چاپ افست و جزييات مکانيزم اين نوع چاپ

چاپ افست و جزييات مکانيزم اين نوع چاپ

چاپ افست

کاربردهاي چاپ افست

     از چاپ افست امروز بطور گسترده براي چاپ انواع :

  • کتاب، سررسيد اختصاصي ، کاتالوگ
  • بروشور ، پوستر ، سربرگ
  • کارت ويزيت ، تراکت ، ست اداري
  • پاکت نامه و در کل هرچيزي که نياز اين را دارد بر روي کاغذ با تيراژ بالا که معمولا بيش از ???? عدد يا بيشتر و با کيفيت بالا چاپ شود مورد استفاده قرار مي گيرد.

دستگاه هاي چاپ افست

       دستگاه هاي چاپ افست بسته به مدل و يا همان نوع شرکت سازنده، سايز چاپ و تعداد رنگ بکار رفته که به اصطلاح برج هاي رنگ گفته مي شود تقسيم بندي مي شوند که بطور مختصر به شرح  بعضي از آنها مي پردازيم.

  • براساس سايز چاپ

      ابعاد دستگاه ها نيز بر اين اساس سايز چاپ متفاوت مي باشند. دستگاه هايي که براي چاپ افست بکار مي رود، خروجي هايي با سايزهاي ?*?? سانتيمتر تا ???*?? و يا حتي در موارد محدودي تا سايز ??? *??? مورد استفاده قرار مي گيرد. همچنين اين نکته بسيار حائز اهميت است که به علت وجود دستگاههاي با ابعاد مختلف بايد دقيقا محاسبه شود که کار چاپي ما با کدام يک از اين دستگاه ها به صرفه تر مي باشد چرا که هرچه تيراژ چاپ بالاتر ، از نظر اقتصادي به صرفه تر مي باشد.

     به عنوان مثال کاري که با ابعاد ??×?? و تيراژ ?????  باشد را مي توانيم هم با دستگاه ?? ×?? به صورت دو دور و هم با دستگاه ???×?? بصورت يک دور چاپ کنيم. که چاپ با دستگاه ???×?? بسيار به صرفه تر مي باشد. البته بايد هزينه زينک و فيلم نيز در نظر گرفته شود.

  • بر اساس تعداد رنگ دستگاه

      دستگاه ها معمولا بصورت تک رنگ، دوررنگ ، چهاررنگ ، پنج رنگ ، شش رنگ ، هشت رنگ و … که شرکتهاي سازنده براساس نياز شما مي تواند تعداد رنگهاي آنها را نيز بيشتر بکند.

      در چاپ افست هر رنگ به بطور جدا گانه بر روي کاغذ چاپ مي شود و در نهايت عمل ترکيب رنگ بر روي کاغذ صورت مي گيرد. برخي از دستگاه هاي چاپ افست داراي يک ستون (برج) رنگ هستند. يعني در هر بار مکش کاغذ فقط مي توانند يک رنگ را روي کاغذ چاپ کنند. اما بطور کلي براي چاپ کارهاي تمام رنگي از ماشين هاي چاپ چهار رنگ اصلي مورد استفاده قرار مي گيرد. يعني به اصطلاح داراي چهار برج رنگي مي باشد؛ که مي تواند طيف وسيعي از رنگ ها را بر روي کاغذ چاپ کند. که هر برج رنگ توانايي چاپ يک رنگ از چهار رنگ اصلي را داراست

CMYK  چيست ؟

      به اين چهار رنگ به اصطلاح CMYK گفته مي شود. اين حروف اختصار نام چهار رنگ اصلي به زبان آلماني است، که با استفاده از اين چهار رنگ همه رنگ ها ساخته مي شوند که اين رنگ ها شامل چهار رنگ فيروزه اي يا سايان (Cyan)ارغواني يا مجنتا (Magenta) رنگ زرد يا يلو (Yellow) و رنگ سياه يا کليد(Black or key)  مي باشد.

      در چاپ افست ما مي توانيم از يک برج رنگي دستگاه، ?? طيف رنگي مختلف چاپ کنيم. در ماشينهاي چاپ افست براي هر رنگ يک ستون چاپ که متشکل از سيلندر بستن زينک و غلطک هاي رنگ مي باشد.

 ادامه مطلب : چاپ افست

مشاوره ، سفارش آنلاين چاپ و استعلام قيمت با مشاوران ما

پيشنهاد مي کنيم براي دريافت اطلاعات بيشتر در  زمينه هاي مختلف چاپ از مقالات ديگر  و ويدئو هاي سايت بازديد کنيد و براي دريافت مشاوره  با ما در تماس باشيد.      ( شماره هاي تماس مجموعه  02177335593 , 09101400024 )

براي مشاهده سايت و سفارش آنلاين روي لينک هاي زير کليک کنيد :

 

 

برچسب ها: چاپ,افست,و,جزییات,مکانیزم,این,نوع,چاپ,
[ شنبه 12 بهمن 1398 ] [ 18:09 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

ارسال سن و جنسيت چيست و استفاده از اين نوع ارسال چه مزايايي دارد؟

ارسال سن و جنسيت چيست و استفاده از اين نوع ارسال چه مزايايي دارد؟

pain_b9.jpg

در اين مقاله قصد داريم شما را با يکي از انواع ارسال، با عنوان ارسال سن و جنسيت آشنا کنيم.

هميشه بهترين تبليغ، تبليغي بوده است که بازار هدف را دقيق نشانه بگيرد.

در مورد پيامک هاي تبليغاتي و ارسال سن و جنسيت هم اين موضوع صادق است.

اگر تبليغ خود را کاملا هدفمند ارسال کنيد تاثير آن را در کسب و کار خود مشاهده خواهيد کرد.

همچنين اگر تبليغ شما بي هدف و به صورت کاملا رندوم ارسال شود، ممکن است نتيجه بخش نبوده و علاوه بر هزينه هاي سنگين ، بازخورد مطلوب را براي شما نداشته باشد.

تبليغات  و ارسال پيامک انبوه را مي توان بهينه سازي نمود، به اين شکل که پيامک تبليغاتي را مستقيما به مخاطب هدف ارسال کرد تا بازخورد بهتري داشته باشد.

در اين مقاله درباره يکي از روش هاي بهينه سازي يعني ارسال با قابليت تفکيک سن و جنسيت  را مورد بررسي قرار مي دهيم.

ارسال پيامک بر اساس  سن و جنسيت

يکي از امکانات سامانه پيامک که بسيار کاربردي هم مي باشد، ارسال از طريق تفکيک سن و  جنسيت است.

اين ويژگي باعث مي شود که ما بتوانيم محصول خود را در بازاري که متقاضي آن محصول وجود دارد با توجه به سن و جنسيت، تبليغ کنيم.

در اين روش شما کاملا مي دانيد که اطلاع رساني براي کدام رده سني و چه جنسيتي است.

اگر کالا يا خدمتي مختص آقايان باشد و يا کالايي مورد علاقه جوانان باشد شما به راحتي مي توانيد با انتخاب کردن اين گزينه ها در سامانه ارسال پيامک تبليغ خود را راه اندازي کنيد.

همچنين در اين روش مي توانيد تعداد پيامکي که مي خواهيد ارسال کنيد را هم مشخص کنيد.

ارسال  انبوه با توجه به سن، جنسيت

در اين روش ارسال اس ام اس ، شما قادر خواهيد بود پيام تبليغاتي خود را با توجه به اين که مخاطبان هدفتان در چه سن و جنسيتي قرار دارند ارسال کنيد.

به طور کل در بانک هاي اطلاعاتي شماره در سامانه ارسال پيامک، يکي از دسته بندي ها مختص ارسال سن و جنسيت است.

براي تبليغ محصولات و خدمات از همه ي بانک هاي اطلاعاتي مي توان استفاده کرد، به اين شکل که هر صنف با توجه به کار خود ميتواند ليست مخاطباني که بازخورد بهتري دارد را انتخاب کند.

بانک شماره هاي تفکيک شده بر اساس سن و جنسيت براي کسب و کارهايي که مخاطبان آن ها محدود است ميتواند استفاده شود.

ارسال سن و جنسيت در آموزشگاه ها

براي مثال تصور کنيد که يک آموزشگاه کنکور هدف از پيش تعيين شده اي دارد و تبليغات خود را بايد محدود به کساني کند که کنکور دارند و در يک رده سني خاص هستند.

اين آموزشگاه مي تواند از اين روش براي ارسال پيامک به مخاطبان به صورت دقيق و هدفمند استفاده کند.

ارسال کلي بدون در نظر گرفتن سن و جنسيت براي يک آموزشگاه يک تبليغ هدفمند محسوب نميشود. اين موضوع ممکن است باعث ايجاد بي اعتمادي نسبت به نام تجاري نيز بشود.

تصور کنيد مخاطباني که پيام مربوط به کلاس هاي  کنکور را دريافت ميکنند در رنج سني 30 تا 40 سال باشند، مطمانا دريافت چنين متني باعث ايجاد بي اعتمادي در اين افراد نسبت به برند خواهد شد.

ارسال سن و جنسيت در آرايشگاه ها

مثال ديگري که در اين مورد صدق ميکند آرايشگاه ها هستند.

تصور کنيد شما صاحب يک آرايشگاه مردانه هستيد و ترجيح  ميدهيد که پيام تبليغاتي خودتان را به دست آقايان جوان برسانيد.

مطمانا تبليغ شما براي بانوان يک تبليغ کاملا منفي و غير هدفمند هست،همچنين احتمالا باعث ايجاد حس ناخوشايند در فرد دريافت کننده پيامک ميگردد.

پس در قالب يک کسب و کار آرايشگاه مردانه، در ابتدا جنسيت افراد حائز اهميت است و در مرحله بعدي رنج سني افراد نيز ميتواند داراي اهميت باشد.

سامانه هاي ارسال اس ام اس انبوه قابليت تفکيک استان و شهر، در بين مخاطبان همراه اول و ايرانسل و انواع اپراتورهاي ديگر با جنسيت و رده هاي سني متفاوت را دارند.

تفکيک ارسال پيامک انبوه با توجه به اپراتور

در  سامانه پيامکي امکان ديگري وجود دارد و آن اين است که شما مي توانيد با توجه به نوع اپراتور مد نظر خود پيامک را ارسال کنيد.

به اين صورت که بعد از تنظيماتي همچون شهر، استان، جنسيت و موارد ديگر در صورتي که تمايل داشته باشيد پيامک تبليغاتي خود را از اپراتوري خاص بفرستيد، با انتخاب يک گزينه پيام از همان اپراتور ارسال مي شود.

معايب ارسال پيامک انبوه

در هر نوع از تبليغات مزايا و معايب زيادي وجود دارد، در اين بخش از مقاله مي خواهيم به بررسي معايب سامانه ارسال پيامک انبوه بپردازيم.

بعضي از شماره ها از طرف مخابرات در ليست سياه وارد شده اند، در هنگام ارسال اس ام اس اين شماره ها قابليت دريافت پيامک تبليغاتي را ندارند.

با توجه به نکاتي که در اين مقاله گفته شد مي توان گفت ارسال اس ام اس انبوه براي تبليغات در حجم بالا و يا حتي تعداد پايين يکي از کم هزينه ترين و بهترين روش ها مي باشد.

سرعت ارسال بالا، در دسترس بودن هميشگي، اطمينان از خوانده شدن قطعي پيام ها، امکان ايجاد کسب و کار و درآمدي خوب و… از ويژگي هاي ديگر نرم افزار پيامک و ارسال اس ام اس به وسيله آن است.

يکي از مهمترين فاکتورهايي که همه افراد، امروزه درگير آن هستند هزينه بالاي تبليغات مي باشد.

استفاده از پنل اس ام اس از کم هزينه ترين و پربازده ترين روش هاي تبليغات است که هر کسب و کاري ميتواند از آن استفاده کند.

با تهيه يک پنل اس ام اس جامع ميتوانيد همرمان تبليغات ارزان انجام دهيد و از مزاياي درامدي پنل نيز بهره مند شويد.

 

برچسب ها: ارسال,سن,و,جنسیت,چیست,و,استفاده,از,این,نوع,ارسال,چه,مزایایی,دارد؟,
[ چهارشنبه 14 آبان 1399 ] [ 21:18 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد