همکاري فروش - همکاري تجاري چيست؟

آيا مي توانيد از طريق بازاريابي ( همکاري در فروش ) وابسته درآمد کسب کنيد؟ پاسخ کوتاه به اين سوال بله است. شرکت هاي فروش مي توانند سود خوبي کسب کنند و شما حتي مي توانيد به اندازه کسي که تمام وقت کار مي کند از خانه خود درآمد کسب کنيد. بخاطر داشته باشيد که موفقيت با دستيابي به آنچه انتخاب مي کنيد حاصل نمي شود بلکه با انجام کارهايي که بايد انجام شود به طور صحيح و مداوم انجام مي شود. اين پست را بخوانيد تا ببينيد همکاري فروش چيست و چگونه مي تواند براي شما سودمند باشد. مفهوم اصلي همکاري تجاري هر فعاليتي است که فروش محصول يا خدمات را تسهيل مي کند. اين کار اغلب توسط افرادي انجام مي شود که خود توليد کننده يا صاحب محصول نباشند. تعهد شخصي که قصد کمک به فروش را دارد؛ معرفي محصول کارکردها و برنامه هاي آن براي ايجاد انگيزه در مشتريان براي خريد يک محصول يا خدمات است. روش هاي بسياري براي کار با فروش وجود دارد ، اما بهترين و سودآورترين استفاده از اينترنت است. شما به عنوان يک تبليغ کننده ، شما محصول را به روش هاي صحيح تبليغ مي کنيد و براي هر فروشي که انجام مي دهيد ، کميسيون يا درصدي از فروش دريافت مي کنيد. همکاري در فروش يک تجارت خانگي ايده آل است ، زيرا براي شروع نياز به پول زيادي ندارد و نيازي به توليد ، ذخيره و تحويل کالا يا خدمات به ديگران ندارد. در حقيقت ، براي اتصال مشتريان و مصرف کنندگان جديد به مشاغل مختلف ، مبلغي دريافت مي کنيد.

واقعيت همکاري در فروش چيست؟ همکاري فروش - همکاري تجاري چيست؟

مانند بسياري از مشاغل مستقر در خانه ، مشکل همکاري در فروش اين است که کنفرانس ها و سخنراني هاي مربوط به برنامه هاي ثروت به شما مي گويند که مي توانيد در مدت زمان کمي با حداقل تلاش درآمد کسب کنيد. برخي از برنامه هاي وابسته به شما مي گويند که فقط با 3 کليک مي توانيد صدها هزار دلار در ماه درآمد کسب کنيد. برخي همچنين مي گويند که مي توانيد سايت خود را تنظيم کرده و سپس آن را رها کنيد تا حساب بانکي خود را دوباره پر کنيد. واقعيت همکاري در فروش مانند بسياري از کارهاي خانگي ديگر است ، تعداد معدودي از افراد وجود دارد که مي توانند از اين طريق درآمد خوبي کسب کنند ، افرادي هستند که به اندازه کافي موفق هستند تا به اهداف خود برسند و تعداد زيادي هم هستند که پول کمي کسب مي کنند. در نتيجه ، سوال اصلي اين نيست که آيا شريک فروش واقعاً سود خوبي کسب مي کند ، بلکه آيا شما مي توانيد موفق شويد يا خير. اين بستگي به شما دارد ، اما در اينجا نکاتي وجود دارد که مي تواند به شما کمک کند.

طرفداران همکاري فروش همکاري فروش - مزاياي همکاري در فروش

همانطور که قبلاً نيز اشاره شد ، جنبه هاي مثبت زيادي در همکاري در فروش وجود دارد که آن را به يک انتخاب تجاري عالي تبديل مي کند. آنها شامل موارد زير هستند: قيمت شروع پايين: به اکثر برنامه هاي وابسته رايگان بپيونديد. در نتيجه ، هزينه هاي شما معمولاً مربوط به روشهاي بازاريابي است که شما استفاده مي کنيد. توليد محصول يا خدمات ضروري نيست. نيازي به ذخيره و حمل و نقل محصولات نيست. شما مي توانيد در هر زمان و هر کجا که دسترسي به اينترنت داشته باشيد کار کنيد. بسته به نحوه فروش برنامه وابسته خود ، ممکن است درآمد منفعل داشته باشيد. مي توان آن را به يک مشاغل خانگي در حال انجام و يا يک جريان درآمد اضافي اضافه کرد. اين ايده آل براي وبلاگ نويسان ، مربيان ، کارآفرينان اطلاعات و هرکسي است که داراي وب سايت باشد.

مخالفان همکاري در فروش همکاري فروش - مضرات همکاري در فروش

کسب درآمد از همکاري در فروش داراي چالش هايي است که عبارتند از: ايجاد ترافيک (بازديد کنندگان سايت) ، که منجر به درآمد مي شود ، مدت زمان زيادي طول مي کشد. همکاري شما مي تواند به سرقت برود. به اين ترتيب ، شما براي مراجعه به افرادي که مي کنيد اعتبار نمي گيريد. نقاب زدن URL مي تواند به جلوگيري از اين امر کمک کند. همکاري ضعيف مي تواند به اعتبار شما آسيب برساند. براي جلوگيري از اين اتفاق ، بايد مراقب باشيد و مشاغل با کيفيتي را براي همکاري با آنها انتخاب کنيد. شما هيچ کنترلي بر کيفيت محصول ، خدمات يا نحوه انجام کار خود نداريد. برخي از شرکت ها به شما مبلغي پرداخت نمي کنند. البته روش هايي وجود دارد که مي توانيد برنامه هاي همکاري مناسب فروش را انتخاب کنيد. وقتي چيزي غير عادي پيش آمد ، آنها بايد درباره موقعيتشان تجديد نظر کنند. شما مي توانيد مطمئن باشيد که بسياري از افراد اين برنامه را تبليغ مي کنند. مشتريان متعلق به معامله گران است. آمار به شما مي گويد که چند محصول را فروخته است ، اما در بيشتر موارد شما تصوري نداريد که چه کسي آن را فروخته است. در نتيجه فروش مجدد بازاريابي دشوار خواهد بود.

چگونه در همکاري در فروش موفق باشيم همکاري در فروش - چگونه در همکاري در فروش موفق شويم

همکاري در فروش دشوار نيست ، اما براي دستيابي به درآمد قابل توجهي نياز به دانش ، برنامه ريزي و تلاش هاي هماهنگ دارد. در اينجا مواردي وجود دارد که مي توانيد براي اطمينان از همکاري موفقيت آميز در فروش خود انجام دهيد. با يادگيري در مورد همکاري در فروش و مراحلي که براي موفقيت لازم است انجام دهيد. فقط در فروش کالاها و خدمات با کيفيت همکاري مي کند. در حقيقت ، بهتر است ابتدا آنها را خريداري کنيد تا بتوانيد کيفيت آنها را بررسي کنيد. در مورد محصول يا خدمتي که تبليغ مي کنيد قضاوت خواهيد شد. در نتيجه ، شما بايد نه تنها بر درآمدزايي ، بلکه بر کيفيت نيز تمرکز کنيد. برنامه اي را که در حال کار بر روي آن هستيد تحقيق کنيد تا دريابيد که چه موقع و چگونه پرداخت مي شويد. همچنين به دنبال مسائل مهم مالي باشيد که به شما کمک مي کند تا برنامه خوب باشد. براي فروش مواردي که مربوط به موقعيت شما يا محتواي شما در وب سايت يا وبلاگ شما باشد همکاري کنيد. به عنوان مثال ، اگر شما در مورد اسکيت بورد مي نويسيد ، به اشتراک گذاشتن پيوندهاي مربوط به موتور سيکلت يا کيف هاي جديد ممکن است مناسب نباشد. تبليغات خود را ترکيب و متناسب کنيد تا با لينک هاي متعدد بازديد کننده خود را آزار ندهيد. پيوندهاي همکاري که با تصوير همراه هستند ، بهترين نرخ کليک را دارند. هميشه اتصالات خود را با فروش بازديد کننده روشن کنيد. احتمالاً بيشتر بازديد کنندگان درک خواهند کرد که تبليغات تصوير درآمد براي شما ايجاد مي کند ، اما اگر در مورد يک محصول بنويسيد و آن را به ديگران توصيه کنيد ، براي خوانندگان خود پيامي ارسال مي کنيد که از آنچه ارسال مي کنيد ، درآمد کسب مي کنيد. اين امر باعث مي شود که شما با خوانندگان خود شفاف و صادق باشيد. بازار ، بازار ، بازار. براي لذت بردن از مزاياي بازاريابي وابسته و جذب افراد به وب سايت و وبلاگ خود ، فقط روي SEO و رسانه هاي اجتماعي تمرکز نکنيد. دريابيد که بازار هدف شما چيست ، جايي که مي توانيد آنها را پيدا کنيد و چگونه مي توانيد آنها را به سايت خود جذب کنيد. ليستي از ايميل هاي مردم تهيه کنيد. موفق ترين افراد در اين نوع فروش از ايميل استفاده مي کنند. اين مسئله را ناديده نگيريد ، بازاريابي الکترونيکي مي تواند سود شما را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد. استفاده از يک صفحه اصلي و سيستم قيف را براي بازاريابي مشاغل خود در نظر بگيريد. با يک پيشنهاد قانع کننده ، مشتريان بالقوه را به ليست ايميل خود جذب کنيد. به اين ترتيب مي توانيد صفحه اي از محصولاتي را که مي فروشيد براي آنها ارسال کنيد. در سيستم نامه الکترونيکي خود مي توانيد پيشنهادات رايگان و فروش بيشتري ارائه دهيد. موفقيت برنامه بازاريابي وابسته خود را مرور کنيد. به خصوص اگر چندين برنامه داشته باشيد يا از ديگر انواع تبليغات مانند Google AdSense براي درآمدزايي استفاده کنيد. بعضي اوقات تبليغات بيش از حد مي تواند باعث شود وب سايت شما سطحي به نظر برسد و خوانندگان را تحريک کند. در نتيجه باعث کاهش کارايي شما مي شود. قبل از شروع فروش سهام اينترنتي ، مواردي را ياد بگيريد که به شما در موفقيت در بازاريابي کمک مي کند. مهمتر از همه ، اگر مي خواهيد همکاري فروش را به عنوان يک تجارت ادامه دهيد يا همکاري فروش را به تجارت فعلي خود اضافه کنيد ، بدانيد که سريع و خودکار نيست و بدون تلاش کافي کار نخواهد کرد. مانند همه مشاغل خانگي ، شما به يک برنامه روزانه براي درآمدزايي آنلاين نياز داريد. به طور کلي ، شانس شما براي درآمدزايي از برنامه هاي بازاريابي وابسته از ساير مشاغل آنلاين اينترنتي بيشتر يا کمتر نيست. موفقيت شما بستگي به اين دارد که چقدر مي توانيد برنامه بازاريابي وابسته خود را عملي کنيد.

 

برچسب ها: همکاری,فروش,-,همکاری,تجاری,چیست؟,
[ چهارشنبه 15 مرداد 1399 ] [ 23:09 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

آيا مي توانيد از طريق بازاريابي ( همکاري در فروش ) وابسته درآمد کسب کنيد؟

آيا مي توانيد از طريق بازاريابي ( همکاري در فروش ) وابسته درآمد کسب کنيد؟ پاسخ کوتاه به اين سوال بله است. شرکت هاي فروش مي توانند سود خوبي کسب کنند و شما حتي مي توانيد به اندازه کسي که تمام وقت کار مي کند از خانه خود درآمد کسب کنيد. بخاطر داشته باشيد که موفقيت با دستيابي به آنچه انتخاب مي کنيد حاصل نمي شود بلکه با انجام کارهايي که بايد انجام شود به طور صحيح و مداوم انجام مي شود. اين پست را بخوانيد تا ببينيد همکاري فروش چيست و چگونه مي تواند براي شما سودمند باشد. مفهوم اصلي همکاري تجاري هر فعاليتي است که فروش محصول يا خدمات را تسهيل مي کند. اين کار اغلب توسط افرادي انجام مي شود که خود توليد کننده يا صاحب محصول نباشند. تعهد شخصي که قصد کمک به فروش را دارد؛ معرفي محصول کارکردها و برنامه هاي آن براي ايجاد انگيزه در مشتريان براي خريد يک محصول يا خدمات است. روش هاي بسياري براي کار با فروش وجود دارد ، اما بهترين و سودآورترين استفاده از اينترنت است. شما به عنوان يک تبليغ کننده ، شما محصول را به روش هاي صحيح تبليغ مي کنيد و براي هر فروشي که انجام مي دهيد ، کميسيون يا درصدي از فروش دريافت مي کنيد. همکاري در فروش يک تجارت خانگي ايده آل است ، زيرا براي شروع نياز به پول زيادي ندارد و نيازي به توليد ، ذخيره و تحويل کالا يا خدمات به ديگران ندارد. در حقيقت ، براي اتصال مشتريان و مصرف کنندگان جديد به مشاغل مختلف ، مبلغي دريافت مي کنيد.

واقعيت همکاري در فروش چيست؟ همکاري فروش - همکاري تجاري چيست؟

مانند بسياري از مشاغل مستقر در خانه ، مشکل همکاري در فروش اين است که کنفرانس ها و سخنراني هاي مربوط به برنامه هاي ثروت به شما مي گويند که مي توانيد در مدت زمان کمي با حداقل تلاش درآمد کسب کنيد. برخي از برنامه هاي وابسته به شما مي گويند که فقط با 3 کليک مي توانيد صدها هزار دلار در ماه درآمد کسب کنيد. برخي همچنين مي گويند که مي توانيد سايت خود را تنظيم کرده و سپس آن را رها کنيد تا حساب بانکي خود را دوباره پر کنيد. واقعيت همکاري در فروش مانند بسياري از کارهاي خانگي ديگر است ، تعداد معدودي از افراد وجود دارد که مي توانند از اين طريق درآمد خوبي کسب کنند ، افرادي هستند که به اندازه کافي موفق هستند تا به اهداف خود برسند و تعداد زيادي هم هستند که پول کمي کسب مي کنند. در نتيجه ، سوال اصلي اين نيست که آيا شريک فروش واقعاً سود خوبي کسب مي کند ، بلکه آيا شما مي توانيد موفق شويد يا خير. اين بستگي به شما دارد ، اما در اينجا نکاتي وجود دارد که مي تواند به شما کمک کند.

طرفداران همکاري فروش همکاري فروش - مزاياي همکاري در فروش

همانطور که قبلاً نيز اشاره شد ، جنبه هاي مثبت زيادي در همکاري در فروش وجود دارد که آن را به يک انتخاب تجاري عالي تبديل مي کند. آنها شامل موارد زير هستند: قيمت شروع پايين: به اکثر برنامه هاي وابسته رايگان بپيونديد. در نتيجه ، هزينه هاي شما معمولاً مربوط به روشهاي بازاريابي است که شما استفاده مي کنيد. توليد محصول يا خدمات ضروري نيست. نيازي به ذخيره و حمل و نقل محصولات نيست. شما مي توانيد در هر زمان و هر کجا که دسترسي به اينترنت داشته باشيد کار کنيد. بسته به نحوه فروش برنامه وابسته خود ، ممکن است درآمد منفعل داشته باشيد. مي توان آن را به يک مشاغل خانگي در حال انجام و يا يک جريان درآمد اضافي اضافه کرد. اين ايده آل براي وبلاگ نويسان ، مربيان ، کارآفرينان اطلاعات و هرکسي است که داراي وب سايت باشد.

مخالفان همکاري در فروش همکاري فروش - مضرات همکاري در فروش

کسب درآمد از همکاري در فروش داراي چالش هايي است که عبارتند از: ايجاد ترافيک (بازديد کنندگان سايت) ، که منجر به درآمد مي شود ، مدت زمان زيادي طول مي کشد. همکاري شما مي تواند به سرقت برود. به اين ترتيب ، شما براي مراجعه به افرادي که مي کنيد اعتبار نمي گيريد. نقاب زدن URL مي تواند به جلوگيري از اين امر کمک کند. همکاري ضعيف مي تواند به اعتبار شما آسيب برساند. براي جلوگيري از اين اتفاق ، بايد مراقب باشيد و مشاغل با کيفيتي را براي همکاري با آنها انتخاب کنيد. شما هيچ کنترلي بر کيفيت محصول ، خدمات يا نحوه انجام کار خود نداريد. برخي از شرکت ها به شما مبلغي پرداخت نمي کنند. البته روش هايي وجود دارد که مي توانيد برنامه هاي همکاري مناسب فروش را انتخاب کنيد. وقتي چيزي غير عادي پيش آمد ، آنها بايد درباره موقعيتشان تجديد نظر کنند. شما مي توانيد مطمئن باشيد که بسياري از افراد اين برنامه را تبليغ مي کنند. مشتريان متعلق به معامله گران است. آمار به شما مي گويد که چند محصول را فروخته است ، اما در بيشتر موارد شما تصوري نداريد که چه کسي آن را فروخته است. در نتيجه فروش مجدد بازاريابي دشوار خواهد بود.

چگونه در همکاري در فروش موفق باشيم همکاري در فروش - چگونه در همکاري در فروش موفق شويم

همکاري در فروش دشوار نيست ، اما براي دستيابي به درآمد قابل توجهي نياز به دانش ، برنامه ريزي و تلاش هاي هماهنگ دارد. در اينجا مواردي وجود دارد که مي توانيد براي اطمينان از همکاري موفقيت آميز در فروش خود انجام دهيد. با يادگيري در مورد همکاري در فروش و مراحلي که براي موفقيت لازم است انجام دهيد. فقط در فروش کالاها و خدمات با کيفيت همکاري مي کند. در حقيقت ، بهتر است ابتدا آنها را خريداري کنيد تا بتوانيد کيفيت آنها را بررسي کنيد. در مورد محصول يا خدمتي که تبليغ مي کنيد قضاوت خواهيد شد. در نتيجه ، شما بايد نه تنها بر درآمدزايي ، بلکه بر کيفيت نيز تمرکز کنيد. برنامه اي را که در حال کار بر روي آن هستيد تحقيق کنيد تا دريابيد که چه موقع و چگونه پرداخت مي شويد. همچنين به دنبال مسائل مهم مالي باشيد که به شما کمک مي کند تا برنامه خوب باشد. براي فروش مواردي که مربوط به موقعيت شما يا محتواي شما در وب سايت يا وبلاگ شما باشد همکاري کنيد. به عنوان مثال ، اگر شما در مورد اسکيت بورد مي نويسيد ، به اشتراک گذاشتن پيوندهاي مربوط به موتور سيکلت يا کيف هاي جديد ممکن است مناسب نباشد. تبليغات خود را ترکيب و متناسب کنيد تا با لينک هاي متعدد بازديد کننده خود را آزار ندهيد. پيوندهاي همکاري که با تصوير همراه هستند ، بهترين نرخ کليک را دارند. هميشه اتصالات خود را با فروش بازديد کننده روشن کنيد. احتمالاً بيشتر بازديد کنندگان درک خواهند کرد که تبليغات تصوير درآمد براي شما ايجاد مي کند ، اما اگر در مورد يک محصول بنويسيد و آن را به ديگران توصيه کنيد ، براي خوانندگان خود پيامي ارسال مي کنيد که از آنچه ارسال مي کنيد ، درآمد کسب مي کنيد. اين امر باعث مي شود که شما با خوانندگان خود شفاف و صادق باشيد. بازار ، بازار ، بازار. براي لذت بردن از مزاياي بازاريابي وابسته و جذب افراد به وب سايت و وبلاگ خود ، فقط روي SEO و رسانه هاي اجتماعي تمرکز نکنيد. دريابيد که بازار هدف شما چيست ، جايي که مي توانيد آنها را پيدا کنيد و چگونه مي توانيد آنها را به سايت خود جذب کنيد. ليستي از ايميل هاي مردم تهيه کنيد. موفق ترين افراد در اين نوع فروش از ايميل استفاده مي کنند. اين مسئله را ناديده نگيريد ، بازاريابي الکترونيکي مي تواند سود شما را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد. استفاده از يک صفحه اصلي و سيستم قيف را براي بازاريابي مشاغل خود در نظر بگيريد. با يک پيشنهاد قانع کننده ، مشتريان بالقوه را به ليست ايميل خود جذب کنيد. به اين ترتيب مي توانيد صفحه اي از محصولاتي را که مي فروشيد براي آنها ارسال کنيد. در سيستم نامه الکترونيکي خود مي توانيد پيشنهادات رايگان و فروش بيشتري ارائه دهيد. موفقيت برنامه بازاريابي وابسته خود را مرور کنيد. به خصوص اگر چندين برنامه داشته باشيد يا از ديگر انواع تبليغات مانند Google AdSense براي درآمدزايي استفاده کنيد. بعضي اوقات تبليغات بيش از حد مي تواند باعث شود وب سايت شما سطحي به نظر برسد و خوانندگان را تحريک کند. در نتيجه باعث کاهش کارايي شما مي شود. قبل از شروع فروش سهام اينترنتي ، مواردي را ياد بگيريد که به شما در موفقيت در بازاريابي کمک مي کند. مهمتر از همه ، اگر مي خواهيد همکاري فروش را به عنوان يک تجارت ادامه دهيد يا همکاري فروش را به تجارت فعلي خود اضافه کنيد ، بدانيد که سريع و خودکار نيست و بدون تلاش کافي کار نخواهد کرد. مانند همه مشاغل خانگي ، شما به يک برنامه روزانه براي درآمدزايي آنلاين نياز داريد. به طور کلي ، شانس شما براي درآمدزايي از برنامه هاي بازاريابي وابسته از ساير مشاغل آنلاين اينترنتي بيشتر يا کمتر نيست. موفقيت شما بستگي به اين دارد که چقدر مي توانيد برنامه بازاريابي وابسته خود را عملي کنيد.

 

برچسب ها: آیا,می,توانید,از,طریق,بازاریابی,(,همکاری,در,فروش,),وابسته,درآمد,کسب,کنید؟,
[ چهارشنبه 15 مرداد 1399 ] [ 23:29 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

مزاياي طراحي بيوفيليک در محيط کاري

مزاياي طراحي بيوفيليک در محيط کاري

شکي نيست که بازده و بهره‌وري يک کسب‌وکار به سلامت روحي و جسمي نيروي کار گره خورده است. به همين دليل سازمان‌هاي امروزي به دنبال ايجاد فضاي کاري دوستانه و صميمي براي نيروي انساني خود هستند. طراحي بيوفيليک با کمک شرکت‌هاي طراح و مجري فضاي سبز راهکارهاي طبيعت‌گرايانه‌اي براي اين منظور ارائه کرده است. در ادامه با اين راهکارها آشنا مي‌شويم.

طراحي بيوفيليک به چه معني است؟

m2_2ni2.png

متن جايگزين: طراحي بيوفيليک | شرکت ايده سبز

زندگي شهري با تمام جذابيت‌هايش خيلي زودتر از آن‌چه پيش‌بيني مي‌شد انسان را دچار کسالت کرده است. شايد در ظاهر صنعتي شدن زندگي مارا آسان‌تر کرده باشد؛ اما چيزهاي بسياري نيز از ما دريغ مي‌کند. چيزهاي ارزشمندي چون سلامت روحي و جسمي! انسان در عصر صنعت به ماشيني تبديل شده که تمام نيازهاي فرامادي او به حاشيه رفته و ناديده گرفته مي‌شود. به عقيده معماران منظر و برنامه‌ريزان شهري، شهرهاي بيوفيلي راه‌حل نجات انسان مدرن از مشکلات روحي و جسمي ناشي از قطع ارتباط با طبيعت هستند.

ازنظر مفهوم لغتي، بيو به معناي "زندگي با عناصر زنده" و فيليا به معناي "عشق" است. در طراحي بيوفيليک تلاش مي‌شود شهرها به جايي مناسب براي گياهان سبز و ساير موجودات زنده مبدل شوند. مسئله جالب درباره طراحي بيوفيليک آن است که در حال تبديل شدن به يک سبک زندگي است. معماري سبز يکي از اجزاي طراحي بيوفيليک است که در طراحي دکوراسيون داخلي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

مزاياي معماري سبز در محيط کاري

 

متن جايگزين: مزاياي معماري سبز | شرکت ايده سبز

کارمندان زمان زيادي از روز (غالباً مفيدترين زمان طي روز) خود را در محل کار سپري مي‌کنند. بر همين اساس نياز است که در محيط شرکت يک منبع آرامش و انرژي براي نيروي کار وجود داشته باشد. بيوفيليک با توجه به شناختي که از احتياجات انسان و مزاياي معماري سبز دارد، به‌کارگيري آن را ضروري مي‌داند.

خوشبختانه کارفرماهاي امروزي متوجه اهميت نيروي انساني نه تنها به عنوان يک جزء سيستم، بلکه به عنوان هويت‌هاي انفرادي شده‌اند. اين مسئله موجب توجه بيشتر به تلاش براي به‌وجود آوردن حس تعلق در نيروي کار گشته. در ادامه به تعدادي از مزاياي معماري سبز در محيط کاري اشاره شده:

  • صرفه‌جويي در انرژي

گياهان با ايجاد عايق دمايي، درجه? هواي محيط را تعديل کرده و نياز به سيستم‌هاي سرمايشي و گرمايشي را کاهش مي‌دهند. همچنين سيستم آبياري در معماري سبز به‌گونه‌اي طراحي مي‌شود که آب مازاد ساختمان را صرف آبياري گياهان سيستم کند. سيستم آبياري گياهان در شبکه فضاي سبز ساختمان مي‌تواند از آب باران و برف تغذيه شود.

  • ايجاد عايق صوتي

اکثر مراکز اداري در مرکز شهر واقع هستند. و اين يعني قرار گرفتن مداوم کارمندان در معرض آلودگي صوتي. شلوغي و سروصدا يکي از مشکلات بزرگ محيط‌هاي کاري واقع در مراکز شهري است. طراحي بيوفيليک مي‌گويد يک ساختمان سبز مي‌تواند تا حد زيادي آلودگي صوتي محل کار را کاهش دهد. گياهان به‌طور طبيعي قابليت جذب صداهاي اضافي محيط را دارند.

  • بهبود کيفيت هوا

آلودگي به يک معضل بزرگ در شهرها تبديل شده. باوجود تلاش شهرداري‌ها براي ايجاد فضاي سبز و محوطه سازي به‌منظور کاهش ميزان آلودگي، همچنان اين مشکل پابرجاست. طراحي بيوفيليک مي‌گويد معماري سبز به ما کمک مي‌کند علاوه بر تصفيه? هوا، هميشه به اکسيژن تازه دسترسي داشته باشيم.

طراحي بيوفيليک ترند روز طراحي فضاي اداري

 

متن جايگزين: طراحي بيوفيليک و ديوار سبز | شرکت ايده سبز

وقتي صحبت از مد روز يا ترند مي‌شود اکثراً به مسائل بي‌اهميت و سطحي فکر مي‌کنيم. چيزهايي مثل لباس، نوع آرايش، سبک صحبت کردن، موسيقي و... اما آيا چيزهاي خوب و ارزشمند هم ممکن است زماني مد شوند؟

خوشبختانه امروز درک کافي نسبت به نياز انسان به تماس با طبيعت، زندگي سالم، شاد، پربار و معنادار به وجود آمده. توجه به سلامت روان نيروي انساني در محيط کار نشانه‌اي براي تصديق اين ادعا است. طراحي بيوفيليک پيشنهاد‌هاي خوبي براي بهبود کيفيت محيط کاري ارائه مي‌دهد که در ادامه با آن‌ها آشنا مي‌شويم.

پارتيشن‌بندي به کمک ديوارهاي سبز

پارتيشن‌بندي در شرکت‌ها براي ايجاد فضاهاي خصوصي و نيمه‌خصوصي صورت مي‌گيرد. معمولاً از پنل‌هاي شيشه‌اي، فلزي و پلاستيکي براي ايجاد پارتيشن استفاده مي‌شود. پيشنهاد طراحي بيوفيليک، جايگزين کردن پارتيشن‌هاي سبک قديمي با پنل‌هاي سبز است. براي اين منظور دو راهکار وجود دارد:

  • ايجاد ديوار سبز و موس وال روي پنل‌هاي قديمي
  • پارتيشن‌بندي به کمک ديوارهاي سبز پرتابل

هر دو روش فوق نتيجه يکساني خواهد داشت. توجه داشته باشيد که پارتيشن‌بندي به کمک ديوار سبز تنها باعث زيبايي فضاي کار نمي‌شود. تصفيه هوا، تأمين رطوبت، کاهش صداهاي مزاحم و بهبود راندمان کاري از مزاياي ديگر ديوارهاي سبز بيوفيليک است. ساخت ديوار سبز يک روش کم‌هزينه براي تبديل يک محيط کاري افسرده به فضايي سالم و پويا است.

ايجاد اتاق سبز در محل کار

آيا درباره اتاق‌هاي سبز يا اتاق‌هاي اکسيژن چيزي شنيده‌ايد؟ جديداً خيلي از شرکت‌ها براي کارمندان خود اتاقي به نام اتاق بازي ايجاد مي‌کنند. در اين اتاق کارمندان مي‌توانند بخشي از زمان آزاد خود را به بازي در کنار ساير همکاران مشغول شوند. به لطف طراحي بيوفيليک سازمان‌هاي پيشرو در حال ادغام اتاق بازي با اتاق سبز هستند. اتاقي که در آن با کمک طراحي بيوفيليک عناصر طبيعي و سرگرمي درهم‌آميخته‌اند. تنفس اکسيژن خالص در کنار انجام بازي و کارهاي خلاقانه مي‌تواند تأثير بسيار مثبتي بر روحيه کارمندان داشته باشد. نيروي انساني سالم‌تر و خلاق‌تر، سازمان‌هاي موفق را پايه‌ريزي مي‌کنند.

ايجاد تراس گاردن و پشت‌بام سبز در ساختمان اداري

متاسفانه کمبود فضا يکي از مشکلات شايع در شرکت‌ها و واحدهاي اداري است. براي رفع اين مشکل طراحي بيوفيليک پيشنهاد مي‌کند به سراغ فضاهاي فراموش‌شده برويم. فضاهايي مثل تراس، پاسيو و پشت‌بام که معمولاً مورداستفاده‌ي حداقلي قرار مي‌گيرند. اين فضاها در طراحي بيوفيليک اهميت دوچندان پيدا کرده و نقش مهمي در سلامت نيروي کار ايفا مي‌کنند. کافي است با يک مجري و طراح فضاي سبز تماس بگيريد. اين‌گونه مطمئن خواهيد شد فضا و شرايط کافي براي ايجاد پشت‌بام سبز يا تراس سبز را داريد.

سخن آخر

در اين مطلب درباره‌ي اهميت و مزاياي طراحي فضاي سبز در محيط‌ کاري صحبت کرديم. طراحي بيوفيليک آن‌گونه که عموم مردم تصور مي‌کنند تنها مختص به فضاي سبز بيروني و محوطه سازي نيست. در فضاهاي بسته آپارتماني، اداري، خانگي و ... مي‌توانيد با کمک طراحي بيوفيليک کيفيت زندگي را بهبود دهيد.

براي دريافت مشاوره رايگان درزمينه‌ي طراحي فضاي سبز و محوطه سازي با ما در مجموعه ايده سبز تماس بگيريد. امکان مشاوره رايگان از طريق شماره‌هاي 09121173266، 09126494926  و 02177245295  براي شما فراهم شده است.

منبع: سايت خوندني

 

 

برچسب ها: مزایای,طراحی,بیوفیلیک,در,محیط,کاری,
[ چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ] [ 22:40 ] [ کاووسی فر ]
[ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد