فلوراید تراپی کودکان

انواع ایمپلنت دندان

تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید:

شرکت هایی که ایمپلنت دندان را می سازند و تولید می کنند از موردها و انواع گوناگونی استفاده می کنند .به همین دلیل دندانپزشک زیبایی می تواند به راحتی انواع گوناگونی را انتخاب کند و از آن ها برای هر نوع فردی و هر نوع دندانی استفاده کند.

انواع ایمپلنت دندانی

 

  • ایمپلنت های ساب پریواستیل


در این نوع ایمپلنت بر روی استخوان فک داربست فلزی سوار می شود و پوششی به نام لثه روی آن قرار می گیرد و فقط پست ها از قسمت بافت لثه بیرون می آیند تا دندان را نگه دارند ایمپلنت های ساب پریو استیل اصولا برای عمل هایی که به یک مرحله احتیاج دارند استفاده می شود . یکی از مزیت های این ایمپلنت این می باشد که قادر خواهد بود که دندان مصنوعی را برای کسانی که ارتفاع استخوان به اندازه کافی و مناسب ندارند محکم نگه دارد .

ایمپلنت دندان

 

  • ایمپلنت های اندواستیل

ایمپلنت های اندواستیل در داخل استخوان فک وارد می شود و به صورت خیلی محکم به آن وصل می شود . از این نوع ایمپلنت برای دندان هایی که نیازمند عمل های دو مرحله ای می باشند استفاده می شود .این ایمپلنت ها از طریق جراحی به طور مستقیم داخل استخوان فک قرار گرفته می شود و جایگزین بریج یا دندان مصنوعی متحرک می باشند.این نوع ایمپلنت به خودی خود انواع مختلفی دارد که عبارتند از : پیچی-رزوه دار-استوانه ای – صاف و دارای تیغه

  • ایمپلنت های دو مرحله ای


عمل دو مرحله ای شایع ترین روش ایمپلنت می باشد و ایمپلنت به وسیله جراحی درون استخوان فک جای داده می شود . به شکلی که در استخوان زیر لثه قرار می گیرد . برای اینکه از ایمپلنت به خوبی در مقابل فشاری که در حین التیام استخوان های نواحی وارد می شود محافظت کند بافت لثه را با بخیه مسدود می کنند . بعد از اینکه دوره التیام خاتمه یابد سپس جراحی دوم صورت می گیرد و سطح ایمپلنت باز می شود تا با ترمیم باز با هم اتصال یابند .

 

  • ایمپلنت های تک مرحله ای

این روش شامل ایمپلنت یک قطعه ای بلندتر است که بعد از جایگذاری در داخل استخوان فک از لثه بیرون می زند به همین خاطر بعد از سپری شدن دوره بهبودی می توان بدون هیچگونه جراحی عمل جایگذاری را انجام داد . در مواردی که با دقت زیاد انتخاب می شوند ایمپلنت و ترمیم هر دو در یک مرحله جراحی صورت می گیرند . ایمپلنت بدون هیچ فاصله زمانی بعد از کشیدن دندان از طریق جراحی جایگذاری می شود و بعد از آن تاج قرار داده می شود . برای این روش حجم و تراکم به اندازه کافی ملزوم می باشد .

انواع ایمپلنت


انواع بدنه ایمپلنت


بیشتر ایمپلنت های دندانی از جنس تیتانیوم هستند اما مواد سطحی آن ها با هم متغیر است .سطح متخلخل در مقابل با سطح صاف تیتانیوم باعث تماس بیشتر با استخوان می شود . انواع دیگر سطح ایمپلنت شامل اسید خراش داده – شن پاشی شده – زبری سطح و …. می باشد .


ایمپلنت دارای چه اندازه هایی می باشد


ایمپلنت ها طبق اندازه شان رده بندی می شوند این ویژگی تعیین کننده جایگاه ایمپلنت در دهان می باشد . اگرچه هر مورد با هم متغیر می باشد و اندازه آن بستگی به محیط دهان و استخوان دارد .


مراحل قرار دادن ایمپلنت و انواع ایمپلنت


ایمپلنت دندان فلزی است که دارای یک پیچ داخلی است و دندانپزشک به کمک دندان مصنوعی را در جای خود نگه میدارد. ایمپلنت معمولا از فلز تیتانیوم ساخته میشود. اگر شما بعد از ایمپلنت خود از ان به خوبی نگهداری کنید و بهداشت دهان خود را به خوبی رعایت کنید میتوانید برای بقیه عمر خود از آن استفاده کنید و دراصلاح طرح لبخند شما بسیار نقش دارد.
با از دست دادن دندانهای طبیعی استخوان فک دچار تحلیل می شود با قرار دادن ایمپلنت ار این وضعیت تا حد زیادی جلوگیری می شود . در مقایسه با روش های قدیمی ایمپلنت درمان راحت و با دوام محسوب می شود ودر صورت استفاده ازایمپلنت های استاندارد وطرح درمان مناسب با جراحی دقیق و رعایت بهداشت دهان می توان انتظار دوام مادام العمر داشت.
پس از عمل جراحی برای انواع کاشت دندان و قرار دادن ایمپلنت دندان ، استخوان فک شما با میله تیتانیوم ایمپلنت ترکیب میشود و این پروسه چند ماه زمان میبرد.به تازگی روش جدید ایمپلنت دندان با لیزر نیز ارایه شده است.لازم به ذکر است که قبل از انجام عمل زیبایی ایمپلنت میبایست پوسیدگی دندان ها نیز بررسی شود.
دندان مصنوعی یا همان تاج (پل) را برای جایگزینی دندان ها میتوان به ایمپلنت دندان متصل کرد. روی هر ایمپلنت میتوان یک یا چند دندان را سوار کرد . برای جایگزین کردن تمام دندان های خود برای فک بالا حداقل به شش ایمپلنت و برای فک پائین به چهار تا شش ایمپلنت نیاز است.
داشتن ایمپلنت دندان حداقل به یک عمل جراحی نیاز دارد.برای این عمل شما به لثه های سالم نیاز دارید و باید استخوان فک شما به اندازه کافی برای نگه داشتن ایمپلنت دندان قوی باشد.
برخی از دندان پزشکان در صورتی که شما سیگار میکشید از ایمپلنت گذاری اجتناب میکنند زیرا سیگار کشیدن در نتیجه درمان تاثیر میگذارد
اگر تحت درمان رادیوتراپی هستید احتمال موفقیت در ایمپلنت گذاری برای شما کم است.
تحقیقات بیشتری نیاز است تا تاثیر موارد پزشکی مثل پوکی استخوان در کارکرد ایمپلنت دندان مشخص شود.
در هر صورت اگر شما در حال مصرف داروهای با ترکیبات بیس فسفونات (برای بیماری های استخوانی مصرف میشود) هستید بعید است ایمپلنت به شما پیشنهاد شود.
از دندانپزشک خود بپرسید که آیا این روش کاشت دندان گزینه مناسبی برای شما باشد اگر شما تصمیم به انجام کاشت دندان دارید مطمئن شوید که دندانپزشک شما مراحل ایمپلنت دندان را کامل طی میکند.او باید از استاندارد هایی که توسط شورای عمومی دندانپزشکان تائید شده است پیروی کند.از اینکه از دندانپزشکتان بپرسید چقدر در ایمپلنت گذاری تجربه دارد نترسد.

مراحل کاشت دندان


مراحل قرار دادن ایمپلنت


در اولین مرحله پایه جراحی ایمپلنت که فیکسچر گفته می شود در داخل استخوان فک قرار داده می شود بر حسب عرض استخوان و ارتفاع ناحیه جراح پایه مناسب را انتخاب می کند . ترمیم یا به اصطلاح پیوند سه ماه زمان می برد . بعد از سه ماه و اطمینان از جوش خوردن استخوان روی پایه باز شده و دو هفته بعد قالبگری می شود بعد از قالبگیری معمولا بین ۷ تا ۱۰ روز کاری پروتز اماده شده و روی پایه قرار می گیرد.


جراحی یک مرحله‌ای


در این روش نیازی به پوشاندن روی ایمپلنت با لثه نیست و ایمپلنتی یک تکه‌ای با حلقه فلزی پیرامونی به گونه‌ای طراحی می‌شود که هنگام التیام یافتن استخوان از لثه بیرون بزند. میله پس از سپری شدن زمان التیام به ایمپلنت به گونه‌ای متصل می‌شود که امکان ساخت تاج جایگزین دندان از دست رفته فراهم گردد. تکنیک یک مرحله‌ای در روشی دیگر با اتصال سریع میله موقت التیام دهنده به ایمپلنتی دو تکه‌ای انجام می‌شود که تقریباً به روشی مشابه با ایمپلنت یک تکه‌ای از لثه بیرون می‌زند. با توجه به این که میزان موفقیت هر دو ایمپلنت یک و دو مرحله‌ای مشابه است، باید در مورد بهترین روش با دندانپزشک زیبایی ترمیمی مشورت نمود و شیوه انجام عمل‌های یک یا دو مرحله‌ای را به تفصیل بررسی کرد.

کاشت دندان


جراحی دو مرحله ای


از مزایای این درمان غیر قابل دسترس بودن ایمپلنت دندانی در فضای داخل دهانی که ممکن است در مبادرت با آلودگی های محیطی قرار بگیرند است بدین گونه که ایمپلنت دندانی در استخوان فک قرار میگیرد و لثه روی آن بخیه زده می شود. لذا بعد از جراحی، ایمپلنت دندانی داخل دهان مشاهده نمی گردد. در این حالت ایمپلنت ها زیر لثه قرار دارند تا تحت هیچ نوع فشاری قرار نگیرند. پس از حدود ۲ ماه جهت ایمپلنت های دندانی فک پایین و ۳ ماه جهت ایمپلنت های دندانی کاشته شده در فک بالا، لثه بطور محدود دوباره از محل ایمپلنت دندانی کنار زده می شود. با قرار دادن قطعه موقتی ایمپلنت دندانی که شبیه یک پیچ می باشد سر ایمپلنت دندانی از لثه خارج می شود و قابل رویت است. یک الی دو هفته جهت ترمیم دوباره لثه بدور قطعه ایمپلنتی که از لثه خارج شده است نیاز است. درمرحله بعدی قالبگیری جهت ساخت روکش متصل به ایمپلنت دندانی انجام می پذیرد. برای حفظ ظاهر بیمار معمولا در صورت نیاز یک پروتز موقت دندان متحرک که شبها باید از دهان خارج شود به بیمار تحویل داده می شود. در این روش زیبایی بیشتر تامین شده و پروتز ساخته شده نهایی در زیر لثه قرار می گیرد.


جراحی سه مرحله‌ای


پرکاربردترین روش قرار دادن ایمپلنت دندان “راهبرد مرحله‌ای” است. ایمپلنت در مرحله نخست طی عمل جراحی جایگذاری ریشه دندان داخل استخوان و زیر لثه قرار داده می‌شود. پوشانده شدن ایمپلنت با لثه در زمان التیام یافتن و جوش خوردن با استخوان از آن در برابر نیروهای خارجی محافظت می‌کند. روی ایمپلنت پس از التیام یافتن و جوش خوردن کامل با برداشتن مقداری از لثه پوشاننده ایمپلنت باز می‌شود.
جراح در مرحله‌ی دوم، جوش خوردن و یکپارچه شدن ایمپلنت با استخوان را بررسی می‌کند و در صورت موفقیت‌آمیز بودن فرایند نوعی میله، به نام اباتمنت، را به ایمپلنت متصل می‌کند که از درون لثه خارج می‌شود. اباتمنت‌ها در انواع گوناگون و به صورت پیش ساخته در کارخانه یا سفارشی در لابراتوار دندانپزشک تهیه می‌شوند. سپس زمان کافی برای التیام یافتن لثه اطراف میله و شکلگیری حلقه‌ای در اطراف آن در نظر گرفته می‌شود. پس از آن دندانپزشک شرایط را بررسی و آماده بودن برای مرحله نهایی یعنی قرار دادن دندان یا دندان‌های مصنوعی را اعلام می‌کند.
بر اساس پژوهش‌های انجام شده غالباً می‌توان میله و ایمپلنت را همزمان در دهان قرار داد. البته این همزمانی محدودیت‌های دارد، اما دیگر نیازی به انجام جراحی دوم و باز کردن روی ایمپلنت نخواهد بود. در هر حال همچنان باید اجازه داد تا فرایند التیام به خوبی انجام شود و ایمپلنت و استخوان به یکدیگر جوش بخورند.
در این بین باید از میله‌ها در برابر نیروهای ناشی از جویدن محافظت کرد تا عمل جوش خوردن و التیام یافتن به خوبی انجام شود. پس از آن که زمان کافی سپری شد و دندانپزشک یکپارچه شدن ایمپلنت و استخوان را تایید کرد، مرحله پایانی ترمیم انجام می‌شود. دندان مصنوعی در این مرحله ساخته می‌شود و به ایمپلنت متصل می‌گردد.

امروزه با توجه به رقابت تنگا تنگ بین کسب و کار ها اهمیت بازاریابی و جذب مشتری بیش از پیش شده است . شما در هر حوزه ای که فعالیت می کنید می توانید با دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ بازار هدف خود را شناسایی کرده وبه دنبال محبوب سازی برند خود باشید. کنسرسیوم سپنتا با در اختیار داشتن نیروی متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

 

برچسب ها: فلوراید,تراپی,کودکان,متخصص ارتودنسی,ارتودنسی چیست,هزینه ارتودنسی ,اصلاح طرح لبخند,هزینه اصلاح طرح لبخند,بهترین دندانپزشک زیبایی,دندانپزشک زیبایی ,دندانپزشک خوب در تهران,دندانپزشک خوب در کرج,ساسان ترابیان,دکتر ترابیان,دکتر ساسان ترابیان,فلوراید تراپی,فلورایدتراپی,لبخند هالیوودی ,لبخند هالیودی,اصلاح لبخند هالیوودی,هزینه اصلاح لبخند هالیوودی,لمینت دندان,لمینیت دندان,روکش دندان,روکش لمینتی دندان,هزینه لمینت دندان,هزینه لمینیت دندان,هزینه,هزینه لمینت دندانی,هزینه لمینیت دندانی,ایمپلنت دندان,ایمپلنت دندانی,ایمپلنت,هزینه کاشت دندان,کاشت دندان,
[ جمعه 25 آبان 1397 ] [ 12:45 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

عوارض کاشت دندان

اصلاح طرح لبخند چیست؟

در این مقاله در خصوص موضوعات زیر بحث میکنیم:

داشتن لبخند زیبا می تواند افراد را جذاب تر کند. لبخند زیبا، نتیجه هماهنگی و هارمونی اجزاء صورت و فک و شکل دندان هاست. اصلاح طرح لبخند به منظور طراحی لبخند زیبا صورت می گیرد.
داشتن دندان های بد رنگ و نا مرتب می تواند تاثیر زیادی در کاهش اعتماد به نفس شما داشته باشد. داشتن دندان های زیبا و ردیف و البته سالم، لبخند شما را زیباتر می کند . برای رسیدن به لبخندی هالیوودی و شیک ممکن است تغییراتی درفرم لثه، طول دندان، فاصله و برجستگی دندان ها ایجاد شود تا در نهایت لبخندی زیبا حاصل شود. در واقع رابطه مستقیمی بین اجزای صورت، اندازه ها و رنگ و شکل آنها در ترکیب با یکدیگر وجود دارد که رعایت تناسب این روابط چهره را خواستنی و دوست داشتنی می کند.
امروزه با پیشرفت های موجود در دندانپزشکی هر فردی با هر مشکل در دندان می تواند اقدام به اصلاح طرح لبخند دندان نماید، که البته برای ماندگاری این ترمیم ها باید مراقبت های بعدی از آنها به درستی صورت گیرد.
اصلاح طرح لبخند یا طراحی لبخند یا لبخند هالیوودی به نمایش گذاشتن دندان ها و لثه ها در وضعیت مناسبی گفته میشود که با جذابیت خاصی روی چهره ی فرد کاندید جلوه نمایی میکند و او را زیباتر مینمایاند . این فرآیند بهبود لبخند و داشتن لبخند زیبا است که توسط دندانپزشک زیبایی از طریق یک یا چند روش زیبایی دندان از قیبل لمینیت یا لامینیت ، ونیر یا کامپوزیت ونیر، باندینگ دندان، کاشت دندان و سفید کردن دندان یا بلیچینگ و روکش گذاری با روکش های فول و تمام

سرامیک دندان ، اصلاح لبخند لثه ای و غیره انجام می شود . با این روش ها رنگ، شکل، فرم، موقعیت و سایر موارد در دندان ها اصلاح می شود و لبخندی زیبا و جذاب به داوطلب اصلاح طرح لبخند هدیه می شود.

اصلاح طرح لبخند

 

نکات طلایی اصلاح طرح لبخند


یکی از مهم ترین نکات در اصلاح طراحی لبخند این است که، این درمان تنها برای افرادی که دارای دندانهای نامرتب یا خراب و شکسته، و یا بد رنگ هستند، انجام نمی شود حتی برای کسانی که دندان های خوب و سالم دارند نیز گاهی با تغییراتی کوچک در فرم و یا سفید کردن دندان ها می توان تغییر مثبت و چشمگیری را در ظاهر شخص ایجاد نمود.

افراد واجد شرایط اصلاح طرح لبخند


هر فردی که یکی از موارد زیر را که باعث کاهش اعتماد به نفس و ناراحتی او می شود داشته باشد، می تواند از اصلاح طرح لبخند برای بهبود روحیه و اعتماد به نفس خود استفاده کند.

 

  • فاصله نامناسب بین دندان ها
  • داشتن دندان کج
  • نداشتن دندان
  • رنگ نامناسب دندان
  • شکستگی و لب پر شدن دندان
  • پوسیدگی دندان

روش های اصلاح طرح لبخند

برای اصلاح طرح لبخند دندان و داشتن لبخندی زیبا مجموعه ای از درمان ها در نظر گرفته می شود که شامل ارتودنسی، بلیچینگ ،لامینیت ،روکشهای زیبایی و کامپوزیتهای نوری میباشد.


ارتودنسی


ارتودنسی در حقیقت درمان جفت شدن غلط دندان ها، ردیف کردن دندان های نامنظم و به طور کلی ناهنجاری های دندانی – فکی است. از علل ناهنجاری های دندانی- فکی می توان موارد زیر را نام برد:

  • عوامل ارثی
  • عوامل محیطی مانند خوردن پستانک در سنین بالاتر، دیر از موعد کشیدن دندان های شیری، جویدن ناخن و اجسام سخت و…

ارتودنسی دندان علاوه بر زیبایی برای سلامت هم مفید است چرا که مرتب شدن دندان ها موجب جویده شدن بهتر غذا می شود و از آنجایی که نامرتبی دندان ها باعث تشدید پوسیدگی و بیماری لثه هاست، ارتودنسی باعث سلامت دندان ها و لثه ها می شود. بهترین سن برای ارتودنسی دوره نوجوانی و جوانی است. درمان ارتودنسی به دو صورت ثابت و متحرک انجام میگیرد و درمان آن به صورت تقریبی ۶ ماه تا ۳ سال طول میکشد. بجای ارتودنسی، فقط برای منظم کردن دندان های جلویی و در معرض دید با روش های سریع در کمتر از ‏یک هفته می توان آنها را منظم کرد. این روش ها شامل لامینیت، روکش های زیبایی و کامپوزیت های نوری میباشند که با تغییر در حجم و شکل دندان های جلو آنها را مرتب و زیبا تر می کنند.

اصلاح طرح لبخند با ارتودنسی


لامینت دندان


لامینیت لایه بسیار نازک کامپوزیتی یا سرامیکی است که روی سطح بیرون دندانها چسبیده می شود. لامینت برای اصلاح شکستگی، بدرنگی، ترک خوردگی، کجی دندان ها و یا برطرف کردن فاصله میان آنها استفاده می شود. لمینت ها به طور کلی به دو نوع تقسیم می شوند :

  • لامینت سرامیکی: این نوع لمینت یک لایه نازک چینی یا سرامیک با ضخامت حدود ۱-۲ میلی متر است که پس از قالب گیری و تراش سطح دندان، در لابراتوار ساخته و سپس روی دندان چسبانده می شود.
  • لامینت کامپوزیتی: این نوع لمینت نیازی به تراشیدن دندان و قالب گیری ندارد. کامپوزیت مستقیما روی دندان قرار داده می شود و با اشعه فیکس می شود.

بلیچینگ


بلیچینگ یعنی سفید کردن دندان ها بوسیله مواد اکسید کننده.
استفاده زیاد از چای ، قهوه ، سیگار، قلیان و … می تواند باعث ایجاد رنگ روی دندان شود. لکه با جرم دندان متفاوت است اگر روی دندان جرم باشد بوسیله جرم گیری یا بروساژ اصلاح می شود . اما برای لکه ها و یا تغییر رنگ دندان ها به سمت زردی، می توان از بلیچینگ استفاده کرد. بلیچینگ به چند روش انجام می شود:

  • بلیچینگ در خانه: در این روش دندانپزشک یک قالب به همراه ژل مخصوص برای بیمار آماده می کند و بیمار میتواند در منزل از آن استفاده کند.
  • بلیچینگ در مطب : بلیچینگ در مطب به دوروش انجام میگیرد اولین حالت این است که همان ژل مخصوص بلیچینگ ولی با غلظت خیلی بیشتر در مطب روی دندان بیمار قرار می کیرد. و یا با استفاده از اشعه مخصوص بلیچینگ اقدام به سفید کردن دندان ها می کنند.

ایمپلنت


ایمپلنت در گروه درمان های زیبایی و اصلاح طرح لبخند قرار نمی گیرد ولی برای افرادی که دندان یا دندان های خود را از دست داده اند استفاده می شود و به زیبایی، صحبت کردن و تغذیه آن ها کمک میکند.
ایمپلنت دندانی، قطعه ای از جنس فلز تیتانیوم است که معمولا به شکل ریشه دندان است و داخل استخوان فک قرار داده میشود. در حقیقت به عنوان ریشه دندان عمل می کند روی آن را روکش می گذارند که به عنوان تاج دندان عمل می کند.

طرح لبخند عاقلانه


با یک نگاه کوتاه به لبخند آدم های اطرافتان و نگاه کردن به سن آنها متوجه خواهید شد که اگر کسی که لبخند بر روی لب دارد کاملا به سن بلوغ رسیده باشد لبه ی دندان های قدامی کاملا در یک خط مستقیم قرار دارد . دلیل این هم اندازگی به خاطر سایش دندان ها می باشد که با گذر زمان برای هر کسی اتفاق می افتد.
این لبخند نشان دهنده ی هوش وبلوغ و خبرگی فرد است .

انواع طرح لبخند

 

طرح لبخند جوانی


در لبخند افراد جوان تر وکسانی که کاملا به بلوغ نرسیده اند دو دندان جلوی به طور مشخص بلند تر از دندان هایی کناری خود هستند . این نوع لبخند نشان دهنده ی جوانی وجسارت است و حتی می توانیم این لبخند را به گرمی وصمیمی بودن نیز تعبیر کنیم.
این طرح، لبخندهالیوودی برای کسانی که لبهای برجسته تری دارند زیباتر است.

طرح لبخند اسپورت


این نوع طرح لبخند میانگینی بین دو طرح لبخند قبلی است .به طوری که دو دندان جلویی بلند تر از دندان های کناری است اما نه خیلی زیاد .
این نوع طرح لبخند نشان دهندهی غیر رسمی وغیر جدی بودن است.

هزینه اصلاح طرح لبخند

هزینه های درمان و زیبایی سازی دندان از نظر بسیاری از بیماران غیرمنصفانه است و آن را به صرفه نمی دانند. به همین دلیل است که بسیاری از بیماران به دلیل فرار از هزینه ها، از انجام درمان های دندانپزشکی خودداری می کنند. در نهایت برخی از بیماران نیز با مراجعه به دندانپزشک و مشورت با وی، متوجه خواهند شد که هزینه هایی که جهت درمان و اصلاح طرح لبخند دریافت می شود، به صرفه بوده و بی اطلاعی از نحوه درمان، تجهیزات دندانپزشکی، تعرفه های مربوط به نگهداری و حفظ ساختمان دندانپزشکی، دستمزد دندانپزشک و مالیات ها و … تعیین کننده هزینه های درمان دندانپزشکی می باشد.
همچنین دندانپزشکان به هیچ عنوان در تعیین قیمت ها و هزینه ها خودسرانه عمل نکرده و ممکن است ارزان یا گران قیمت بودن تعرفه برخی دندانپزشکان به دلیل میزان مهارت، تخصص، سابقه دندانپزشک و نحوه و روش درمان باشد. در واقع تفاوت های جزئی که میان تعرفه های تعیین شده دندانپزشکان وجود دارد، می تواند دلیل بر میزان کیفیت نتیجه نهایی باشد.

 

عوامل تعیین کننده هزینه های اصلاح طرح لبخند

  • استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته

تصور کنید یک دندانپزشک قصد دارد برای درمان و اصلاح طرح لبخند بیماران خود از تمامی تجهیزات و دستگاه های پیشرفته دنیا استفاده کند؛ در این صورت باید این دستگاه ها را با هزینه های گزاف خریداری کند. تمامی این دستگاه ها در کشورهای صنعتی تولید می شوند و در ردیف کالاهای وارداتی محسوب می شوند. در نتیجه‎ی استفاده از این تجهیزات در مطب های دندانپزشکی، شاهد افزایش تعرفه درمان و اصلاح طرح لبخند خواهیم بود. در صورت عدم استفاده از دستگاه های پیشرفته، مطمئنا درمان نیز با نتیجه دلخواهِ بیماران صورت نمی گیرد و سطح کیفیت اصلاح طرح لبخند را پایین می آورد.

 

  • میزان تخصص و مهارت دندانپزشک

به هر میزان که یک دندانپزشک زیبایی در کار خود مهارت و تخصص بیشتری داشته باشد، مطمئنا نتیجه درمان نیز مورد پسند و مطلوب بیمار خواهد بود. بنابراین یکی از فاکتورهای موثر در تعیین هزینه های اصلاح طرح لبخند، مهارت و تخصص دندانپزشک است. ضمن اینکه دندانپزشک نیز برای کسب مهارت و تخصص، به تلاش مداوم و طولانی مدت نیاز دارد. هیچ دندانپزشکی یک شبه در کار خود متخصص نمی شود، بلکه به پشتکار و تلاش زیادی نیاز دارد. بنابراین اگر هزینه اصلاح طرح لبخند به یک دندان پزشک زیبایی پرداخت شود، به هیچ عنوان غیرمنصفانه نخواهد بود.

روش درمان طرح لبخند

روش های درمان اصلاح طرح لبخند

برای اصلاح طرح لبخند، دندانپزشک با توجه به نوع عارضه، دندانهای بیمار را درمان می کند. برای درمان هر عارضه نیز ممکن است چندین روش وجود داشته باشد که هر یک نیز قیمت های متفاوتی دارند. برای مثال پر کردن جای خالی دندان های بیمار می تواند از طریق ایمپلنت و روش پروتزهای مصنوعی درمان شود. در روش ایمپلنت به دلیل سختی فرآیند درمان و همچنین استفاده از مواد گران قیمت تر، هزینه درمان افزایش می یابد. این در حالی است که در روش پروتزهای مصنوعی، هزینه ها تا حد زیادی متفاوت است و بیمار با پرداخت وجه کمتری می تواند جای خالی دندانها را پر کند. که البته این کجا و آن کجا! مطمئنا به هر میزان که هزینه درمان بیشتر باشد، میزان کیفیت درمان و اصلاح طرح لبخند نیز بهتر خواهد بود.

  • میزان مشکل و عارضه دندانهای بیمار

معیار دیگر در تعیین هزینه های دندانپزشکی زیبایی، میزان عارضه دندانهای بیمار است. به این معنا که اگر عارضه و مشکل دندان های بیمار زیاد باشد، هزینه های اصلاح طرح لبخند نیز به موازات آن افزایش می یابد. برای مثال زمانی که تنها یکی از دندانهای بیمار کج باشد، هزینه ارتودنسی به نسبت زمانی که تمامی دندانها کج و نامرتب باشند، کمتر است. همچنین اگر تعداد دندانهای کنده شده بیمار بیشتر باشد، نسبت به زمانی که تنها یکی از دندانهای بیمار کنده شده، هزینه های درمان و ترمیم بیشتر می شود.

  • نتیجه نهایی و تاثیر آن بر درمان

هزینه هایی که بیمار برای اصلاح طرح لبخند پرداخت می کند، علاوه بر اینکه دندانهای بیمار را زیباتر می کند، در سلامتی و افزایش طول عمر دندانها نیز موثر است. از سوی دیگر سلامت دندانها در سلامت جسمانی نیز تاثیر مستقیم دارد. بنابراین زمانی که بیمار برای درمان و ترمیم دندانهای خراب خود به دندانپزشک زیبایی مراجعه می کند، هزینه سلامت جسمانی خود را پرداخت می کند.

 

امروزه با توجه به رقابت تنگا تنگ بین کسب و کار ها اهمیت بازاریابی و جذب مشتری بیش از پیش شده است . شما در هر حوزه ای که فعالیت می کنید می توانید با دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ بازار هدف خود را شناسایی کرده وبه دنبال محبوب سازی برند خود باشید. کنسرسیوم سپنتا با در اختیار داشتن نیروی متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

 

برچسب ها: عوارض,کاشت,دندان,متخصص ارتودنسی,ارتودنسی چیست,هزینه ارتودنسی ,اصلاح طرح لبخند,هزینه اصلاح طرح لبخند,بهترین دندانپزشک زیبایی,دندانپزشک زیبایی ,دندانپزشک خوب در تهران,دندانپزشک خوب در کرج,ساسان ترابیان,دکتر ترابیان,دکتر ساسان ترابیان,فلوراید تراپی,فلورایدتراپی,لبخند هالیوودی ,لبخند هالیودی,اصلاح لبخند هالیوودی,هزینه اصلاح لبخند هالیوودی,لمینت دندان,لمینیت دندان,روکش دندان,روکش لمینتی دندان,هزینه لمینت دندان,هزینه لمینیت دندان,هزینه,هزینه لمینت دندانی,هزینه لمینیت دندانی,ایمپلنت دندان,ایمپلنت دندانی,ایمپلنت,هزینه کاشت دندان,کاشت دندان,
[ جمعه 25 آبان 1397 ] [ 13:05 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

رپورتاژ آگهی چه فوایدی دارد؟

رپورتاژ آگهی چه فوایدی دارد؟

رتبه خود را در گوگل افزایش دهید.

Image result for ‫رپورتاژ آگهی چیست‬‎

اگر شما هم صاحب سایت و یا کسب‌وکار خود هستید، احتمالا می‌دانید که رتبه سایت شما در گوگل بسیار حائز اهمیت است. یکی از راه‌هایی که باعث می‌شود الگوریتم‌های گوگل، سایت شما را در رتبه بالاتری قرار دهند، بک‌لینک است. دریافت بک‌لینک از سایت‌های پربازدید و معتبر مختلف باعث می‌شود رتبه شما در گوگل افزایش پیدا کند و بر بهبود سئوی سایت شما تاثیر بسیاری دارد. زیرا این دسته از وب سایت‌ها Domain Authority (اعتبار دامنه) بالایی دارند و بک‌لینک از چنین سایت‌هایی، موتورهای جستجو را ترغیب می‌کند تا شما را نیز بین سایت‌های رتبه برتر خود نمایش دهد.

رپورتاژ آگهی همیشه در سایت منتشرکننده باقی می‌ماند و این موضوع تاثیر زیادی بر روی بهبود سئوی سایت شما دارد. دقت شود که حتما رپورتاژ  و لینک سایت خود را در سایت‌های معتبر منتشر کنید زیرا در غیر این صورت برای سایت شما از نگاه گوگل بازخورد منفی خواهد داشت.

یکی از راههای کم هزینه ایجاد وبلاگ و پخش رپورتاژ اگهی خود در وبلگها میباشد .تیم ما با داشتن 7000 وبلاگ رنک دار امکان ارسال رپورتاژ و افزایش کلمات کلیدی شما را دارد

برای دریافت هدیه ارسال رایگان رپورتاؤ به سایت ما سر بزنید

بلاگ بک لینک تنها سرویس بک لینک وبلاگی در ایران

 

برچسب ها: رپورتاژ,آگهی,چه,فوایدی,دارد؟,رتبه خود را در گوگل افزایش دهید.,بلاگ بک لینک ,بک لینک وبلاگی,
[ جمعه 8 شهريور 1398 ] [ 9:39 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

رپورتاژ آگهی چه فوایدی دارد؟

رپورتاژ آگهی چه فوایدی دارد؟

رتبه خود را در گوگل افزایش دهید.

Image result for ‫رپورتاژ آگهی چیست‬‎

اگر شما هم صاحب سایت و یا کسب‌وکار خود هستید، احتمالا می‌دانید که رتبه سایت شما در گوگل بسیار حائز اهمیت است. یکی از راه‌هایی که باعث می‌شود الگوریتم‌های گوگل، سایت شما را در رتبه بالاتری قرار دهند، بک‌لینک است. دریافت بک‌لینک از سایت‌های پربازدید و معتبر مختلف باعث می‌شود رتبه شما در گوگل افزایش پیدا کند و بر بهبود سئوی سایت شما تاثیر بسیاری دارد. زیرا این دسته از وب سایت‌ها Domain Authority (اعتبار دامنه) بالایی دارند و بک‌لینک از چنین سایت‌هایی، موتورهای جستجو را ترغیب می‌کند تا شما را نیز بین سایت‌های رتبه برتر خود نمایش دهد.

رپورتاژ آگهی همیشه در سایت منتشرکننده باقی می‌ماند و این موضوع تاثیر زیادی بر روی بهبود سئوی سایت شما دارد. دقت شود که حتما رپورتاژ  و لینک سایت خود را در سایت‌های معتبر منتشر کنید زیرا در غیر این صورت برای سایت شما از نگاه گوگل بازخورد منفی خواهد داشت.

یکی از راههای کم هزینه ایجاد وبلاگ و پخش رپورتاژ اگهی خود در وبلگها میباشد .تیم ما با داشتن 7000 وبلاگ رنک دار امکان ارسال رپورتاژ و افزایش کلمات کلیدی شما را دارد

برای دریافت هدیه ارسال رایگان رپورتاؤ به سایت ما سر بزنید

بلاگ بک لینک تنها سرویس بک لینک وبلاگی در ایران

 

برچسب ها: رپورتاژ,آگهی,چه,فوایدی,دارد؟,رتبه خود را در گوگل افزایش دهید.,بلاگ بک لینک ,بک لینک وبلاگی,
[ جمعه 8 شهريور 1398 ] [ 10:01 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

تکنيک هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

تکنیک های سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

سئو سایت برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را در طراحی سایت بصورت زیر تعریف نمود:

دوستای عزیزم سئو (بهينه‌سازي سایت برای موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. درواقع آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

 

سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

 

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

شروع سئو

در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو کار خود را آغاز کردند بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌کردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تعداد دفعاتي که يک کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد کل کلمات صفحه و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند. به دنبال اين رشد سئو براي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو  برای سایت های اعم از طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت شرکتی و بسیاری موارد دیگر به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاي اخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند..

اهداف سئو 

هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي و سئو مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر تقسیم بندی کرد:

  • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
  • باعث ایجاد برند می شود.
  • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
  • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
  • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
  • بهترین ابزار برای تبلیغات است.

سئو درون صفحه یا On Page SEO

سئو درون صفحه به کنترل مستقيم کدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و ... مرتبط مي‌شود؛ به طور کلي هر چيزي که در سايت خود بارگذاري مي‌کنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است که شما بيشترين کنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را که شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است که روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بیرون صفحه یا Off Page SEO

بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سايت با کنترل مستقيم بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است که در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود اين شامل تمام چيزهايي است که مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوندهايي که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌کنند متمرکز مي‌شود سپس با استفاده از روش‌هايي که در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

SEO Off Page يک فرآيند نامحدود است که توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

سئو کلاه سفيد یا White Hat

 به مجموعه تکنيک‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌کنند، اشاره دارد. که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي جستجو و يا کاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود.

سئو کلاه سیاه یا Black Hat

به مجموعه‌اي از دستورات دارد که به منظور فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بکار مي‌رود. اين مهم است که بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بکارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

انجام تاکتيک‌هاي سئو کلاه سياه ممکن است که باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف کامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود.

استراتژهای سئو وب سایت بصورت زیر:

  • بهبود ساختار سایت
  • استراتژی کلمات کلیدی
  • استراتژی URL
  • بهینه سازی کد
  • پردازش کردن متن
  • بهینه سازی لینک های ورودی
  • استراتژی نام دامنه و هاست

مهمترین معیارها برای بهینه سازی موتور جستجوعبارتند از:

  • اضافه کردن Allow یا DisAllow به نقشه سایت
  • اضافه کردن URL به نقشه سایت
  • اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt
  • استفاده از ابزارهای آنالیز جهت crawl

تکنیک هایی که برای بهینه سازی و سئو سایت عنوان شده است عبارتند از:

  • افزایش لینک های خارجی
  • تغییر اسم فایل ها
  • لینک یک طرفه
  • کلمات کلیدی
  • استفاده از Meta Tag
  • استفاده صحیح از عنوان
  • استفاده از robots.txt
  • بهینه سازی محتوا

منبع: شرکت سانا پرداز نارین

 

برچسب ها: تکنیک,های,سئو,سایت,برای,موتورهای,جستجو,در,طراحی,وب,سایت,
[ يکشنبه 31 شهريور 1398 ] [ 9:15 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

تکنيک هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت

تکنیک های سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

سئو سایت برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را در طراحی سایت بصورت زیر تعریف نمود:

دوستای عزیزم سئو (بهينه‌سازي سایت برای موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. درواقع آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

 

سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

 

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

شروع سئو

در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو کار خود را آغاز کردند بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌کردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تعداد دفعاتي که يک کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد کل کلمات صفحه و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند. به دنبال اين رشد سئو براي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو  برای سایت های اعم از طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت شرکتی و بسیاری موارد دیگر به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاي اخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند..

اهداف سئو 

هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي و سئو مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر تقسیم بندی کرد:

  • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
  • باعث ایجاد برند می شود.
  • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
  • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
  • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
  • بهترین ابزار برای تبلیغات است.

سئو درون صفحه یا On Page SEO

سئو درون صفحه به کنترل مستقيم کدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و ... مرتبط مي‌شود؛ به طور کلي هر چيزي که در سايت خود بارگذاري مي‌کنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است که شما بيشترين کنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را که شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است که روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بیرون صفحه یا Off Page SEO

بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سايت با کنترل مستقيم بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است که در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود اين شامل تمام چيزهايي است که مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوندهايي که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌کنند متمرکز مي‌شود سپس با استفاده از روش‌هايي که در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

SEO Off Page يک فرآيند نامحدود است که توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

سئو کلاه سفيد یا White Hat

 به مجموعه تکنيک‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌کنند، اشاره دارد. که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي جستجو و يا کاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود.

سئو کلاه سیاه یا Black Hat

به مجموعه‌اي از دستورات دارد که به منظور فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بکار مي‌رود. اين مهم است که بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بکارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

انجام تاکتيک‌هاي سئو کلاه سياه ممکن است که باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف کامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود.

استراتژهای سئو وب سایت بصورت زیر:

  • بهبود ساختار سایت
  • استراتژی کلمات کلیدی
  • استراتژی URL
  • بهینه سازی کد
  • پردازش کردن متن
  • بهینه سازی لینک های ورودی
  • استراتژی نام دامنه و هاست

مهمترین معیارها برای بهینه سازی موتور جستجوعبارتند از:

  • اضافه کردن Allow یا DisAllow به نقشه سایت
  • اضافه کردن URL به نقشه سایت
  • اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt
  • استفاده از ابزارهای آنالیز جهت crawl

تکنیک هایی که برای بهینه سازی و سئو سایت عنوان شده است عبارتند از:

  • افزایش لینک های خارجی
  • تغییر اسم فایل ها
  • لینک یک طرفه
  • کلمات کلیدی
  • استفاده از Meta Tag
  • استفاده صحیح از عنوان
  • استفاده از robots.txt
  • بهینه سازی محتوا

منبع: شرکت سانا پرداز نارین

 

برچسب ها: تکنیک,های,سئو,سایت,برای,موتورهای,جستجو,در,طراحی,وب,سایت,
[ يکشنبه 31 شهريور 1398 ] [ 10:05 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

افزونه پيامکي چه کاربرد و مزايايي براي صاحبان وبسايت دارد؟

افزونه پيامکي چه کاربرد و مزايايي براي صاحبان وبسايت دارد؟

kf2u_z1.jpg

ارسال اس ام اس از طريق وبسايت يا اپليکيشن، همواره دغدغه صاحبان کسب و کار و توسعه دهندگان نرم افزار بوده است. يک قابليت حرفه اي که باعث ميشود تجربه کاربران به بهترين شکل ممکن شکل بگيرد.

استفاده از اين امکان، ارتباط با مشتريان وبسايت ها را، به طور چشمگيري تعاملي تر کرده و باعث افزايش رضايت مشتريان ميشود.

اين امکان از طريق افزونه پيامکي به راحتي انجام ميشود.با استفاده از Plugin اس ام اس ميتوانيد در Cms هاي مختلف از اين امکانات استفاده کنيد.

چه نوع ارسال هايي از طريق وبسايت و اپليکيشن انجام ميشود؟

پيامک Verification code يا همان کد تاييد :

براي اين نوع ارسال از پلاگين پيامکي ورد پرس استفاده ميشود.

جهت تاييد عضويت در يک وبسايت يا اپليکيشن، از ارسال پيامک استفاده ميشودکه يکي از راه هاي قابل اطمينان کاربران است.

افزونه پيامکي اين امکان را فراهم ميکند که،بعد از ورود کاربر به سايت يا اپليکيشن مورد نظر،در صورت وارد کردن اطلاعات احراز هويت، بلافاصله ارسال پيامک تاييد انجام ميشود.

با توجه به اين که پيامک با بيشترين سرعت، ارسال ميشود و بلافاصله به دست کاربر ميرسد، بهترين روش براي تاييد کاربر ميباشد.

ارسال پس از ثبت سفارش:

براي ارسال اين نوع پيامک از افزوونه پيامکي ووکامرس استفاده ميشود.

امروزه بيشتر خريدها به صورت آنلاين انجام ميشود، با توجه به اين که هنوز کاربران، اعتماد کامل به خريد آنلاين ندارند، استفاده از يک سيستم اطلاع رساني پيامکي، باعث افزايش اعتماد مشتريان ميشود.

با نصب افزونه پيامکي Woocommerceبلافاصله بعد از خريد، به کاربران يک پيامک اطلاع رساني ارسال کنيد تا خيال مشتريتان از ثبت و تکميل خريد راحت شود.

ارسال پيامک بعد از تکميل فرم:

براي ارسال به اين روش از افزونه پيامکي گرويتي فرم استفاده ميشود.

در بيشتر وبسايت ها و نرم افزار ها، تعدادي فرم وجود دارد که براي اهداف مختلف طراحي شده است.

اين فرم ها ممکن است جهت ثبت نام، دريافت يک کتاب الکترونيکي و … باشد که صاحبان وبسايت بيشتر مواقع، از اين طريق براي گرفتن سرنخ يا Lead استفاده ميکنند.

افزونه پيامکي، کار را براي توسعه دهندگان نرم افزار به طرز چشم گيري راحت ترميکند.اما استفاده از يک سامانه پيامکي حرفه اي و مناسب مهم ترين مساله ميباشد.

قبل از انتخاب يک سامانه پيامکي، بررسي کنيد که يک تيم پشتيباني فني قوي، در پشت صحنه آماده رفع مشکلات در تمام ساعات شبانه روز باشد.

اين مقاله توسط تيم نويسندگي وبلاگ مديانا اس ام اس تهيه شده است.

 

برچسب ها: افزونه,پیامکی,چه,کاربرد,و,مزایایی,برای,صاحبان,وبسایت,دارد؟,
[ يکشنبه 25 آبان 1399 ] [ 8:02 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

تبليغات گسترده در تلگرام با نوبشو

تبليغات گسترده در تلگرام با نوبشو

نوبشو نام پلتفرمي نام آشنا در عرصه موتور جستجوگر کالا مي باشد که در زمان کوتاهي به موفقيت خوبي دست يافته است .

نوبشو، طيف خدمات گوناگوني را به کاربران ارائه مي دهد و هدف را رضايت کاربر قرار داده است .

خدماتي نظير ديجيتال مارکتينگ حرفه اي در نوبشو با ارائه زيرخدماتي نظير طراحي سايت و سئو، تبليغات گسترده تلگرام، خدمات توليد محتواي ارزان قيمت و افزايش فالوور اينستاگرام در زمره خدمات مارکتينگ نوبشو قرار دارد .

ابتدا اجازه دهيد کمي در مورد موتورجستجوي کالاي نوبشو صحبت کنيم .

 

 

اگر با مفهوم موتور جستجوي کالا آشنا باشيد ، مي دانيد که امروزه براي کاربران ايراني يک نياز مبرم محسوب مي شود زيرا گستره تنوع محصولات و نيز گستردگي خدمات و پشتيباني فروشندگان مختلف، اين نياز اساسي را براي کاربران بوجود مي آورد که بر يک فروشنده يا برند خاص تکيه نکرده و با بررسي خدمات و کيفيت متفاوت فروشندگان مختلف، بتوانند بنا به شرايط ، انتخابي صحيح داشته باشند .

خوشبختانه بر خلاف بسياري از موتورهاي جستجو که کيفيت خدمات محدود به رابطه فروشندگان محصول با پلتفرم مي باشند، نوبشو، موتورجستجويي ضابطه محور است و در عين رفتار حرفه اي  و دوستانه ، رضايت مشتريان را در اولويت قرار داده است .

نوبشو با دارا بودن ميليون ها محصول مختلف در دسته بندي هاي مختلف، مرزهاي تنوع را براي کاربران ايراني جا به جا نموده، همچنين پياده سازي ساده ترين نوع جستجوي کالا براي کاربران از ديگر ويژگي هاي منحصر به فرد نوبشو است .

دقيق بودن بودن موتور جستجوي کالا در زمان جستجو، زمان زيادي را براي کاربران ذخيره خواهد کرد و اين موضوع با درايت در نوبشو مورد توجه قرار گرفته و توسط مهندسين نوبشو به دقت پياده سازي شده است .

کيفيت ارائه خدمات، سادگي ارائه خدمات و رضايت کاربران اساسي ترين موضوعاتي است که موتور جستجوي کالاي نوبشو بر اساس آنها طراحي شده است .

رعايت اصل ضابطه مندي و ارائه محصولات فروشندگان معتبر داراي certificate ها و استانداردهائي نظير دارا بودن اينماد اساسي ترين موضوعات در ارائه کالا محصولات به کاربران در نوبشو هستند .

 

ds30_b9.jpg

 

پيش از خريد هر محصول مي توانيد با جستجوي دقيق در نوبشو، اطلاعات دقيقي را پيرامون مدلهاي مشابه پيدا کنيد و با اطلاعات دقيق تري به خريد خود ادامه دهيد . لازم به ذکر است که اين دسته از اطلاعات ژورنال نوبشو معمولاً به زبان فارسي براي اولين بار تهيه شده اند  و همچنين خوشبختانه اين مقالات حول محور و محصولات خاصي با جانب داري خاصي نمي چرخد و تنها بيان کننده واقعيات در خصوص محصولات مختلف است پس مي توانيد با اطمينان خاطر مطالعه نمائيد .

همچنين شما بعنوان کاربر يا خواننده نيز اگر در خصوص محصول خاصي سرشته داريد، مي توانيد مقاله خود را براي ژورنال نوبشو ارسال نمائيد و هزينه مقاله خود را نيز دريافت نمائيد. در صورتي که مقاله براي اولين بار در اينترنت براي انتشار در اختيار نوبشو قرار بگيرد، بدون شک نوبشو با بررسي صحت اطلاعات آن در در قسمت ژورنال منتشر مي نمايد .

 

 

نوبشو مي تواند شروعي مناسب براي افراد حرفه اي و مبتدي باشد. اگر به دنبال موتور جستجوي کالا و برندي ضابطه مند و منظم براي معرفي محصولات خود هستيد، پيشنهاد ميکنيم حتماً به نوبشو مراجعه کنيد. نوبشو برند شما را نو ميسازد و بسياري از وابستگي ها را حذف مي سازد و شعار رضايت کاربر و خريداران را دارد. به طبع هر آندسته از کاربراني که کيفيت محصول بالاتري داشته باشند و قيمت رقابتي تري را ارائه نمايند مي توانند با مديريت محصولات خود را بصورت گسترده در اين پلتفرم عرضه نمايند. قوانين نوبشو ساده بوده و اصل سادگي و صرفه جوئي در زمان براي کاربران آن، اين موتور جستجو را محبوب ساخته است .

 

 

امروزه چرخه توليد محتوا رشد بسياري داشته و هزينه مناسب در مسير توليد محتوا براي رشد يک وبسايت مي تواند نقش کليدي را ايفا نمايد. پس پيشنهاد ميکنيم خدمات ديجيتال مارکتينگ و توليد محتواي نوبشو را تست کنيد .

توليد محتوا در نوبشو با سرعت بسيار بالا صورت مي پذيرد و شما مي توانيد تعداد سفارشهاي بالا را در يک روز دريافت کنيد .

در نوبشو قادر خواهيد بود بدون نياز به سرمايه لازم براي توسعه کسب و کار، کسب و کار مناسبي را براي فروش محصولات خود داشته باشيد. نوبشو پلتفرمي ضابطه مند مي باشد پس در صورتي که تعهد به کاربر و خريدار جزء اولويت هاي کاري شما مي باشد و به دنبال سيستم واسط مناسبي هستيد، به شما خوش آمد مي گوئيم زيرا نوبشو مي تواند پلتفرمي مناسب براي شما باشد .

خدمات نوبشو داراي کيفيت متمايزي مي باشد، هزينه مناسب تري را دارد و داراي طيف گسترده تري است . خدمات با کيفيتي نظير تبليغات گسترده براي افزايش تعداد اعضاي کانال تلگرامي آنهم با حجم بسيار زياد در زمان بسيار کم مي تواند تاثير قابل توجهي در افزايش ممبرهاي کانال تلگرامي شما داشته باشد و در نتيجه به رشد و توسعه کسب و کار شما کمک بسياري نمايد .

 

 

 

برچسب ها: تبلیغات,گسترده,در,تلگرام,با,نوبشو,
[ شنبه 1 آذر 1399 ] [ 8:29 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

راهنماي خريد جاروبرقي

راهنماي خريد جاروبرقي

اگر قصد خريد جاروبرقي براي منزل خود را داريد و به دنبال بهترين مارک جاروبرقي هستيد و در اينجا به شما کمک خواهيم کرد تا بنا بر نياز و بودجه خود بتوانيد بهترين مدل جاروبرقي را انتخاب کنيد.

m1_nnha.jpg

منبع: عصر ايران

پيش از بررسي اين نکات خالي از لطف نيست که بگوييم بهترين ها هميشه مي توانند در بهترين مارک جاروبرقي نيز خلاصه شود لذا انتخاب برندي درست به شما در داشتن مزيت هاي اصلي از جمله موتور قدرتمند و طول عمر بالا کمک به سزايي مي کند اما دانستن نکات لازم درباره خريد اين کالا قطعاً به انتخاب مدلي مناسب تر و اطمينان درباره مارک اين دستگاه در ميان انواع جاروبرقي گوناگون کمک به سزايي خواهد کرد.

انواع جاروبرقي مخزن دار و کيسه دار

در کل مي توانيم انواع جاروبرقي خانگي را به دو دسته اصلي تقسيم کنيم که در اينجا به طور خلاصه به بررسي آن ها خواهيم پرداخت و در ادامه با بيان مشخصات مهم در هنگام خريد جاروبرقي مناسب همراهتان خواهيم بود.

جاروبرقي کيسه دار: در اين مدل از جاروبرقي همان‌طور که از اسمش نيز پيداست، گرد و غبار و آشغال‌ها در کيسه يا پاکتي که در دستگاه طراحي شده است جمع مي گردد. جنس کيسه ها مي تواند کاغذي، پارچه و يا پليمر باشد از سايز يا اندازه کوچک تا بزرگ مي باشد که به دو صورت دائمي يا يک بار مصرف هستند. لازم به ذکر است که امروزه به دليل موارد بهداشتي و پاکيزگي شما شاهد کيسه ها يا پاکت هاي يک‌بار مصرف در برندهاي معتبر هستيد و اين دسته از محصول در هنگام خريد جاروبرقي عمدتاً موردتوجه تعداد بيشتري از افراد است چراکه هم تعدد مدل بيشتري دارد و هم از جهت سلامت و بهداشت آسان‌تر مي باشد.

 

جاروبرقي بدون کيسه: جاروبرقي بدون کيسه يا مخزن دار همان‌طور که از نامش پيداست داراي به جاي کيسه داراي محفظه اي براي جمع آوري زباله مي باشد به طوري شما مي توانيد پس از پر شدن مخزن دستگاه آن را خالي کنيد و مجدداً در سر جايش بگذاريد در همين جا بايد به اين نکته اشاره کنيم که در هنگام انتخاب و خريد جاروبرقي مدل هاي بدون کيسه به سراغ مارک هاي متفرقه نرويد چراکه به دليل نوع عملکرد مي تواند خروجي گرد و غبار بيشتري در محيط به نسبت جاروبرقي کيسه اي داشته باشد و همين امر به شدت مي تواند براي ريه هاي شما آزاردهنده باشد.

نگاهي عميق در هنگام خريد جاروبرقي

قدرت موتور: يکي از مهم ترين موادي که بسياري از افراد در هنگام خريد جاروبرقي بدان توجه مي کنند وات دستگاه است چراکه تصور مي کنند اين وات تعيين کننده ميزان کشش است اما لازم است اين نکته را بدانيد که مي تواند دو جاروبرقي با وات يکسان، مشکي کاملاً متفاوت داشته باشد و در حقيقت نمي توان توان مصرفي را به تنهايي مبنايي از انتخاب قرار دهيد چراکه ميزان مکش در هر جاروبرقي به نوع موتور، خرطومي، نوع عايق و لوله تلسکوپي وابسته خواهد بود و شايد بدون لوله تلسکوپي و در آوردن خرطومي از دستگاه شما کششي بسيار متفاوت را در اختيار داشته باشيد لذا توجه به اين نکته مهم را فراموش نکنيد.

نوع موتور: تکنولوژي هاي گوناگوني مي تواند در جاروهاي برقي وجود داشته باشد که براي مثال مي توانيم به معروف ترين آن ها يعني موتور کمپرسور و HiSpin اشاره کنيم که در دسته بهترين ها محسوب مي گردد. موتور Compressor با داشتن تيغه هاي ايروديناميکي و جريان کاليبره شده داراي مکش بالا و سطح مصرف انرژي پاييني است لذا اگر مي خواهيد خريد جاروبرقي را براي متراژهاي بزرگ انجام دهيد مي توانيم به طور قطع خريد مدل کمپرسور را به شما پيشنهاد دهيم چراکه علاوه بر مکش بسيار بالا در متراژ زياد داغ هم نمي کند و مي تواند براي ساعات بالايي بدون فشار به دستگاه کار کند. به ياد داشته باشيد قدرت موتور در جاروبرقي کمپرسور کاملاً متفاوت از موتورهاي ديگر است تا جايي که نمي توان به عنوان مثال 800 وات کمپرسور را به راحتي تا دو برابر قدرت با جاروبرقي هاي موتور معمولي مقايسه کرد.

در مورد نوع موتور در هنگام خريد جاروبرقي نيز بايد به اين نکته توجه کنيد که افت کيفيت، مکش و قدرت در برندهاي متفرقه مي تواند کاملاً محسوس باشد لذا در هنگام خريد جاروبرقي بهتر است به اين موردتوجه کنيد که پول برندي را بدهيد که ارزش هزينه کردن داشته باشد و به زبان خودماني براي انتخاب اين دستگاه، حتي اگر مدل ارزاني از مارک معتبر را بخريد بهتر از انتخاب مدل بالاي يک مارک متفرقه است.

 

لوله تلسکوپي: دسته يا لوله تلسکوپي يکي ديگر از موارد مهم در هنگام خريد جاروبرقي است چراکه لوله ها در مدل هاي متنوع ممکن است قابليت تنظيم ارتفاع داشته باشند يا خير و همين تنظيم ارتفاع مي تواند به شما کمک کند تا کاملاً بر مبناي قد خود دسته را تنظيم کنيد تا بدون فشار به ستون فقرات، مچ و کتف خود کار جاروکشي را انجام دهيد.

لوله خرطومي: به طور واضح بگوييم که لوله ها اصولاً يا از جنس پلاستيک و يا کنف هستند و هريک از اين جنس ها در مارک هاي گوناگون مي تواند باکيفيتي متفاوت وارد بازار شود اما در حالت کلي بايد بگوييم که کنف در صورت اينکه در مارک خوبي از باشد مي تواند به مراتب طول عمر بالاتري داشته باشد چراکه خرطومي هاي پلاستيکي ممکن است براثر کشش و به مرور زمان پاره شود اما مدل هاي کنفي طول عمر بيشتري خواهند داشت و به راحتي پاره نمي شود. لازم به کر است که به صورت استاندارد لوله ها براي عدم کم شدن مکش 2 متر مي باشند.

نوع اتصال خرطومي به بدنه: در هنگام خريد جاروبرقي فراموش نکنيد که خرطومي ها به بدنه دستگاه بايد به شکلي اتصال يابند تا 360 درجه قابل چرخش باشد چراکه در غير اين صورت کار جاروکشي سخت خواهد شد و مهم ترين مسئله اين است که در مارک مناسب، به طور دقيق وکيوم و سفت باشد تا تأثيري روي مکش دستگاه نگذارد.

پارويي جاروبرقي: يکي ديگر از موارد مهم در هنگام خريد جاروبرقي، پارويي دستگاه و نوع طراحي آن است، يک پارويي خوب مي تواند به نوبه خود سهم به سزايي در مکش و جمع آوري کثيفي ها داشته باشد و علاوه بر اين مورد يک پارويي مناسب بسيار روان بر روي سطوح حرکت خواهد کرد و همين امر از فشار آمدن به مچ، کتف و کمر شما جلوگيري خواهد کرد پس به منظور داشتن کيفيت بيشتر در جاروکشي و سهولت آن به داشتن پارويي مناسب در جاروبرقي خود توجه فرماييد.

فيلتر هپا: احتمالاً نام فيلتر معروف HEPA به گوشتان خورده است، اين فيلتر که به خصوص در برندهاي معتبر استفاده مي شود داراي اهميت بالايي هستند. در هنگام جاروکشي گرد و غبار خروجي از دستگاه در هوا مخصوصاً نور آفتاب قابل‌رؤيت است و همين مورد به مرور زمان آلرژي هاي گوناگون در افرا ايجاد خواهد کرد که اين مورد به لطف تکنولوژي جديد فيلتر قابل شستشوي هپا تا 99.99 درصد کاهش پيدا کرده و درواقع بسيار مهم مخصوصاً براي افراد حساس به خصوص آلرژي تنفسي مي باشد.

نوع طراحي و Air bumper: نوع طراحي بدنه از جمله ضد خش بودن از مواردي است که در برخي از مدل هاي تاپ برند وجود دارد و اما در کنار اين قابليت گارد محافظتي در برندهاي خوب تا ميزان قابل توجهي سلامت دستگاه و حتي وسايل داخل منزل را تضمين خواهد کرد که مي تواند موردي قابل توجه در هنگام خريد جاروبرقي به شمار برود. حتماً برايتان پيش آمده که در هنگام جارو کردن منزل جاروبرقي به وسايل و يا ديوار خانه برخورد کند که اين مورد هم به جاروي شما و هم وسايل موجود در منزل آسيب مي رساند اما وجود گارد محافظتي د ر برخي از انواع جاروبرقي باعث مي شود که به دليل جنس نرم تر از اين صدمه جلوگيري کند.

اين دسته از موارد در کنار چرخ هاي مناسب در زير جارو، لوازم جاني همراه همچون سري هاي مختلف برايي جاروکشي آسان درزها و مبل ها مي تواند از اهميت ويژه اي برخوردار باشد و در هنگام خريد مورد توجه شما قرار گيرد. حال که اين نکات را مطالعه نموديد پس مس توانيد با اطلاعاتي کامل تر مدل و حتي مارک جاروبرقي خود را انتخاب کنيد اما درنهايت بايد تأکيد کنيم که حتماً خريد جاروبرقي خود را از يک فروشگاه معتبر و مارکي مناسب تهيه فرماييد که خود مي توان تا جاي زيادي بر انتخاب، خريد و حتي قيمتي مناسب تر اهميت داشته باشد.

 

برچسب ها: راهنمای,خرید,جاروبرقی,
[ پنجشنبه 6 خرداد 1400 ] [ 20:55 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد