کنيد.

اما يکي ديگر از دلايلي که بسياري از افراد در اين کار شکست مي خورند اين است که اغلب اين افراد به عنوان يک صاحب فروشگاه و يا حتي تاجر چون يک محصول را به قيمت دست اول در اختيار دارند تصور مي کنند مي توانند با راه اندازي يک فروشگاه اينترنتي محصولات خود را به صورت مستقيم به مشتريان خود عرضه کنم چون کسي نمي تواند با من ازنظر قيمت رقابت کند اما غالبا بسياري از اين دسته از افراد بدون هيچ گونه اطلاعاتي وارد دنياي کسب و کار اينترنتي مي شوند بدون آنکه چيزي در مورد آن بدانند اما اين دسته نيز خيلي زود شکست مي خورند و فقط سرمايه خود را از دست خواهند داد اما اگر دليل آن را خيلي خلاصه بخواهيم به شما بگوييم اين است که فقط کافي است يک لحظه خود را جاي مشتري قرار دهيد که به دنبال خريد يک محصول است، در اينجا شما مطمئنا به عنوان يک خريدار محصول خود را در اينترنت سرچ مي کنيد وهمانطور که مي دانيد گوگل در هر صفحه 10 فروشگاه را به شما معرفي مي کند شما به عنوان يک خريدار چند تا از اين فروشگاه ها را بررسي مي کنيد؟ سايت شما در نتايج گوگل در کدام صفحه قرار مي گيريد؟ پس شانسي براي ديده شدن نداريد و زماني که ديده نشويد نمي توانيد محصول خود را به فروش برسانيد.

 بسياري از افراد در اينجا مي گويند که ما براي اين کار مي توانيم از بهترين شرکت براي طراحي فروشگاه اينترنتي خود استفاده مي کنيم اما درجواب اين افراد بازهم به طور خلاصه مي گوييم که شما براي داشتن يک فروشگاه اينترنتي موفق به چندين گروه مختلف احتياج خواهيد داشت که طراحي سايت کوچک‌ترين آن بشمار مي رود اگر شما به عنوان صاحب اين کسب و کار دانش کافي براي اين کار نداشته باشيد چطور مي خواهيد گروه هاي خود را انتخاب کنيد و مهم تر از آن چطور مي توانيد يک استراتژيک براي کار خود طراحي کنيد و آنها را با يکديگر هماهنگ کنيد پس به شما پيشنهاد مي کنيم اگر علم و ديد لازم براي اين کار را نداريد وارد اين بازي خطرناک نشويد چون به‌ جز اينکه سرمايه خود را از دست دهيد چيزي به دست نمي آوريد پس بهتر است قبل از هر تصميمي از هر نظر خوب به آن فکر کنيد و بعد شروع کنيد.

اگر همچنان به تصميم خود براي راه اندازي فروشگاه اينترنتي مصمم هستيد خوشحال هستيم اما براي اينکه در کار خود شکست نخوريد و بتوانيد يک کسب و کار موفق نسبت به سرمايه خود داشته باشيد پس بهتر است با برنامه ريزي درستي بر اساس واقعيت ها داشته باشد ما به شما براي نوشتن اين برنامه کمک مي کنيم.

  1. سرمايه خود را بر اساس واقعيت مشخص کنيد که مي خواهيد آن را براي سايت خود هزينه کنيد اما توجه داشته باشيد که دفتر و وسايل دفتر مانند ميز، کامپيوتر و غيره جزو سرمايه شما محسوب نمي شود و اگر اين ها را نداريد مبلغ مورد نياز براي خريد وسايل را مشخص کنيد و از سرمايه اي که در حال حاضر داريد کم کنيد و سرمايه اي که براي طراحي و نگهداري سايت مي ماند را مشخص کنيد.
  2. به ياد داشته باشيد کاري که در آن قصد داريد وارد شويد يک کار بلند مدت و زمان بر است شما براي اينکه بتوانيد سايت خود را به درآمد برسانيد حداقل بين 1.5 تا 2 سال به زمان احتياج داريد پس هزينه هاي خود را بابت اجاره، پول سرور، محتوا و سئو که در اين مدت بايد هزينه کنيد را محاسبه کنيد و کنار بگذاريد، دقت داشته باشيد که اگر مي خواهيد در اين کار موفق باشيد شما بايد همه چيز را ماکسيموم حالت در نظر بگيريد بسياري از افراد شايد مي توانستند يک فروشگاه موفق داشته باشند اما به دليل محاسبات اشتباه مجبور شده اند که کار خود را نيمه راه رها دقيقا زماني که کار آن ها در حال به ثمر نشستن بود و اگر مي توانستند 6 ماه بيشتر طاقت بياورند شايد همه چيز براي آنها طوري ديگر رقم مي خورد.
  3. بعد از آن حتما با افرادي که صاحب يک سايت و يا يک فروشگاه اينترنتي هستند و در اين راه تجربه دارند را پيدا کنيدو با آنها مشورت کنيد و از آنها بابت سختي هاي کار و هزينه هايي که دارند سوال کنيد چراکه وقتي وارد اين کار مي شويد آنقدر موارد و هزينه هاي مختلف وجود دارد که فقط در طول کار با آنها آشنا مي شويد به همين خاطر سعي کنيد بابت سئو، محتوا، طراحي سايت از آنها سوال کنيد تا با اين موارد بيشتر آشنا شويد مواردي که مي تواند در تصميم گيري شما تاثير بسيار زيادي داشته باشد.
  4. حتما قبل از اينکه با شرکتي قرارداد بابت طراحي فروشگاه اينترنتي و يا کسب و کار خود ببنديد با چند مشاور در اين زمينه مشورت کنيد که حتما براي شما هزينه بر نيز خواهد بود اما شما مي توانيد با استفاده از تجربيات و راهنمايي هاي مختلف از ضررهاي جبران ناپذير در آينده جلوگيري کنيد سعي کنيد تجربه را بخريد تا اينکه بابت به دست آوردن آن هزينه بيشتري پرداخت کنيد.

اين حداقل مواردي است که بايد به آنها توجه کنيد و سعي کنيد حداقل 6 ماه براي برنامه ريزي و تحقيقات خود وقت بگذاريد مطمئن باشيد اين زمان جزو کار شماست و مي تواند شمارا چند سال به جلو بيندازد و سعي کنيد هيچ وقت گول حرف هاي طلائي را نخوريد و همه چيز را با واقعيت بسنجيد و قبل از قرارداد نوشتن با هر شرکتي با کساني که سايت هاي آنها را به عنوان نمونه کار به شما معرفي مي کنند صحبت کنيد چراکه بسياري از آنها نمونه کار واقعي آنها نيستند و يا بسياري از آنها مشکلاتي زيادي در کار دارند سعي کنيد مشکلات آن ها را بپرسيد تا شما با آن مشکلات روبه رو نشويد، در آخر از شما مي پرسم ازنظر شما چه سايتي موفق است و اصلا يک سايت خوب چه پارامترهايي بايد داشته باشد باز به شما پيشنهاد مي دهيم به سايت هاي موفق اما کوچک مانند «فروشگاه آنلاين 20 بخر» که در بالا به شما معرفي کرديم خوب دقت کنيد اگر خواستيد مي توانيد از لينکي که براي شما قرار داده شده است براي ديدن اين سايت استفاده کنيد به ياد داشته باشيد که سايت هاي بزرگ مانند ديجي کالا و يا زنبيل الگوي خوبي براي شما محسوب نمي شود چراکه الگو برداري از آنها ميلياردها پول لازم دارد و شمارا به بي راهه مي برند، به ياد داشته باشيد که سايتي مانند ديجي کالا در سومين سال خود در اولين سرمايه گذاري 20 ميليون دلار در آن سرمايه گذاري شد اين تنها اولين سرمايه اي بود که به آن تزريق شد شما مي توانيد نگاهي به تاريخ آن داشته باشيد. اميدواريم اين متن توانسته باشد به شما براي راه اندازي فروشگاه انلاين و يا کسب و کار شما کمک کند.

منبع: خبرگزاري اقتصاد آنلاين

 

برچسب ها: نکات,مهم,برای,راه,اندازی,یک,فروشگاه,اینترنتی,
[ سه شنبه 6 اسفند 1398 ] [ 18:06 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

نکاتي مهم در مورد سيم کشي دوربين مدار بسته

نکاتي مهم در مورد سيم کشي دوربين مدار بسته

در اين مقاله قصد داريم درباره سيم کشي صحبت کنيم. نکاتي مهم و حائز اهميت در اين زمينه وجود دارد که در ادامه ذکر خواهد شد.

بزرگترين موضوع و نکته در هنگام شروع کابل کشي :

اگر از توپ و قرقره کابل استفاده مي کنيد اين نکته را براي هميشه به خاطر داشته باشيد که هنگام باز کردن کابلها از دور حلقه موجود، کابلها داراي تاب دايره اي شکل خواهند شد وبراي باز کردن اين تاب دايره اي شکل اغلب به مشکل خواهيد خورد و کابلها دچار گره خوردگي خواهند شد. بهترين راه براي جلوگيري از اين مشکل،استفاده از ابزار هاي موجود در بازار که مکانيزم بسيار ساده اي دارند ، مانند شکل زير :

نصب دوربين مدار بسته

اگر اين ابزار ها در دسترستان نيست بهترين راه ، عبور يک لوله فلزي يا چوب مقاوم از سوراخ موجود در وسط قرقره کابل است به طوري که دوطرف اين لوله يا چوب را روي يک سکو يا ارتفاع قرار دهيد به شکلي که قرقره بتواند به راحتي بچرخد. با اينکار ديگر مشکل حلقه حلقه شدن و گره خوردن کابلها را نخواهيد داشت.

 

 

در مرحله بعدي، توجه داشته باشيد که به تعداد دوربين هاي موجود در پروژه براي کابلها نام گذاري و شماره گذاري کنيد. به عنوان مثال در يک پروژه 8 دوربين داريد از دوربين شماره يک به اين شکل نام گذاري کنيد: C1-C2-C3-C4-….. در اينجا C نشانگر Camera خواهد بود، ولي شما مي توانيد از هر عدد و کاراکتر دلخواه براي نام گذاري استفاده کنيد.

دوربين مداربسته هايک ويژن   hikvision

 

توجه داشته باشيد حداقل يک متر از ابتداي کابل و يک متر از انتهاي کابل عقب تر شماره و نام کابل را با يک برچسب به دور کابل بچسبانيد. براي تهيه برچسب مناسب از چسب کاغذي نيز مي توانيد استفاده کنيدو با خودکار روي آن شماره و علامت مورد نظر را بنويسيد.

نکته مهم

براي اينکه در طول مسير سيم کشي و عبور کابل از نقاط مختلف، برچسب ها کنده نشود مي توانيد از يک چسب نواري شيشه اي معمولي استفاده کنيد و روي آن يک يا دو دور بچسبانيد تا هم شماره ديده شود و هم از کاغذ برچسب محافظت شود. دوربين مداربسته تي وي تي

اهميت شماره و نام گذاري کابلها:

اين کار به اين دليل انجام ميشود که هر زمان در طول مسير کابلکشي به نقطه مورد نظر هر دوربين رسيديد به راحتي کابل مورد نظر را از ميان دسته کابلها بتوانيد پيدا کنيد. همچنين در اين سر کابلها هنگام زدن فيش هاي BNC يا سوکت شبکه مي توان از همان ابتدا ترتيب دوربين ها را به درستي پشت دستگاه متصل کرد، اين کار موجب مي شود که بعدها در طي گذشت زمان براي چينش تصاوير و جابجايي سوکت ها از پشت دستگاه به مشکل نخوريد.

چسب زدن کابلها:

به خاطر داشته باشيد چسب برق يک وسيله مصرفي است. بعضي از دوستان به صرفه جويي آن بسيار اعتقاد دارند اما با مصرف چند حلقه چسب بيشتر نتيجه کار بهتر و سهولت در نصب و کوتاه شدن زمان را خواهيد داشت.

دقت داشته باشيد که طريقه صحيح چسب زدن کابلها به اين شکل خواهد بود که هنگام دسته کردن چند کابل در کنار هم و براي عبور از لوله برق يا لوله هاي فلکسيبل – خرطومي فلزي ،  بايد براي نظم کابلها و گره نخوردن آنها، دسته کابلها را با استفاده از کمک يک نفر ديگر به دست بگيريد و طرف ديگر با کشش دسته کابل ها به سمت خود، شکم و انحناي آن را بگيرد. در اين زمان شما با فاصله دومتر، دو متر دسته کابل ها را چسب مي زنيد. براي اينکار يک دور چسب کافي مي باشد.

در مرحله بعد براي عبور کابلها به داخل لوله فلزي معمولا مشکل وجود ندارد و کابلها با همان چسب هاي موجود به راحتي از لوله هاي فلزي عبور ميکند ، اما در مواقعي که نيازمند هستيد که کابل ها از داخل لوله هاي فلکسيبل عبور داده شود ، پس از عبور قسمتي از کابل بايد به محض رسيدن به هر چسب آن را باز کنيد و قسمت بعد را به داخل لوله هدايت کنيد و تا چسب بعدي دوباره اين کار را تکرار کنيد دليل باز کردن چسب ها اين است که چون لوله هاي خرطومي انعطاف دارند در هنگام عبور دسته کابل هاي چسب خورده ، کابل ها کشيده مي شود و باعث ايجاد برآمدگي و حجيم شدن تعداد کابلها مي شود ، که اين امر باعث مي شود که ديگر کابل ها از داخل لوله عبور نکند و به اصطلاح قفل شود. اين موضوع در اکثر موارد باعث پاره شدن و زخمي شدن کابل ها شده و يا لوله فلکسيبل خرطومي را خراب ميکند.

 

 

برچسب ها: نکاتی,مهم,در,مورد,سیم,کشی,دوربین,مدار,بسته,
[ جمعه 19 شهريور 1400 ] [ 8:48 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

مهمترين انواع قوطي و پروفيل به همراه کاربرد وقيمت آنها

قوطي و پروفيل ها انواع گوناگوني دارند که ما آنها را از نظر شکل ظاهري و مشخصات فني تقسيم بندي کرده ايم و قصد داريم در ادامه درباره آنها و کاربردهايي که هر کدام از آنها دارند، صحبت کنيم. اين مقاطع فولادي از نظر شکل ظاهري انواع متفاوتي دارد که مهم ترين آنها به شرح زير است:

 آبرو

از اين پروفيل بيشتر به منظور هدايت آب باران و برف به زمين جهت جلوگيري از خرابي سقف در مناطقي که باران بسياري مي بارد به شکل هاي يک طرفه و دو طرفه استفاده مي شود. پس کاربردي که اين نوع پروفيل دارد، عبارت است از: اتصال بر روي ساندويچ پانل‌ هاي سقفي، استفاده براي انواع سقف‌هاي شيرواني و غيرشيرواني، استفاده در سقف سوله ها براي کنترل جريان آب و به کارگيري در سقف محيط‌ هاي صنعتي مانند مرغ‌داري، گلخانه و گاوداري.

 زد (z)

اين مقطع آهني با نام پرلين زد نيز شناخته مي شود. پروفيل زد به شکل Z انگليسي مي باشد و بيشترين کاربرد را در افزايش استحکام سقف ‌هاي سالن‌ هاي چند طبقه با وزن زياد و يا سقف کارخانه ‌ها و همچنين افزايش استحکام سازه‌ هاي کوچک ‌تر از ساختمان ‌هاي چند طبقه يا  کارخانه ها دارد. همچنين در مصارف صنعتي مانند کشتي‌ سازي، پايه ها و ريل ها نيز از پروفيل زد استفاده مي شود.

 سي(c)

اين مقطع فولادي که به سي پرلين نيز معروف مي باشد، کاربرد بسياري دارد که از مهم ترين آنها ميتوان به استحکام پوشش‌ و سقف هاي سبک صنعتي يا نيمه‌ صنعتي، استحکام ستون هايي که فاصله آن ها زياد است، افزايش مقاومت ديوارها، استفاده در برخي از ديوارهاي غيرباربر براي صنعت ساختمان سازي اشاره کرد.

قوطي آهني

مهمترين نوع پروفيل به حساب مي آيد که داراي سطح مقطع مربع و مستطيل است. جنس هايي که براي اين قوطي ها در نظر گرفته شده اغلب از گالوانيزه و فولاد مي باشد. اين مقاطع طي نورد گرم و سرد از ورق هاي فولادي ساخته شده و با جوشکاري درز گرفته مي شوند. جنس و روش توليد از عواملي است که بر قيمت قوطي تاثيرگذار است.

 ستوني

ستوني نوعي قوطي سنگين وزن مي باشد که کاربرد بسيار زيادي دارد و داراي دو نوع ساختماني و صنعتي است که بخاطر تفاوت در وزن و ابعاد، هر کدام کاربرد منحصر به فردي را به خود اختصاص داده اند؛ اما کاربردهاي اصلي اين محصول به طور کلي شامل موارد زير است:

استفاده به عنوان ستون در سازه هاي فولادي
ساخت تجهيزات و دستگاه هاي صنعتي
استفاده در صنايع پتروشيمي، پالايشگاه ها و صنعت ماشين آلات سنگين و جرثقيل
ساخت پل عابر پياده، نماهاي ساختمان، انواع پايه و غيره

چه عواملي بر قيمت تاثير ميگذارد؟

به دليل تنوع و گستردگي در انواع اين محصولات، قيمت آنها تحت تاثير عوامل مختلفي قرار مي گيرد. مواردي چون نوع و جنس، ابعاد، و همچنين روش توليد مي توانند بر قيمت تاثير فراواني داشته باشد. علاوه بر اينها موارد ديگري چون قيمت عرضه و تقاضا، کارخانه توليدکننده محصول، هزينه حمل‌ونقل، نوسانات دلار، قيمت آهن در بازار بورس نيز بستگي دارد که البته اين موارد از جمله موارد ثابت در تعيين قيمت هر محصول فولادي است که تاثير چشمگيري بر قيمت محصولات مي گذارد.

معرفي مرجع خريد قوطي و پروفيل

از مهم ترين کارخانه هاي توليد کننده قوطي پروفيل ميتوان به نيکان اصفهان، کارخانه نورد پروفيل ساوه، کارخانه جهان پروفيل پارس و نورد لوله ياران اشاره کرد؛ اما در خصوص خريد انواع قوطي پروفيل، ميتوانيد روي شرکت تجاري و بازرگاني آرادآهن حساب کنيد.

اين شرکت به عنوان يکي از معتبرترين مراکز خريد و فروش مقاطع فولادي بشمار مي رود که توانسته محصولات فولادي کارخانه هاي معتبر و مهم در توليد محصولات را در اختيار مشتريان خود قرار دهد. همچنين راه هاي ارتباطي بسياري را در اين خصوص قرار داده تا افراد بتوانند با مشاورين اين مجموعه مشورت و يا درخواست سفارش خود را ثبت کنند. روش هاي برقراري ار تباط با اين سايت عبارت است از:

ثبت سفارش آنلاين در سايت
تماس با شماره 031-34055
پرکردن فرم تماس با ما در بخش راه هاي ارتباطي
همچنين شما مي توانيد براي اطلاع از قيمت و اخبار بيشتر در خصوص مقاطع فولادي، آراد آهن را در شبکه هاي اجتماعي مانند تلگرام و اينستاگرام دنبال کنيد تا از قيمت هاي روز محصولات اين حوزه باخبر باشيد.

منبع: اخبار داغ

 

برچسب ها: مهمترین,انواع,قوطی,و,پروفیل,به,همراه,کاربرد,وقیمت,آنها,
[ يکشنبه 15 خرداد 1401 ] [ 9:50 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد