چه کساني از پنل اس ام اس استفاده مي کنند و چه مزايايي به دست مياورند ؟

چه کساني از پنل اس ام اس استفاده مي کنند و چه مزايايي به دست مياورند ؟

668q_b1.jpg

چک کردن تلفن همراه اولين و آخرين کاري است که اکثريت ما، بعد و قبل از خواب انجام مي دهيم. در طول روز هم که مسلما زمان نه چندان کوتاهي صرف کار کردن با تلفن همراه مي شود. چک کردن نوتيفيکيشن ها و پيام ها بخش زيادي از اين زمان را در بر مي گيرند.

به همين علت است که استفاده تبليغاتي از پيامک يکي از پربازده ترين روش هاي تبليغاتي شناخته شده در دنياست. هر پيامکي

که به مقصد ميرسد حداقل براي چند لحظه ذهن مخاطب را به خود درگير ميکند و اين همه آن چيزيست که يک متخصص مارکتينگ

نياز دارد.

تقريبا استفاده از پنل اس ام اس در هر زمينه اي و براي هر کسب و کاري مناسب است. متناسب با اهداف و چهارچوب هاي هر بيزنسي، به صورت مجزا يک پنل پيامک تدارک ديده مي شود تا بازدهي و رونق کسب و کارتان را در بازه زماني کوتاه و با کمترين هزينه ها به بيش از چندين برابر برساند.

 

استفاده از پنل اس ام اس به شما پيشنهاد مي شود:

اگر به تازگي قصد شروع به فعاليتي اقتصادي داريد و يا کاري را در اين زمينه شروع کرده ايد، بايد بدانيد که چه شيوه هايي شما را با صرف زمان و هزينه کمتري به هدفتان نزديک ميکند.

بنابراين در اين قسمت قصد داريم به اين مسئله بپردازيم که استفاده از سامانه پيامک

براي چه گروهي کاربردي تر بوده و بازتاب بهتري را به کسب و کارشان خواهد بخشيد.

 

انواع فروشگاه هاي فعال، اعم از فروشگاه هاي کوچک يا فروشگاه هاي بزرگ مانند ( نمايندگي هاي فروش محصولات برقي، محصولات صوتي و تصويري، نمايندگي هاي فروش ماشين و انواع وسايل نقليه موتوري و غير موتوري، فروشگاه هاي اسباب بازي فروشي، نمايندگي هاي داخلي و خارجي پوشاک و کيف و کفش، فروشگاه هاي فرش و لوازم فني و کامپيوتري و نظير اينها )

انواع موسسات فرهنگي و هنري

انواع مدارس

( دولتي و غير انتفاعي )

انواع آموزشگاه ها و مراکز آموزشي دولتي يا خصوصي

موسسات و اجتماع هاي مذهبي ( حسينيه ها، مساجد، هيئت ها و نظير اينها )

مغازه داران خرده فروش و جزئي فروشي که قصد ارتقاي کيفيت فروش، خدمات و مشتري هايشان را دارند.

مهدهاي کودک و خدمات آموزشي ارائه شده در آنها

دفاتر و کلينيک هاي پزشکي و بهداشتي ( مانند کلينيک ها يا مطب هاي روانشناسي، مطب هاي پزشکان تغذيه و پزشکان پوست و مو و زيبايي )

شرکت ها و آژانس هاي هواپيمايي

اماکن تفريحي مانند زمين هاي بازي، شهر بازي ها، پينت بال، کارتينگ، استخر

اماکن توريستي و اقامتي مانند معرفي کافه ها

، رستوران ها، هتل ها

يا ويلاهاي شخصي

آرايشگاه ها، سالن هاي زيبايي

و مراکز ليزر پوست

اپليکيشن ها ( فروشگاه هاي اينترنتي يا اپليکيشن هاي خدماتي )

بانک ها و موسسات مالي و اعتباري

براي خريد سامانه پيامک اينجا

کليک کنيد

 

اگر به موارد ذکر شده در بالا توجه کنيد حتما متوجه خواهيد شد که استفاده از چنين شيوه هاي پيشبردي مانند استفاده از سيستم پنل اس ام اس براي يک فعاليت اقتصادي مشخص، تقريبا در همه مشاغل کاربردي و پربازده محسوب مي شود.

بنابراين تفاوتي نخواهد داشت که کسب و کار شما چه بوده است، استفاده از چنين سرويس هايي جهت تبليغات، به جذب مشتريان و مخاطبين مورد پسندتان کمک قابل توجهي خواهد کرد و حتما نتيجه آن را در هدف نهايي و بازخورد پروژه تان خواهيد ديد.

 

شماره تلفن خود را وارد کنيد تا کارشناسان پنل پيامک مديانا در اسرع وقت با شما تماس بگيرند.

 

برچسب ها: چه,کسانی,از,پنل,اس,ام,اس,استفاده,می,کنند,و,چه,مزایایی,به,دست,میاورند,؟,
[ چهارشنبه 14 آبان 1399 ] [ 21:37 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

چطور از پنل sms براي نظرسنجي از مشتريان استفاده کنيم؟

چطور از پنل sms براي نظرسنجي از مشتريان استفاده کنيم؟

588_z7.png

اگر شما نيز به واسطه ي کسب و کار خود از پنل sms  استفاده مي کنيد، حتما به فکر اعمال ايده هاي تازه و ناب و خلاقانه، براي مهيج تر کردن متدهاي کاري تان و شيوه هايي که بتوانند به جلب مشتري کمک کنند هستيد.

در اين مقاله قصد داريم شما را با يکي از متداول ترين شيوه هاي ارتباط با مشتري، آشنا کنيم.

نظرسنجي يکي از تاثيرگذارترين روش هاي ارتباط با مشتري است که اطلاعات ارزشمندي را در اختيار صاحبان کسب و کار قرار ميدهد.

حتما شما هم اگر با محدوده کاري پنل sms آشنايي نسبي داشته باشيد با اصطلاحاتي نظير نظر سنجي يا برگزاري مسابقه  آشنايي داريد.

همانطوري که از نامش پيداست اين ماژول به منظور دريافت و اطلاع از نظر متقاضيان، در راستاي نيازمندي ها و انتظارات شان در نظر گرفته شده است.

 هدف ماژول  نظرسنجي در پنل هاي پيامکي چيست و چه کاربردي دارند؟

با توجه به اين که  استفاده از ماژول هاي نظر سنجي، باعث بالاتر رفتن تعامل بين مشتري و کسب و کارها ميشود تاثيرات چشم گير در رضايت مشتري دارد.

نظر سنجي معمولا با اين هدف صورت مي گيرد که خدمات يامحصولاتي که در حال ارائه آنها هستيد تا چه اندازه با نياز هاي مخاطب و متقاضي يا مشتري هاي تان در متناسب ميباشد.

هدفمند کردن فعاليت ها

اطلاعاتي که از طريق نظرسنجي از مشتريان به دست ميايد، در پنل sms ذخيره ميشود و به برنامه ريزي مارکتينگ کمک قابل توجهي ميکند.

تصور کنيد ميخواهيد در مورد اضافه کردن يک محصول يا فيچر، تصميم گيري کنيد و هنوز  اطمينان کامل براي اجرايي کردن اين تصميم نداريد.

کافي است با يک نظرسنجي از يک جامعه آماري در ميان مشتريان، ميزان نياز آنها ر ابسنجيد و نسبت يه نتيجه اي که دريافت ميکنيد تصميم گيري کنيد.

اين اقدام به شما کمک ميکند که از پرداختن هزينه هاي اضافه،توليد محصول يا فيچر، هزينه تبليغات و همچنين هزينه هاي پشتيباني و … صرف نظر کنيد.

مواردي که نياز است در طراحي ماژول نظر سنجي رعايت کنيد!

يکي از اصلي ترين مواردي که نياز است بدانيد تا برپايي نظرسنجي در پنل sms تان موثر واقع شود و به اندازه کافي براي مخاطب جذاب باشد اين است که شکل و  طراحي سوالات در نظرسنجي را با الگويي خاص و کاملا تحت نظارت روانشناسي فروش مطرح سازيد.

فقط در اين صورت ميتوانيد ارتباط لازم ميان مشتري و کسب و کارتان را ايجاد کنيد.

از اين رو بهتر است در طرح سوالات نظر سنجي در  به موارد زير دقت داشته باشيد:

سوالات مطرح شده فاقد جهت دهي فکري ( مثبت يا منفي ) به مخاطب باشد

سوالات را به صورت ذکر موارد جزئي مطرح کنيد و از کلي گويي در سوالات پرهيزيد

در هر سوال حداکثر فقط يک موضوع مورد بحث قرار گيرد

سوالات مطرح شده هدفمند بوده و به راحتي جمع بندي شوند

ترجيحا سوالات به صورت جمله هاي کوتاه مطرح شوند

تعداد سوالات مطرح شده آنقدر کوتاه نبوده که براي مخاطب جدي به نظر نيايند و آنقدر زياد نباشد تا از حوصله ي مخاطب خارج شود

چگونه در پنل sms  ماژول نظرسنجي ايجاد کنيم؟

براي ايجاد ماژول نظرسنجي فقط کافي است يک سرشماره را براي ارسال سوال و دريافت پاسخ ها انتخاب کنيد.

سپس سوالي که ميخواهيد در مورد آن باز خورد داشته باشيد را طراحي کنيد.

ميتوانيد يک متن آماده براي ارسال به مشتري، بلافاصله بعد از اين که نظرش را ثبت کرد نيز اضافه کنيد.

مثلا : “مشتري گرامي با تشکر از اين که نظر خود را با ما در ميان گذاشتيد.”

به همين سادگي ميتوانيد از يکي از مهمترين، روش هايي که به شما در برنامه ريزي  توليد، بازاريابي، و … کمک ميکند استفاده کنيد.

اين مطلب توسط تيم نويسندگي شرکت مديانا اس ام اس تهيه شده است.

 

برچسب ها: چطور,از,پنل,sms,برای,نظرسنجی,از,مشتریان,استفاده,کنیم؟,
[ يکشنبه 25 آبان 1399 ] [ 7:44 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

آيا از طريق پنل ارسال پيامک، امکان ارسال به شماره هاي استان هاي مختلف کشور وجود دارد؟

آيا از طريق پنل ارسال پيامک، امکان ارسال به شماره هاي استان هاي مختلف کشور وجود دارد؟

wdvt_z2.jpg

گاهي اوقات نياز است که براي تبليغات خود از پنل ارسال پيامک انبوه به صورت منطقه اي استفاده کنيد.

مثلا اگر شما ساليان سال است که در منطقه اي خاص کسب و کار داريد، بهتر است که در همان منطقه تبليغات هدفمند انجام دهيد.

به زبان ساده تر اين روش تبليغات براي شغل هايي که کارشان محدود به يک محله است و يا فروش خود را از اعتبار در يک محله به دست مي آورند، بسيار مناسب است.

در صورت تبليغات از اين روش، فروش شما در آن محله بيشتر مي شود چون افرادي هستند که شما را مي شناسند و مشتري ثابت شما هستند و افرادي هم هستند که تازه به آن محل آمده اند و با شما از طريق پيامک انبوه آشنا مي شوند.

به وسيله پنل ارسال پيامک انبوه تبليغات خود را هدفمند کنيد:

هر برنامه اي اگر هدفمند باشد، زودتر و با هزينه کمتري به نتيجه مطلوب مي رسد. تبليغات و پيشرفت در فروش هم از اين قائده مستثنا نيست.

در ارسال اس ام اس انبوه از طريق پنل اس ام اس، به دليل اينکه شما هدفمند پيامک خود را ارسال مي کنيد، در هزينه هاي شما صرفه جويي مي شود.

براي هر نوع تبليغ، بهتر است مخاطبان مرتبط با موضوع انتخاب شوند تا هم ازمزاحمت براي افرادي که احتياجي به ديدن تبليغ ندارند جلوگيري شود، همچنين افرادي که تبليغ را دريافت ميکنند، کساني باشند که احتمال تبديل آنها به مشتري بالاتر باشد.

دسته بندي هاي مختلفي در بانک هاي شماره پنل پيامکي وجود دارد که بر اساس استان، شهر، منطقه و کد پستي قابليت ارسال را فراهم ميکند.

پنل ارسال پيامک انبوه براساس منطقه چه ويژگي هايي دارد؟

همان طور که در بالا اشاره شد، يکي از مزيت هاي اين روش تبليغات صرفه جويي در هزينه هاي شما مي باشد. براي روشن تر شدن اين موضوع مثالي مي زنيم.

فرض کنيد ما مي خواهيم پيامکي را ارسال کنيم و هدف فروش در منطقه اي خاص است.

در صورتي که سامانه ارسال پيامک ما قابليت تفکيک استان، شهر و به طور کلي منطقه را نداشته باشد ما مجبور مي شويم پيامک خود را ارسال کنيم به اين اميد که به دست افراد مد نظر ما برسد.

اما وقتي اين قابليت براي  ما تعريف شده باشد به راحتي مي توانيم فقط براي همان منطقه اي که قصد داريم تبليغات کنيم پيامک ارسال کنيم.

به اين صورت هزينه ارسال پيامک کمتر مي شود و دقيقا متن هاي ما به دست کساني مي رسد که مورد نظر ما بوده اند.

 پنل ارسال پيامک انبوه، امکان ارسال به چه سرشماره هايي را فراهم ميکند؟

از ديگر ويژگي هاي سامانه ارسال پيامک اين است که شما مي توانيد با اپراتور همراه اول  به همه شهرها و استان ها به تفکيک با هر پيش شماره اي پيامک خود را ارسال کنيد.

در واقع در اين روش  شما مي توانيد به يک شهر با پيش شماره مخصوص به خود شروع مي شود پيامک انبوه ارسال کنيد و با اپراتور ايرانسل مي توانيد فقط استان و شهر مورد نظر خود را انتخاب کنيد.

مراحل ارسال پيامک به وسيله نقشه گوگل:

براي اينکه بتوانيم از پنل ارسال پيامک خود استفاده کنيم بايد در ابتدا نحوه کار با آن را کامل بدانيم.

در اين قسمت از مقاله شما را با نحوه کار پنل ارسال پيامک انبوه  آشنا مي کنيم. با ما همراه باشيد.

در مرحله اول بايد با وارد کردن نام کاربري و رمز عبور خود وارد پنل پيامکي شويد.

در اين قسمت بايد براي ورود به بخش تنظيمات بايد بر روي ارسال پيامک از طريق نقشه گوگل کليک کنيد تا بتوانيد تنظيمات دلخواه خود را براي ارسالي موثر انجام دهيد.

در اين قسمت  نقشه گوگل به شما نمايش داده مي شود که در اينجا مي توانيد منطقه مورد نظر خود را پيدا کنيد.

بعد از انتخاب منطقه موردنظر مي توانيد روي آن حرکت کنيد و نقاط مختلف آن را ببينيد.

بعد از اينکه شما منطقه مورد نظر خود را انتخاب کرديد رنگ آن تغيير مي کند.

شماره هايي که در اين مرحله به شما نمايش داده مي شود همان بانک اطلاعاتي شماره هاي شما مي باشد. شما فقط مجاز هستيد از بين اين شماره ها ارسال هايخود را انجام دهيد.

در مرحله بعدي مي توانيد متن و موارد مورد نظر خود را وارد کنيد و در نهايت روي دکمه ارسال کليک کنيد تا متن شما با توجه به تنظيماتي که به دلخواه اعمال کرديد به همان شماره هايي که انتخاب کرديد ارسال شود.

ارسال اس ام اس انبوه با استفاده از فيلتر جنسيت در پنل ارسال پيامک

گاهي اوقات پيش مي آيد که شما قصد داريد جنسي خاص بفروشيد يا هدف فروش شما قشري خاص با رده سني و جنسيت تعيين شده اي است. پنل ارسال پيامک اين کار را براي شما بسيار راحت مي کند.

ممکن است بخواهيد در روز مرد و يا روز جوان به عنوان تخفيف فقط به قشر آقايان و يا جوانان کشور پيام ارسال کنيد.

مي توانيد با انتخاب اين گزينه پيام هاي خود را خيلي هدفمند ارسال کنيد و از نتايج مثبت آن بهره ببريد. يا شايد بخواهيد به خانم هاي منطقه خود پيام تبريک روز زن بفرستيد اگر اين قابليت وجود نداشت شما نمي توانستيد به اين راحتي اين کار را انجام دهيد.

پنل ارسال پيامک انبوه يکي از ابزارهاي ايده آل براي تبليغات است. زيرا با داشتن امکانات زياد ارسال پيام را براي شما بسيار راحت مي کند. اميدواريم که از اين مقاله استفاده کرده باشيد. براي مطالعه مطالب بيشتر به سايت مديانا اس ام اس به آدرس https://medianasms.com/ مراجعه کنيد.

 

برچسب ها: آیا,از,طریق,پنل,ارسال,پیامک،,امکان,ارسال,به,شماره,های,استان,های,مختلف,کشور,وجود,دارد؟,
[ سه شنبه 11 آذر 1399 ] [ 20:15 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد